oksa,a levegos dologra mar gondoltam en is csak nincs kompresszorom majd havernal,am mar szedem szet apro cafatokra ..kosz a segitseget...remelem jo lesz
Háát...
Először ugye ki kéne mozgatni azt a dugattyút. A megoldás lehet, hogy fogsz egy deszkadarabot, amely befér a dugattyúk közé, és azzal visszanyomva a mozgó dugattyút, (akár mondjuk egy kissatuval lefogva, ha kézzel nem megy, vagy pillanatszorítókkal, hogy ne tudjon kinyomódni) lefixálva, utána a fékpedált lenyomva próbáld meg kimozdítani a beszorult dugattyút. Ha megmozdul, és meg kellene neki, ha jól lefogtad a másikat, akkor feltétlenül le kell szerelni a munkahengert, sőt, én a főfékhengert is leszerelném, ízekre szedve megpucolnám, és összeraknám.
Másik lehetőség, ha van kompresszorod, a leszerelt munkahenger mozgó dugattyúját ugyan így lefogatod, és az olajbenyomó furaton levegővel megfújod ( a normál fújó pisztoly kúpos végét odaszorítva elég jól tömít nálam, hogy 5-6 baros nyomással kilökje a dugattyút, és ez a módszer mindíg bejött eddig, előnye még, hogy kiszerelve könnyeb leszorítva tartani a mozgó dugattyút) ezután persze szintén ízekre kell szedni, és kipucolni a munkahengert. Jópár ilyen megragadt munkahenger volt már a kezembe, eddig mind egykis pucolástól életre kellt, és tökéletesen működött. Der feltétlenül szét kell szedni! (mármint nem szétcsavarozni a két öntvényfelet, csupán a dugattyúkat kiszerelni, féktisztítóval megpucolni kívül-belül mindent, és mehet vissza!)
trakee! nem mozdul a hatso fekmunkahengerem,feltöltöttem lelégtelenitettem,es az egyik mozdul de lassan es kevesett a masik meg semmi,ako sem ha azt amelyik mozdul lefogom,ugyse jon ki a masik...mit csinaljak h megjaratodjon? nem akarok uj feket venni se felujito szettet...thx
Hümm érdekes.
Ilyne lehet belül: http://bikepics.com/pictures/1...
Végülis ez amennyire látni lehet, csak pár plussz alkatrészt feltételez, blokkcserét nem. Fordulatszámmérő működik? ÉS a spirál a váltókar felett megy be a blokkba? Mert esetleg annak a szerkezete útban lehet.
Én azért gondoltam, hogy más a blokkfél, mivel ilyen robbantott ábrán olyat láttam, ahol nem egytengelyű a berúgó, és a váltótengely, azonban most, hogy utánanéztem, kiderült, hogy az a 122 -es rotaxnál megy: http://bikepics.com/pictures/7...
Nem csípem az ilyen embereket felvásárolja kis pénzért az ilyeneket szétszedi be van hajigálva valahova egy sarokba és árulja én meg it szenvedek egy neten hogy motort keressek
Figyelj ma húztam a szívócsonknak a bilincsén és jobb lett sokkal a az alapjárat,nem pörög fel...Szóval lehet ott van a gond nem is a gumival,hanem az illeszkedéssel van a gond,elég rossz már a bilincsben a csavar(kivan nyalva) és nem tudtam rendesen meghúzni még most sem,veszek oda egy jó kis bilincset,meghúzom és akkor kiderül!Egyébként megvan még a másik szívócsonk ha jól emlékszem,ma kerestem is de hirtelen nem leltem rá!Köszöntem az ötletedet,próbálkozok,próbálkozok soha nem adom fel!
Háát igazából sok ötletem nincs. Vedd le, fordítsd fény felé, és mocorgasd! Ha átlátsz rajta, szar ügy. Egyébként marha vastag gumiból van, igaz, általában a repedések is jó mélyek, de én nem találkoztam szarral. (nekem van egy tartalék is) Egyébként nincs már meg a pótgépből származó cserealkatrész? Akkor cserével kipróbálható.
