Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké vagy még azt megpróbálom ahogy haverom pufóját elkérem egy tesztkörre.
Eladó egy gyári Aprilia szerelési útmutató, RV4 és RV4A típushoz!
Ha valakit érdekel akkor keressen itt: szervadomi@citromail.hu
Hát ha megy a motorhoz, akkor miért lenne gáz? Csináld nyugodtan!
Égesd ki, ártani nem fog. Innen mást nem tudok.
hát az összes af1 125 sintesis kepet lecsekkoltam összes evjaratnal de nem talalok mind1...szted ha behuzatom lilara az gáz?
Lehet más évjárat!
ezt nezztem de itt egyiken sem lila zöld hanem fekete zöld,ezé nem vagom h enyemen ako miert volt lila mert ez elvileg gyari nem huzatta at senki sem...
Levettem, de az iszonyatos hangerőn kívül mást nem nagyon tapasztaltam. Így már keményen üti a gáz a kezem 1 méterről is. Kimentem az utcára vele de nem tapasztaltam olyat hogy szárnyra kaptak volna a lovak benne. Egy jelenség volt, hogy gázelvételkor visszaröfög. Vagy nem is tom hogy írjam le gázadás baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam majd elengedem bam bam bam és alapjárat. Azt nem tudtam kipróbálni hogyan megy 5-ösben mert az utcában megölnek iszonyat milyen hangja van így.
majd lecsekkolom...
nem tudja vki h hol talalok 89es 125ös sintesirol gyari kepet? csak az ülés szine miatt erdekelne...mert amiket talalok azon fekete zöld az ülés de nem tom h gyarilag lila zöld e mert enyemen elvileg gyari volt csak szethullot mar es nem tom milyen szinure huzassam at...
Próba és írj!
Persze levehető a végdobom. Arra gondolsz, hogy az folytaná meg a gépet?
Meg kellene próbálni , hangtompító nélkül , de a könyököt ne vedd le mert a láng visszaverhet a dugóra , ha nem szétszedhető akkor égesd ki.
A felületek szemre egyenesnek tűntek és a régi tömítés száraz volt.
Megnéztem ütni üti a kezem a gáz de nem túl erősen nem tudom mennyire kellene. Azt észrevettem, hogy az enyémnek nincs olyan érces erős kétütemű hangja mint a haveroménak, inkább mélyebben morog. Igaz a végdobom egyedi más mint az eredeti. A rezó az gyári. Olyan mintha nem lennének olyan erős robbanások benne. Kompresszióm pedig van nem is kevés szinte új a dugószettem és a henger is.
Az illeszkedő felületek egyenesek voltak?
Szia! megjöttem és olvasom,az viszont biztos, hogy az olaj nem a benzinből kerül a kipuba.még azt nézd meg légyszi, hogy a kipuf-ból kijövő gáz üti -e a tenyeredet, ha elétartod? megvárom a választ .
Szia!
Szimering már kizárva. A blokk illesztés is azt is szétszedtem új tömítést kapott.
Nem lehet hogy ki van nyúlva szakaszosan? Próbáld meg hogy megnézed mennyire feszes, aztán arrébb tolod és megnézed, hogy akkor milyen.
Ennyi szimering után elég gyanús hogy az lenne a baja!
Én a blokk illesztésre tippelek hogy becsorog vagy karbi.
Esetleg olyan dolog amire senki nem gondol
látom nem csak en szopok a motoromal...
nekem olyan bajom van h megfeszitem lancot(af1 125 sintesi) ako alig log visszahuzom a hatso csavarokat meg minden mek vele par kort es eléggé belazul,olyan 4centit mozog fel le,ez mitol lehet es annyi sok?
ja meg még egy kérdés a gyari sintesin lila elöl zöld hatul az ülés? thx
Szia!
Végeztem a művelettel. Kicsivel talán erősebbnek érzem. De a jelenség nem múlt el. Városban használva max. 4. fokozatig egész jó se füst se olaj erő is van benne. De 5-ben már nem igazán akar menni csak szenved. Ha jól megpörgetem 4-ben 10-11000 akkor beáll 6-7ezerre azt tartja full gázon de jobban nem megy. Ilyenkor kezd a pufó olajosodni. Gondolom nem tud kiprörögni de a benzint kapja nem égeti el és ez van a pufómon. 4.-ig ahol full le tud pörögni semmi gubanc.
Oké a szimering már a hűtőben van megyek kicserélem, kb. 1 óra múlva jövök helyzetjelentésre.
Tedd ahogy mondtam!
szimering a mélyhűtőbe,szilikonspray rá és helyére fog menni.