szasztok! nekem is van bajom...nem indul a vas tiszta a karbi fuvokak kipucolva,szikra van teker az önindito de kurvara kereg ilyen fogaskerek hangja van de nem indul be,viszont ha hengerbe fecskendezek benyat ako amennyi belelöktem annyival jar szépen...HELP! naon szivok vele segitsetek! THX
hy srácok
akadt a vassal némi problémám....Először is összeraktam a vertex dugóval uj tömitéssel de senki sem tudja megmondani mi van ebas..va a power szelepemnél mrt szerintem nem valami fasza.....nem értem miért megy a power szelepről egy bowden a hátsó fékkarra és hogy lenne jól beállitva....
másrészt....ugye most járatós és nem merem hajtani mert nehogy megint rá keljen költeni egy valag pénzt....igy nem nagyon merem huzni neki de igy meg 5-6 ban nemis megy.......ez normális?
harmadrészt sikerült a drágának rádölnie egy opel motorra és összetört az első spoyler mega plexi meg atükör a bal oldalon ebban tud nekem valaki segíteni?
Kiszereled a hőgombát, besétálsz egy autósboltba, ahol segítőkészek, és megmondod, hogy ilyen csatlakozó menetű hőgomba kellene, nem tudnak valami autóét, ami stimmel?
De vigyázz, nem biztos, hogy a gomba a rossz! Azt érdemes leellenőrizni! (pl fogsz egy multimétert, rákötöd, ellenállástmérsz, és nézed, van-e változás ahogy melegszik a motor!
Üdv gabesz1 érdekel a cucc valamint keresek komány markolat villkapcsolót is a fótón láthatót vagy hasonlót komlett
adatlapomon elérhetőségem fentvan az ár ügyben hívlak ma Du -n mobilodon
Hello srácok!
Van egy '88-as Af1 replicám, rotax 127 blokkos, de nem tudom honnan tudnék szerezni hozzá hőgombát.Esetleg tud valaki segíteni?
Előre is köszi!
Üdv. Van egy eladó AF1 műszerfalam, 4darab lábtartó, kilóméteróra/fordulatszámmérő spirál, első lámpa, meg idomok. Ha valami kell akkor irj vagy 06203480367.
A turbós blokknál érdekes ,hogy a karburátort szívja a turbó azaz
benzin megy át a forró turbón ,mert ugye befecsis gépeknél kicsit más ,mert ott csak a velegőt tolja be a turbó.Azért mociba nem tenném
akadt a vassal némi problémám....Először is összeraktam a vertex dugóval uj tömitéssel de senki sem tudja megmondani mi van ebas..va a power szelepemnél mrt szerintem nem valami fasza.....nem értem miért megy a power szelepről egy bowden a hátsó fékkarra és hogy lenne jól beállitva....
másrészt....ugye most járatós és nem merem hajtani mert nehogy megint rá keljen költeni egy valag pénzt....igy nem nagyon merem huzni neki de igy meg 5-6 ban nemis megy.......ez normális?
harmadrészt sikerült a drágának rádölnie egy opel motorra és összetört az első spoyler mega plexi meg atükör a bal oldalon ebban tud nekem valaki segíteni?
Egyébként motorba tudbó nem igazán vált be.. pl CX 500 turbo
De vigyázz, nem biztos, hogy a gomba a rossz! Azt érdemes leellenőrizni! (pl fogsz egy multimétert, rákötöd, ellenállástmérsz, és nézed, van-e változás ahogy melegszik a motor!
adatlapomon elérhetőségem fentvan az ár ügyben hívlak ma Du -n mobilodon
Majd írj valamit..
Van egy '88-as Af1 replicám, rotax 127 blokkos, de nem tudom honnan tudnék szerezni hozzá hőgombát.Esetleg tud valaki segíteni?
Előre is köszi!
Futurához van önindító keretem és műanyag burkolatom is.Üdv
Tel 06 20 39 26 998
benzin megy át a forró turbón ,mert ugye befecsis gépeknél kicsit más ,mert ott csak a velegőt tolja be a turbó.Azért mociba nem tenném
Nekem van 12 fogú gyári új ,de lehet tudok 13 -as lánckereket is.
Üdv
Üdv.