VAgy ha falsot kap, kaphat a porlasztótól is, pl a súbertető gumigyűrűje nem tömít rendesen, vagy kopott súber miatt nem lehet beállítani a rendes üzemet.
Az tuti, hogy a belevaó blokba nincs berúgószerkezet. De az szeritnem nem kizárt, hogy az endoróéba nem lehet önindítót tenni. Sőőt, ha minden kötél szakad, jobbos blokkfél AF1-é, önindítós, balos enduróé, berúgós, és máris kész :D
Megjegyzem, ez a nem illik dolog, bizony mikor az akku rendetlenkedett, örültem volna a kis karnak. És ugye az RS 250-esen is van berúgó! Persze az illik rá, és úgy ven beépítve.
Ez jó, hogy lehet ez egyszerre berúgós meg önindítós is? Olyan lehet, hogy belerekták egy enduro rotax blokkját és az berúgós. No de akkor az idomtól hogy rúgod be? De, hogy még önindító is van benne. A berúgótengely nem a bendix helyén van? Megnézném közelebbről. Amúgy egy ilyen mocit már nem illik berúgni szerintem.
Először ugye ki kéne mozgatni azt a dugattyút. A megoldás lehet, hogy fogsz egy deszkadarabot, amely befér a dugattyúk közé, és azzal visszanyomva a mozgó dugattyút, (akár mondjuk egy kissatuval lefogva, ha kézzel nem megy, vagy pillanatszorítókkal, hogy ne tudjon kinyomódni) lefixálva, utána a fékpedált lenyomva próbáld meg kimozdítani a beszorult dugattyút. Ha megmozdul, és meg kellene neki, ha jól lefogtad a másikat, akkor feltétlenül le kell szerelni a munkahengert, sőt, én a főfékhengert is leszerelném, ízekre szedve megpucolnám, és összeraknám.
Másik lehetőség, ha van kompresszorod, a leszerelt munkahenger mozgó dugattyúját ugyan így lefogatod, és az olajbenyomó furaton levegővel megfújod ( a normál fújó pisztoly kúpos végét odaszorítva elég jól tömít nálam, hogy 5-6 baros nyomással kilökje a dugattyút, és ez a módszer mindíg bejött eddig, előnye még, hogy kiszerelve könnyeb leszorítva tartani a mozgó dugattyút) ezután persze szintén ízekre kell szedni, és kipucolni a munkahengert. Jópár ilyen megragadt munkahenger volt már a kezembe, eddig mind egykis pucolástól életre kellt, és tökéletesen működött. Der feltétlenül szét kell szedni! (mármint nem szétcsavarozni a két öntvényfelet, csupán a dugattyúkat kiszerelni, féktisztítóval megpucolni kívül-belül mindent, és mehet vissza!)
Ilyne lehet belül: http://bikepics.com/pictures/1...
Végülis ez amennyire látni lehet, csak pár plussz alkatrészt feltételez, blokkcserét nem. Fordulatszámmérő működik? ÉS a spirál a váltókar felett megy be a blokkba? Mert esetleg annak a szerkezete útban lehet.
Én azért gondoltam, hogy más a blokkfél, mivel ilyen robbantott ábrán olyat láttam, ahol nem egytengelyű a berúgó, és a váltótengely, azonban most, hogy utánanéztem, kiderült, hogy az a 122 -es rotaxnál megy: http://bikepics.com/pictures/7...
http://images.google.hu/imgres...
és sztem is enduro blokkos
VAgy ha falsot kap, kaphat a porlasztótól is, pl a súbertető gumigyűrűje nem tömít rendesen, vagy kopott súber miatt nem lehet beállítani a rendes üzemet.
Hogy tudom megnézni hogy a szívócsonk sz*r-e?
Megjegyzem, ez a nem illik dolog, bizony mikor az akku rendetlenkedett, örültem volna a kis karnak. És ugye az RS 250-esen is van berúgó! Persze az illik rá, és úgy ven beépítve.
A váltó tengelyére kell az a szerkezet és akkor már lehet is berugni