Szia! Ha a gyújtás időzítéssel minden rendben csinálhat ilyet rossz gyertya is. Mikor még vacak volt a szimeringem és ette az olajat előfordult hasonló dolog. A gyertyát beköpi az olaj és nem megy. (HA KIVESZED VAN SZIKRA!) De összerakva semmi csak néha prüszköl. Próbáld ki azt, hogy kis benzin a hengerbe átjáratod gyertya nélkül majd raksz bele tök új gyertyát. Tuti beindul!
Sziasztok olyat szeretnék kérdezni töletek hogy most vennék 1993 as af 1 est elméletileg 25.000km van benne bár ez elég gyanus de nem is ez lenne a problémám hanem inkább az hogy mire figyeljek mijen rejtett típushibákra figyeljek!elöre köszi a válaszokat!
Szia!
Gyújtás időzítésed jó? Lehet jó szikra csak rossz időben. Előfordulhat hogy a lendkereked elnyírja az éket kicsit elfordul és elment a gyújtásod látszólag minden oké csak rossz pillanatban ad szikrát. A tünetek illenek a problémára.
Hello. Én így voltam egy nyaralás alkalmával a mocimmal. Már a kempingben szétkaptam majdcsak a fél blokkot amikor belenéztem a kipufogómba és a dobbol ki volt szakadva a sok tömítő anyag és elzárta a gáz útját és leállt meg lefulladt szerencsétlen. A perforált cső volt benne kiégve. Nézd meg hátha tudtam segíteni. Csak egy tipp volt
Régebben jobban vette, és a tél alatt lett olyan (fura pont mikor nincs használatban), tavaly fennakadt az úszó és akkor ki is lett takarítva az egész karbi. Az, hogy a szívómembránnal mi a helyzet fogalmam sincs, de szerintem nincs vele semmi baj.
Engem így szoptatott be tavasszal a gyertya 2hónap indítás után,pedig mikor letettem még jó volt szikrát adott és mégsem indult
eltologattam mire rájöttem
Nem hiszem h farsot kanpa akk már a szerelők rájöttek vna :S am ezt se hiszem el h egyik szerelő se tudja megcsinálni hisz vmi baja csak van és már idegesit pedig be is indul és azonnal le fullad meg néha tüsszög de a gyujtás jó meg a karbi is :S NEM ÉRTEM
Ez így van csak először nem tudtam, hogy amit veszek az szar életem első ilyen művelete volt. Az elektronikában vagyok otthol a motorszerelés az új hóbort. Na de tanulság mindenkinek kicsi fekete puha 150-200Ft-os gumi szimeringek főtengelyhez felejtősek. Kemény világosbarna (vitonos) a nyerő. 1000-2000Ft között van egy db. Kiokosítottak, hogy némelyik típus ami kimondottan főtengely szimering lehet jobb vagy bal irányú forgáshoz tervezve szal ezzel is vigyázni! Már tök szakértő lettem!
Sziasztok! Vettem Viktor Reinz főtengely szimeringet. Lehűtöttem bekentem az oldalát univerzális szilikon ragasztóval és KÉZZEL simán betoltam a helyére! Nem akartam elhinni a Huber vacakokat órákig kellett kalapálni. Most tökélesets. Kicsit drága 1700Ft/db de megéri. Ha hamarabb tudom, hogy ilyen különbség van szimering és szimering között sok bosszúságot megspóroltam volna.
Nekem a féktárcsa nem rémlik de akkor legyen 8ezer ft tokkal vonóval.
Holnap keress meg 5 után telefonon h megtudjuk beszélni a részleteket. 0630/6963423
Szia. Múltkor érdeklődtem af1 hátsó fékrendszer után. Tehát akkor kellene nekem egyben a munkahenger, a nyereg a tárcsa, betétekkel együtt. Erre így 8at mondtal a múltkor?
Üdv aprilka előre is kösz a segítséget amúgy már össze állt a elektromosság csak a hőfok mérő okoz gondot mivel az órára 3 rom szál vezeték ment fel és nem jövök rá a bekötésre .ha meglesz a rajzod akkor küld erre a cimre.vasi40@freemail.hu
Már rájöttem, hogy a Huber szimering a vacak, észrevettem én is, hogy berakáskor nyúli össze vissza, összerakás után jó egy fél óráig, cserekor meg alig tudom kiszedni olyan kemény. Tegnap átmentem egy másik alkatrészboltba, ott a tulaj motoros ért a dolgokhoz mára ígért nekem jó minőségű szimeringeket. Ennyit szívni egy ilyen hülyeséggel , na de így tanul az ember.Csak egy fél éve kezdtem el motorokkal foglalkozni.
Nem kell ennyire túlbonyolítani! Keress egy csövet, ami nem fél mm falvastagságű, hanem legalább 2, és a külső átmérője kicsit kisebb, mitn a szimmering külső átmérője, és azzal üsd be! Nem megy olyan nagoyn könnyen, de ez így van jól!
Hja, és a Huber szimmeringeket én nem javaslom! Simsonba tettem, kb meglátta a benzint, és kő kemény lett az eredeti puha szimmering!
170e Ft.-ra tartom most cserlek benne csapágyat. nemrég lett olaj cserélve(ipone box2) a bal oldalon az indexnél hiányzik egy kis darab az idomból a jobb tükör nincs meg és az olajtartáj is hiányzik, ezért keverékkel kell üzemeltetni, de én is igy vettem ezért a hibáért nem én vagyok a felelős. érdeklődni (msn adatlapon) vagy Telefonon: 0670 384 41 51 délután 3 után hívj! Ha bárkit érdekel az elérhetőségemnél megtalál!
Amúgy meg nem tudom miért nem adtam oda vele,oda akartam csak valamiért kivettem ezek szerint,nem behúzás meg semmi csak elfelejtettem!Vasárnap lettem kész az enyémmel is szóval szerintem szét voltam peregve
Régebben gyorsabban vette a fordulatot?Elösször szerintem pucold ki a karburátort hátha azért csinálja.Lehetséges hogy szivómembránnal van valami de kevés az esélye, vagy még talán szimering, csak így nehéz megmondani hogy nem látom hallom...
Sziasztok olyat szeretnék kérdezni töletek hogy most vennék 1993 as af 1 est elméletileg 25.000km van benne bár ez elég gyanus de nem is ez lenne a problémám hanem inkább az hogy mire figyeljek mijen rejtett típushibákra figyeljek!elöre köszi a válaszokat!
Nekem feleslegessé váltak.
hétközben csak délután 5 után vagyok elérhető!
0630/6963423
Gyújtás időzítésed jó? Lehet jó szikra csak rossz időben. Előfordulhat hogy a lendkereked elnyírja az éket kicsit elfordul és elment a gyújtásod látszólag minden oké csak rossz pillanatban ad szikrát. A tünetek illenek a problémára.
eltologattam mire rájöttem
Holnap keress meg 5 után telefonon h megtudjuk beszélni a részleteket. 0630/6963423
Hja, és a Huber szimmeringeket én nem javaslom! Simsonba tettem, kb meglátta a benzint, és kő kemény lett az eredeti puha szimmering!