a bordak nincsenek elnyalva csak az elso képen levö agynak a belso kozepatmeroje 4mm el kisebb mint a fent lévő hatsokerek tengelyen az agynak az atmeroje...csupán ennyi de rgvzoli mondta h van neki csak azota nem ir semmit sem kb...
Sajnálom, de megmérni nem tudom, nincs rá időm. Látni kéne a tied, mitől nem megy rá. Nincsenek elnyalva a bordák?
Egyébkéntmeg legjobban jársz, ha megkeresed mitogerit, és megkérded, van-e tengelye aggyal kompletten. Multkor egy pont ilyen hátsórészt árult pár ezer Ft-ért, és akkor megoldódik a ráhegesztés gondja is!
na szal,az van h ez a motor egy ilyen tanyán volt lerakva es a lanctanyer(1.kép) (amin rajta van a fogaskerekes resz meg a menesztogumi meg az agyrész az egyben van) mert össze lett hegesztve de a tanyer 36 fogas szal az elvileg 125ösé és nem is figyeltem mert mar sötétben hozztuk el meg volt vele ezer mas baj is.... a masik meg amit ugye lemértem az a hatso kereken az agy amire ramegy ez az egesz lancagyos dolog(ami sztem tolomerovel merve nem a bordak kozott csak igy siman a bordak tetejen az meg 29.4mm) ezért nem vagom h most a hatsokerek agy is vagy csak a lancagydolog 50esé vagy 125ösé és ezért mondom h vki mérje mar meg mert igy sose fogom kideriteni,remélem ertheto voltam,de segitsen mar vki! thx...
masik meg az h ha a benzincsap folyamatosan nyitva marad ako a karbi tulfolyojan elfolyik a benya vagy sem? mert a csap nem zar normalisan de a csö ami ramegy az igen,ilyenkor mivan?
Lehet, hogy szimmeringes, rossz a membrán, koszos a légszűrő, falsot szív, rosszul van beállítva a porlasztó, a gyújtás, fordítva van benn a powernyelv, vagy csak rosszul beállítva, nem tömítenek jól a gyűrűk, mert mondjuk oválisra van már kopva a henger, vagy szorul valami, avgy akármi!
Amúgy tudtommal a vákomos szelep kinyit minden fokozatban, hiszen nincs az a nyűgje, mint az elektromosnak, hogy 7800 nál niyt, de magas fokozatban, mikor ezt átlépné, kicsit megtorpan, ezért kicsit visszaesik a fordulat, és már nem is akarja kinyitni a szelepet. De én ezt csak hallottam, nem mentem mechanikussal.
Hüm.. Hogy 29,4 mm legyen az agy, azt látatlanba kizárnám! Ugyanis ilyen tizedmiliméterekre nem tervez senki olyan alkatrészt, ahol nyugodtan lehet 30 mm, nem oszt, nem szoroz. Ráadásul azt sem mondtad, mi 29,4 mm... Mert ha a bordázott rész, az azonos átmérőjű a csapágy alattival, az pedig tuti biztos, hogy egész szám mm-ekben, sőőt, nagyon valószínű, hogy 5-el osztható szám.
Azonkívül inkább azt írd le, miért nem stimmel a vett agy hozzá, nomeg hová tűnt az eredeti? Véletlenül nem egy 50-esét sózták rád? Nem nagypn hiszem, hogy a gyártás során a hátsó agyat módosították...
Szevasztok srácok! Képzeljétek, olaj nélkül mentem tankolni, erre haver adott olajat, hogy keverjem be, de az nem fulszintetikus. Ettől lehet baja a mocimnak, vagy legfeljebb csak a teljesítménye gyengébb? Írjatok! :))
hello Rgvzoli! lemérted mar a hatsókerékagyméretet? am nem toom mit irtam mar de 29,4mm-es a hatsó agyam nekem remélem ilyen agyad van neked is,irjál mert fontos lenne...thx!
Én így járattam!
0-200km 4ezer
200km-500km 5ezer
500km-800km 6ezer
800km-1000ig 7-8ezer
utána szépen lassan el lehet kezdeni powerezni!
