Természetesen én is utánnanéztem, lánghegesztővel felizzítani aztán hegesztő elzár és csak oxigént nyomatni bele. De ugyan ezt értem volna el ha elmegyek egy hosszabb túrára csak most céltudatosan erre játszottam. Ezzel most rosszat csináltam?
én fiatal motoros vaok es most hetvegen csinaltam igy,gazolajos rongyot belegyurtem begyujtottam es egett az hordoban...amerikai csövinek ereztem magam
NGK 8-as hőértéknél alacsonyabbat nem gazán kellene belerakni. Megolvad és vége a mókának. Az NGK 10-es alatt nem ajánl hozzá semmit. Az NGK honlapon van egy táblázat kiválasztod a motorod és megmutatja milyen gyertya való hozzá.
Ugyan ez volt nállam is 2 hetes NGK B10EG egy két prüszkölés dadog és leáll. Úgy gyertya be pöcc röff és megy. A régivel halott. Amúgy a Densoról csak jót tudok mondani. Sokáig az volt benne semmi gond nem volt vele de mindenki B10EG ajánlott ezért raktam bele. A Densot a haveromnak adtam nálla még mindíg megy.
Az egyik megoldás a légkulcs, ez nagyon jó, és könnyűvé teszi a munkáűt, csak ugye meg is kéne húzni valahogy. A másik, hogy a fékkel megpróbálod megfogni, no ez nem biztos, hogy sikerült, mert elég komoly az áttétel.
A 3. hogy készítesz hozzá egy lefogó szerszámot. Ez egy laposvasból készíthető gyűrű, ami pont ráhúzható kívülről a kuplungkosárra, és radiálisan a kuplungkosár osztásának megfelelően csavarokat lehet behajtani bele. Namármost kiveszed a lamellák főlöl a nyomólapot, és csavaronként 1 M6-os, alatta meg egy M8-as alátéttel (vagy egy nagyméretű M6-os is tökéletes visszatekered a csavarokat, azaz a nyomólap kivételével összeszereled a kuplungot, a készített szerszámmal, aminek persze fület is hegesztesz - azzal lefogod a kuplungot úgy, hogy ráteszed a kosárra a gyűrűt, és egy 3 mm mélyen a vágatokba hajtod a csavarokat (vigyázz, a kuplung körmeinek minél jobban az alján fogd, egyrészt, mert a lamellákat a rugó felfele húzza, így azok alá lehet csak becsavarni a csavarokat, másrészt így biztos nem töröd le a karmokat, miután így megfogtad, ezzel lefogod a kuplungkosarat, egy dugókulccsal meg megereszted a nagy központi anyát.
Mostanában én egyre bizonytalanabb vagyok az NGK gyertyákkal.
Nekem is B9ES volt benne(made in japan, mert ugye francia is létezik).
Borongós idő, irány hazafelé és pont ekkor leáll a gép alattam.
Semmi ötlet, csak néha pöffent egyet alapjáraton kicsit ketyegett gázra leállt.Természetesen se gyertyakulcs, se gyertya semmi nálam, elindult az eső kegyetlenül eláztam és a drága NGK megadta magát(2 hetes volt alig ment kb. egy hetet).De a permetezőben is döglött már meg pár darab.
Én most denso gyertyát akarok venni bele, mert jelenleg egy 7-es hőértékű NGK van, az esőben csak ezt sikerült venni.
De már
Tanulok mint az állat holnap 11-kor KRESZ vizsga "A" korlátlanból.
De már muszáj volt kicsit ide jönnöm, mert ez a sok tábla meg szabály már az agyamra ment. Pedig a "B" már megvan igaz hat éve de nem is gondoltam hogy ennyit felejtettem.
Hello!
Én is hasonlóan meglepődtem mikor szétszedtem a telókat, de megnyugtattak hogy a 125-ös futurán így van gyárilag. Később rájöttem hogy az 50-en is, mert amelyikbe nincs rugó abban olaj sincs és azon a száron olajleeresztő csavart sem találsz.
Ha tévednék valaki kijavít majd, de szerintem nincs benne gyárilag.
