hello új vagyok itt van egy af1 50 em egy két dolgot ki kéne cserélni rajta csak nem tudom hogy kezdjek hozzá esetleg ha valaki el tudná mondnai hogy kell megcsinálni ezt a két dolgot:
- berugókar csere a belsejével(rugó)
- csak maga a bendix vam meg kell-e hozzá valami csavar vagy azt hogy rakom bele?
Üdv! úgy néz ki eladó lesz a vasam képek az adatlapomon! most cserélek benne dugót csapágyakat kábelezést! akit érdekel a dolog írjon ide vagy vegyen fel msnre! megegyezünk! autó csere érdekel!
Fel kell oldani a lengővillánál a csavarokat, ahol van a lánckerék is utána ránézel szemből a lánckerékre és látsz mögötte furatokat bedugod valamelyikbe a pájszert és húzod lefele vagy fölfele a pájszert így mozog az excenter, tudsz feszíteni vagy lazítani, remélem érthetően írtam le
Köszi! Ki fogom próbálni. Az mennyire gáz ha berakás közben kocogtatom? Kézzel lehetetlen a helyére tolni. De ha ütögetem akkor meg eldeformálódik. Tiszta szivatás az egész. A motorboltba már nem merek bemenni mert hülyének néznek hogy minden nap szimeringért megyek.
Nincs bekötve az olajpumpa, keverékkel használom még bejáratós a hengerem meg a dugattyúm inkább. Nem a motorolaj folyik a pufón hanem a zöldes trutyi ami a blokkban van. Először az volt gyanús hogy alacsony az olajszint feltöltöttem és indítás után azonnal sugárban nyomta kifelé a kipufogón az olajat. Itt kezdtem el szórakozni a szimeringekkel. Némileg javult a helyzet de nem tömít rendesen hiába cserélgetem. Nem tudom érdemes lenne-e megpróbálni más gyártmányú szimeringgel. Vagy lehet én vagyok láma hozzá és rosszul rakom be. Baromi nehezen lehet berakni nagyon szoros az illesztés.
Közben utánanéztem a szimeringnek elvileg jónak kell lennie motorokhoz gyártják. Nálam miért nem tömít? Kopott lenne főtengely? Vegyek kisebbet 27x38x7-est vagy mit lehet ezzel kezdeni?
Sziasztok!
A motorom eszi a váltból az olajat. Kicseréltem benne a főtengely szimeringeket. Utána jónak tünt este elraktam de másnapra megint ömlött az olaj a pufóból. Gondoltam talán a blokkfelek közötti tömítés adta meg magát, tegnap széthúztam kicseréltem újra a szimeringeket is kicseréltem. De a jelenség megmaradt. A blokktömítés kizárva szal mard a szimering. Már kb. 8-at raktam bele de nem létezik, hogy egy sem jó. A típusa HUBER 28x38x7 NSF Mit csinálok rosszul? Pedig az utolsót már úgy raktam be hogy szét volt húzva a blokk óvatosan szépen mégsem jó. Rosszabb mint volt. Ha felmelegszik már az alapjáratom is fennakad. Olyan érzésem van mintha a szimeringek nem bírnák a hőt és kitágulnak. Létezik olyan hogy a típus nem jó bele amit vettem? Baromi idegesítő hogy füstöl meg állandóan csepeg belőle az olaj.
Kész a blokkom
A 2 blokkrészt másik motorblokkal össze lehet rakni tökéletesen passzol !
Nem egybe gyártják hanem 2 külön részből a csapágyak forgácsolása is széthúzva történik nem egybe
Énnálam nagyon jó volt a motor semmi probléma gyújtás meg főként indult azonnal nem volt azzal semmi az S53 ason is voltak egy csuda megoldások ezért gondolom az apariliának is neki álltál és ami nálad következik annak nem én vagyok az okozója videók bizonyítják tökéletes volt megnéztétek a motort nem szart árultam szóval szerintem maga a stílus....
Hát mióta megtaláltam az Agip "forrást" nem fogok mást venni,de előtte Ipone S2 használtam ami igen csak drága,3800Ft volt egy liter.....De meg kellet venni mert ilyen ótvar szarokat nem teszek bele az egyszer biztos,inkább tényleg tolom:D
- berugókar csere a belsejével(rugó)
- csak maga a bendix vam meg kell-e hozzá valami csavar vagy azt hogy rakom bele?
a segítséget előre köszi