Nem tudom a te mocidal mi lehet az enyém 3ezren is simán elgurult 6.ba
haverom szerint az lehet az oka hogy mivel nem merem forgatni nem nyit ki már 5ben sem a power(előtte sem huzom nagyon addig csak kb 6000 ig) és ezért nem megy
szerinted?
egyáltalán mennyivel lehet ezt járatni?meddig lehet forgatni?
a dugó lazára de a gyürük szorosra lettek illesztve most van benne 30 km
Nos, azt kell mondjam, valószínűleg mázlid van! Ugyanis ha a hengerbe fecskendezett benzinnel szépen jár, akkor valószínűleg nincs nagy baja a motornak. Mindösszesen a forgattyúsház tömítettsége problémás. Ez lehet főtengelyszimmering, amit bizony érdemes is kicserélni sok állás után, két db 28×38×7 -es szimmeging kell bele emlékeim szerint, a másik lehetőség, hogy a membrán nem zár rendesen! A szimmeringeket ki lehet cserélni a blokk széthúzása nélkül, azonban sajnos a kuplungot, és a lendkereket le kell venni. A lendkerék alatt az önindító bendixét is megtalálod, a kerregésért valószínűleg Ő a bűnös. A membránt meg kiszereled, fény felé fordítod, és látnod kéne, hogy minden lap rendesen rásimul a házra, aztán megmozgatni, és visszatenni. Ha nem jó, akkor ideiglenesen a lapok megfordítása segíthet, de igazából újakat kellene venni, ami nem olcsó. Bontottal ne foglalkozz, mert valószínűleg az is beteg, vagy ha nem, majd lesz hamarosan.
Szóval cserélj szimmeringet, csak meg ne sértsd a tömítőfelületeket.
A bowden azért kell a fékpedálra, mert a vákumos szelepek így tisztítod, fékezéskor kiemeled, lepucolódik a nyelv, és nem köpi be a gyertyát.
Hogy 5-6. ban nem megy, az sokmindentől lehet, sajnos ahhoz látni kéne.
Lehetnek kis eltérések, de ezt nem fogod észrevenni. Egy példa: haver VFR 800 -asába is kellett, ugye az digitálisan kijelzi, hogy a víz 87 °C-os. Kicserélés után - egy autóét kapta - 1-2 °C eltérést mutatott hasonló üzemállapotokban.
De mondom szedd szét a csapot, mert az könnyedén, olcsón javítható!
Az agy meg rávalónak tűnik. Az enyém is ilyen: http://www.bikepics.com/pictur...
http://www.bikepics.c
om/pictur...
Sajnálom, de megmérni nem tudom, nincs rá időm. Látni kéne a tied, mitől nem megy rá. Nincsenek elnyalva a bordák?
Egyébkéntmeg legjobban jársz, ha megkeresed mitogerit, és megkérded, van-e tengelye aggyal kompletten. Multkor egy pont ilyen hátsórészt árult pár ezer Ft-ért, és akkor megoldódik a ráhegesztés gondja is!
masik meg az h ha a benzincsap folyamatosan nyitva marad ako a karbi tulfolyojan elfolyik a benya vagy sem? mert a csap nem zar normalisan de a csö ami ramegy az igen,ilyenkor mivan?
Amúgy tudtommal a vákomos szelep kinyit minden fokozatban, hiszen nincs az a nyűgje, mint az elektromosnak, hogy 7800 nál niyt, de magas fokozatban, mikor ezt átlépné, kicsit megtorpan, ezért kicsit visszaesik a fordulat, és már nem is akarja kinyitni a szelepet. De én ezt csak hallottam, nem mentem mechanikussal.
Azonkívül inkább azt írd le, miért nem stimmel a vett agy hozzá, nomeg hová tűnt az eredeti? Véletlenül nem egy 50-esét sózták rád? Nem nagypn hiszem, hogy a gyártás során a hátsó agyat módosították...
0-200km 4ezer
200km-500km 5ezer
500km-800km 6ezer
800km-1000ig 7-8ezer
utána szépen lassan el lehet kezdeni powerezni!
Nem tudom a te mocidal mi lehet az enyém 3ezren is simán elgurult 6.ba
szerinted?
egyáltalán mennyivel lehet ezt járatni?meddig lehet forgatni?
a dugó lazára de a gyürük szorosra lettek illesztve most van benne 30 km
www.hasznalt-motorkerekpar.old...
Szóval cserélj szimmeringet, csak meg ne sértsd a tömítőfelületeket.
Hogy 5-6. ban nem megy, az sokmindentől lehet, sajnos ahhoz látni kéne.
Valaki tudja a rotax 123 főtengelycsapágy méretét?
Engem érdekelne af1 kiloméret spirál! már felvettelek msnre de még nem láttalak fent!
esetleg másnak nincs?