Helló!
Megpróbálkoztam a kiégetéssel kimentem egy kihalt útszakaszra és husszú sprinteket nyomtam egymás után oda vissza ami a csövön kifér. Valami eszméletlen volt mikor a dobom beizzott. Iszonyat mennyiségű trutyi kezdett égni benne. Okádta a füstöt. Még a rossz festés is leégett a dobomról. Leállítás után még jó 10 percig füstölgött a pufó. Később úra kimentem, alakul a dolog másodikra már majdnem megszünt az égés, szép barnára égett a dob belselye és por száraz. A teljesítmény is javul. Szárazabb hang és dinamikusabb a moci. Még megismételem egyszer kétszer, a haverom egyedi formában megörökítette a dolgot itt egy videó róla.
sziasztok! tudnátok segíteni nekem? Főtengely szimeringet szeretnék cserélni! de sajnos a kuplungkosarat nem tudom leszeni! az 5 stiftcsavart leszedtem és a rugókat is de alatta azt a bazi nagy csavart semmifélekép nem bírom leszedni se a mellete lévő csavart sem a kuplungkosár mellet hogyan lehetne azt leszedni? valaki tudja a megoldást? mondták nekem hogy ékeljek alá a lamelláknál de ennél valami pontosabb tanács kellene! köszi a választ mindenkitöl!
Szerintem falsot kap. Nem illeszkedik rosszul a légszűrő, vagy ilyesmi? Gyakran előfordul, de akár az is, hogy megzsugodrodik a szivacsa, vagy az összekötő gumi mellett szív falsot, ezért én pasztával be szoktam kenni ilyen helyeken (esetleg szorul a gázbowdened valahol, vagy meg van törve)
Szerintem rosszul van beállítva aporlasztód!
Azmeg, hogy egy kétütemű motor füstöl, az teljesen normális! És ha városba mész vele, utáni pedig országútra, akkor tuti, hogy először akkora füstöt nyom, hogy csak na! Mindíg fog füstölni! Az erőtlenség oka pedig szinte tuti, hogy a rossz porlasztóbeállítás! Lehet fúvóka, rossz keverékbeállítás, rossz benzinszint (bár ez kevéssé valószínű, mármint, hogy piszkálták) És mostmár jólenne ennyiszer nem szednéd ki a főtengelyszimemringeket, mert azért az se kéne. A szimemringet én mindíg rugóvala sonka felé teszem, és ezt javaslom neked is, de ezt már mondtam. Porlasztót beállítani nem egyszeű, nagyon elszegényíted, meg is ragadthat! (szerintem a tied most szegény keveréket kap, azért nem megy! Ha sokat kapna, akkor felül szárnyakat kapna!)
Halihó mindenkinek. lenne két kérdésem örülnék ha valaki tudna segíteni ezekben. Van egy 125-ős af1em ami egyszerűen nem képes 6000 fölé pörögni mert ott le akar fulladni, a másik baja hogy 3000 felett elsötétül a műszerfal és minden elektromos dolog vele együtt. Ezek összefügghetnek vagy két külön hiba igazából ezt se tudom. Jó lenne ha valaki tudna segíteni a megoldásában. Előre is köszönöm.
Sziasztok.Van egy pár alkatrészem ithon elfekvőbe. Valakiknek még jol jöhet. Fordulatszámmérő spirál-új még gyári zsírban 2500 ft-,lámpa -semmi baja nincs trapéz 5000ft-,gyújtáskapcsoló-működik semmi baja 5000ft-hátsó sárvédő és láncvédő 4000,2000ft-,első sárvédő-csak le kell fújni már ki van javítva 5000ft-hűtő-egy helyen meg van javítva mert megcseppent azota semmi baja tökéletes 5000ft-hátsó agy fékkel(brembo) együtt tárcsával komplett semmi baja tökéletes 8000ft-, kerekek- festés jo állapotú gumik még éppen használhatóak egy ideig párban 15.000 ft-,oldalidomok-ki vannak javítva festeni kell őket pályázni tökéletesek vagy simán használni is párban 10.000 ft, olajpumpa(mikuni)5000ft, váltó kompletten 10.000 ft. Valamint első fékmunkahenger karral együtt 4000 ft,bal oldali lábtartó kompletten mindennel 5000 ft,lánckerék 3000ft.stb Ezek Aprilia Af1 Sport Pro-n voltak. Vannak még alkatrészek ha kell valami hívj bátran vagy írj. atimaister@citromail.hu vagy 06 70 405 0152
Hello mindenki!
Egy találóskérdés: önindítóval képtelenség hidegen beindítani a motort. melegen nagy nehezen még csak-csak.(új akksi, kaját, szikrát kap) Tolásra pedig hidegen-melegen egy fél hátsókerék fordulatra beröffen. Már rengeteg embert megkérdeztem aki ilyen körökben mozog és senki semmit. ha valaki hallott már ilyenről vagy tudja mi a baj megköszönném a segítségét.
erdeklödnék af1 80-as hátsólánckerék után nincsene valakinek ?
elöreis köszi szevsztok
Megpróbálkoztam a kiégetéssel kimentem egy kihalt útszakaszra és husszú sprinteket nyomtam egymás után oda vissza ami a csövön kifér. Valami eszméletlen volt mikor a dobom beizzott. Iszonyat mennyiségű trutyi kezdett égni benne. Okádta a füstöt. Még a rossz festés is leégett a dobomról. Leállítás után még jó 10 percig füstölgött a pufó. Később úra kimentem, alakul a dolog másodikra már majdnem megszünt az égés, szép barnára égett a dob belselye és por száraz. A teljesítmény is javul. Szárazabb hang és dinamikusabb a moci. Még megismételem egyszer kétszer, a haverom egyedi formában megörökítette a dolgot itt egy videó róla.
sztetek gázos vagy jo?
Azmeg, hogy egy kétütemű motor füstöl, az teljesen normális! És ha városba mész vele, utáni pedig országútra, akkor tuti, hogy először akkora füstöt nyom, hogy csak na! Mindíg fog füstölni! Az erőtlenség oka pedig szinte tuti, hogy a rossz porlasztóbeállítás! Lehet fúvóka, rossz keverékbeállítás, rossz benzinszint (bár ez kevéssé valószínű, mármint, hogy piszkálták) És mostmár jólenne ennyiszer nem szednéd ki a főtengelyszimemringeket, mert azért az se kéne. A szimemringet én mindíg rugóvala sonka felé teszem, és ezt javaslom neked is, de ezt már mondtam. Porlasztót beállítani nem egyszeű, nagyon elszegényíted, meg is ragadthat! (szerintem a tied most szegény keveréket kap, azért nem megy! Ha sokat kapna, akkor felül szárnyakat kapna!)
http://bikepics.com/pictures/2...
Egy találóskérdés: önindítóval képtelenség hidegen beindítani a motort. melegen nagy nehezen még csak-csak.(új akksi, kaját, szikrát kap) Tolásra pedig hidegen-melegen egy fél hátsókerék fordulatra beröffen. Már rengeteg embert megkérdeztem aki ilyen körökben mozog és senki semmit. ha valaki hallott már ilyenről vagy tudja mi a baj megköszönném a segítségét.