Hát szerintem Agip Speed 2T!Rengetegen használják,nagyon jó olaj!Ilyen "teszkósat" meg szerintem felejtsd el,ez azért picit másabb mint egy MZ szerintem!
szasztok.kerdes,egyik haver mondta h tegyek egy teljes tankhoz ilyen tescos sima tökolcso motorolajbol egy-két kupakkal mert neki a 250es mzjen semmit sem kopott tole a henger,ugy kente és h azert nem jo a tankba tenni az ilyen szintetikusat mert h eloldodik a benzinben,azért jo a masik.végulis van benne vmi de nem naon okés...szerintetek van ertelme?ja es hogy milyet szoktatok tenni mociba(af1 89-es sintesi 125ccm)én most seleniat tettem bele full synteticet az jo bele vagy inkabb repsol vagy mit tegyek bele?... thx
Sziasztok!
Előfordulhat olyan hogy a forgattyúsházba a blokkfelek között befolyik az olaj a váltóból? Még sosem húztam szét. Kifelé nem folyik. Létezhet olyan, hogy a forgattyúsházba bejut onnan az olaj vagy ez csak főtengely szimering lehet? Azt az ősszel cseréltem nem hiszem el hogy már megint rossz.
hello nem tudjatok h az rs50-bol a gyujtas passzol az af50-be mert az egyik haver mondta h v egy rs gyujtasa de meg nem lattam mert az enyemnek kb meghalt a jelado amire ra v kotve a piross kabel es nincs szikram
Sziasztok!
ELADÓ
1pár
ÚJ
GOLDFREN FÉKBETÉT (első)
(Kibontottam, hogy betegyem, de nem volt szükséges.)
Új ára kb 5000Ft. Én odaadom 2500Ft-ért.
Bp, vagy Őrbottyánban találtok meg! írjatok!
Elvileg egybe munkálták meg a blokkfelelket, ezért nem illik, csak párban cserélni. Gyakorlatilag valószínűleg simán cerélheted. Megjegyzem én nem tenném, kivéve, ha feltétlenül szükséges.
Hali!
Lenne egy olyan kérdésem hogy van egy rotax 123as blokkom, van a 2 főblok rész amibe a csapágyak vannak nekem a jobb oldalin van egy hegesztés, nem szeretem az ilyen gányolást ezért arra gondoltam veszek egy gyerektől egy ilyen 123as jobb oldali blokk részt és összerakom az én bal oldali részemmel!
Azt már tudom hogy a sport pro-nak a blokk része nem jó a simához mert vannak rajta eltérések,de a sport pro előtt gyártott af1-ekenek szemre megegyezik a blokkja!
Azt nem tudjuk hogy hogy gyártották le a blokkot
1. 2 külőn öntőformával.
2. vagy valahogy egybe estleg megöntötték vagy megöntötték összetolták és utána marták ki a csapágy helyét.
Valaki itt már a fórumon csinált már ilyesmit vagy nem tudja valaki hogy gyárttoták le a blokkot?
Előfordulhat olyan hogy a forgattyúsházba a blokkfelek között befolyik az olaj a váltóból? Még sosem húztam szét. Kifelé nem folyik. Létezhet olyan, hogy a forgattyúsházba bejut onnan az olaj vagy ez csak főtengely szimering lehet? Azt az ősszel cseréltem nem hiszem el hogy már megint rossz.
Kezd alakulni az idő. :)
Közben a gép is kész lett!
Lehet hátsó, én nem tudom már pontosan (régen volt mitom)
ELADÓ
1pár
ÚJ
GOLDFREN FÉKBETÉT (első)
(Kibontottam, hogy betegyem, de nem volt szükséges.)
Új ára kb 5000Ft. Én odaadom 2500Ft-ért.
Bp, vagy Őrbottyánban találtok meg! írjatok!
(Március 14-től 10 napig nászúton vagyok... )
Az FZR is eladó de csakis 550.000-ért...
Lenne itt egy apróság! Szerintetek a Futurám miért adja le nagyon lassan a fordulatot? Nem volt mindíg ilyen.
Lehet hegyezni a gépeket lassan itt a jó idő irány ki az utakra!
Lenne egy olyan kérdésem hogy van egy rotax 123as blokkom, van a 2 főblok rész amibe a csapágyak vannak nekem a jobb oldalin van egy hegesztés, nem szeretem az ilyen gányolást ezért arra gondoltam veszek egy gyerektől egy ilyen 123as jobb oldali blokk részt és összerakom az én bal oldali részemmel!
Azt már tudom hogy a sport pro-nak a blokk része nem jó a simához mert vannak rajta eltérések,de a sport pro előtt gyártott af1-ekenek szemre megegyezik a blokkja!
Azt nem tudjuk hogy hogy gyártották le a blokkot
1. 2 külőn öntőformával.
2. vagy valahogy egybe estleg megöntötték vagy megöntötték összetolták és utána marták ki a csapágy helyét.
Valaki itt már a fórumon csinált már ilyesmit vagy nem tudja valaki hogy gyárttoták le a blokkot?