Helló! AM5-ös blokkja van, sajna csak 5 sebességes. Amúgy lenne valami tipped? Tudom, hogy 2-ütemű meg nem mai meg stb. de akkoris szinte lassabban adja le a fordulatot mint egy ETZ!
Szeretném kérdezni hogy lenne itt egy eladó frankó állapotú rotax123-as henger, és az lenne kérdésem hogy rotax122-es blokkra felrakható-e? mert tudtommmal igen. Aki tudd válaszoljon sürgős lenne, előre is köszönöm!
Hello sziasztok nekem van egy sintesi-m ami 80-as (fekete blokkos) az a baj h az égatta világon megnéztünk rajta mindent ( gyertyátol kezdve a karbi, dugattyú, gyujtás...-ig) És vmi baja van ! Beindul és lefullad de benzint kap és szikrát is megfelelően ad! Nem tom mi lehet vele lécc adjatok vmi tippet pls ! Kössz előre is
Üdv! vegyél fel msn-re és megbeszélünk mindent! barnus90@hotmail.com itt képeket is tudok küldeni! szerintem meg tudunk egyezni h te is meg én is jóljárjunk
Mennyire könnyen megy be nektek? 50%-ig oké addig egyenletesen be lehet rakni de utánna már nekem elég keményen meg kell ütni. Finomkodva meg sem moccan. A szimering lefagyasztás segíthet ezen valamit? Ja és ki milyen gyártmányt használ? Már azon gondolkozom lehet meg kellene próbálnom valami más típust. Ez HUBER dolog nekem elég gyengének tűnik puha gumis külső borítása van nagyon tapad. Nagyon könnyen deformálódik és szinte lehetetlen szépen beütni a helyére.
Kerestem a neten szimering beütőt de csak teló szimeringhez találtam horror árakon. Szerintem gyártani fogok egyet. A blokkot nem akaron szétszedni újra szóval úgy kell beraknom, hogy a főtengely a helyén van. Működhet ez az elképzelés. Fogok egy csövet vagy csőkulcsot kb. 30mm belső átmérővel, heggesztek a végére egy nagy alátétet aminek a közepén 30-as furat van a külső kerülete pedig min. 40-50mm ez lefedi a 38-as zimeringet. Az alátét aljára pedig méretre vágok vastag gumi lapot és ráragasztom. Így rá tudom húzni a főtengelyre és gumikalapáccsal egyenletesen beütni vele a szimeringet. Működhet ez a dolog?
Hello
Van erre a célra való szimering beütő különböző méretekben annyi a lényege hogy hasonló mint a szimering kerek vas és hogy mikor ütöd egyenletesen üti be a szimeringet igy nem tudod eldeformáltatni sem szétvágatni
Sziasztok.Van egy pár alkatrészem ithon elfekvőbe. Valakiknek még jol jöhet. Fordulatszámmérő spirál-új még gyári zsírban 2500 ft-,lámpa -semmi baja nincs trapéz 5000ft-,gyújtáskapcsoló-működik semmi baja 5000ft-hátsó sárvédő és láncvédő 4000,2000ft-,első sárvédő-csak le kell fújni már ki van javítva 5000ft-hűtő-egy helyen meg van javítva mert megcseppent azota semmi baja tökéletes 5000ft-hátsó agy fékkel(brembo) együtt tárcsával komplett semmi baja tökéletes 8000ft-, kerekek- festés jo állapotú gumik még éppen használhatóak egy ideig párban 15.000 ft-,oldalidomok-ki vannak javítva festeni kell őket pályázni tökéletesek vagy simán használni is párban 10.000 ft, olajpumpa(mikuni)5000ft, váltó kompletten 10.000 ft. Valamint első fékmunkahenger karral együtt 4000 ft,bal oldali lábtartó kompletten mindennel 5000 ft,lánckerék 3000ft.stb Ezek Aprilia Af1 Sport Pro-n voltak. Vannak még alkatrészek ha kell valami hívj bátran vagy írj. atimaister@citromail.hu vagy 06 70 405 0152
kösszi
Hétközben csak du 4-től vagyok elérhető.
Van erre a célra való szimering beütő különböző méretekben annyi a lényege hogy hasonló mint a szimering kerek vas és hogy mikor ütöd egyenletesen üti be a szimeringet igy nem tudod eldeformáltatni sem szétvágatni
Valami elérhetőséget tudsz adni msn pl.?
A csonk 1000ft a komplett légszűrőházas kacaj 2500ft