Sziasztok!
tavaly vetem 5sebeséges apriliámat (af1 futura9 80 as pollini van ralyta de nem ez a lényeg.Most felujitom amit lehet ujat rakok bele.. leszedtem az első csizmákat(teleszkop) mer kicsit eresztetet az olajat.És meglepödtem emrt csak az 1ik felén volt rugó a másik cső teljesen üres.és most nem tudom gyárilag ien vagy az elöző tulaj béna volt.Valaki ha tud valamit irjon előre is köszi!
Mi először úgy csináltuk szimering cserénél hogy beraktuk 1.be a motort hátsó féket benyomtuk és leszedtük kuplung rugói alatt lévő nagy anyát!
Most szedtük szét 2hete megint felújításnál,levittem kocsival a blokkot rokonomhoz mert neki minden célszerszám van az ilyesmihez simán nem tudtuk meglazítani ezután elmentünk légkulcsért ami egy gombkattintásra 1másodperc alatt lelazította
sztetek sintesire passzol ez a tukor? vagy hulyen allna rajta?
http://www.imet.hu/index.php?c...
A 3. hogy készítesz hozzá egy lefogó szerszámot. Ez egy laposvasból készíthető gyűrű, ami pont ráhúzható kívülről a kuplungkosárra, és radiálisan a kuplungkosár osztásának megfelelően csavarokat lehet behajtani bele. Namármost kiveszed a lamellák főlöl a nyomólapot, és csavaronként 1 M6-os, alatta meg egy M8-as alátéttel (vagy egy nagyméretű M6-os is tökéletes visszatekered a csavarokat, azaz a nyomólap kivételével összeszereled a kuplungot, a készített szerszámmal, aminek persze fület is hegesztesz - azzal lefogod a kuplungot úgy, hogy ráteszed a kosárra a gyűrűt, és egy 3 mm mélyen a vágatokba hajtod a csavarokat (vigyázz, a kuplung körmeinek minél jobban az alján fogd, egyrészt, mert a lamellákat a rugó felfele húzza, így azok alá lehet csak becsavarni a csavarokat, másrészt így biztos nem töröd le a karmokat, miután így megfogtad, ezzel lefogod a kuplungkosarat, egy dugókulccsal meg megereszted a nagy központi anyát.
Nekem is B9ES volt benne(made in japan, mert ugye francia is létezik).
Borongós idő, irány hazafelé és pont ekkor leáll a gép alattam.
Semmi ötlet, csak néha pöffent egyet alapjáraton kicsit ketyegett gázra leállt.Természetesen se gyertyakulcs, se gyertya semmi nálam, elindult az eső kegyetlenül eláztam és a drága NGK megadta magát(2 hetes volt alig ment kb. egy hetet).De a permetezőben is döglött már meg pár darab.
Én most denso gyertyát akarok venni bele, mert jelenleg egy 7-es hőértékű NGK van, az esőben csak ezt sikerült venni.
De már
De már muszáj volt kicsit ide jönnöm, mert ez a sok tábla meg szabály már az agyamra ment. Pedig a "B" már megvan igaz hat éve de nem is gondoltam hogy ennyit felejtettem.
Én is hasonlóan meglepődtem mikor szétszedtem a telókat, de megnyugtattak hogy a 125-ös futurán így van gyárilag. Később rájöttem hogy az 50-en is, mert amelyikbe nincs rugó abban olaj sincs és azon a száron olajleeresztő csavart sem találsz.
Ha tévednék valaki kijavít majd, de szerintem nincs benne gyárilag.
tavaly vetem 5sebeséges apriliámat (af1 futura9 80 as pollini van ralyta de nem ez a lényeg.Most felujitom amit lehet ujat rakok bele.. leszedtem az első csizmákat(teleszkop) mer kicsit eresztetet az olajat.És meglepödtem emrt csak az 1ik felén volt rugó a másik cső teljesen üres.és most nem tudom gyárilag ien vagy az elöző tulaj béna volt.Valaki ha tud valamit irjon előre is köszi!
Most szedtük szét 2hete megint felújításnál,levittem kocsival a blokkot rokonomhoz mert neki minden célszerszám van az ilyesmihez simán nem tudtuk meglazítani ezután elmentünk légkulcsért ami egy gombkattintásra 1másodperc alatt lelazította
Vaterán találsz vadonat új lamella szettet.