Szia!
Én eszerint állítottam be és nekem jó lett: link
Lemész az oldal legaljára, és ott a táblázatból kiválasztod a te karbidhoz megfelelő értéket, és úgy beállítod ahogy a képem van.
Sok sikert hozzá!
jaja,hát jo szorakozast hozzá:D én most lépek dolog van...karbidrol meg fingom sincs...sajna...pedig mondanam de még enyemet is csak most ismertem ki...na hello
Nekem is ki kell venni a tömítést belőle, meglátom, lehet hogy simán lehet csinálni másikat bele gumiból.
Csak arra kell figyelni, hogy olyan gumi legyen amit nem eszik meg a benzin...
hat jaja csak a visszajelzes nelkul olyan gagyi,ugyhogy majd vhogy kimütöm belsejebol azt a gumit es ako kicserelem vagy szerkolok bontobol masik csapot...ez igy nem allapot...:D
Látom te sem unatkozol....
Az egyik benzincsapom tök mindegy hogy zárva van-e vagy sem.
Ha kinyitom akkor megy a karbiba is, ha elzárom akkor csak spontán mellette szivárog, de állandóan.
Belső gumitömítés csere, vagy egy új csap.
Lehet rárakni másmilyet is, sztem a simsoné is jó rá, csak akkor ugrik a visszajelzés... Meg figyelni kell, hogy bal vagy jobb menetes.
Egyébként a legjobb, ha kompresszorral kifújod minden járatát, mert belül is elakadhat valami szar...
A fúvókákat is vedd ki és alatta is takarítsd ki, mert engem már szopatott meg ilyen...
Igen, valóban a tűszelep zárja el, viszont a tűszelepet az úszók, illetve az azt összekötő fém nyomja fel, attól zár el. Egyébként nekem is sokat állt ez a gép, és tele van szarral, nagyjából kitakarítottam, de lehet hogy maradt még benne és valami dzsuvától akadt fel. Mindegy szétszedem én is, takarítom, aztán ha valaki tudja hogy meddig kell benne benyának lenni pls szóljon.
Köszi.
ertelek de nem vagom h meddig van.28ason a tüszelep teteje fogja meg az uszot elvileg de nem vaok benne nagy pro.hat csak dzsuvas volt mert laza 7evet allt es kikellet szedni mindent h kitakaritsam most azik benyaban majd holnap kiderul jo lesz e,remelem igen...
Szia!
A 28-assal semmi gondom nincs, az a másik vasban van, picit sérült hengerrel és új dugó+gyűrűk, szóval még nem nyeleztem, hogy kopjanak be a gyűrűk. 2 AF1-em van, a másik most került hozzám, és be kellene állítanom az úszószintet, csak nem tudom hogy az úszóház kb 3/4-nél látok valamit, talán jelölés? Addig kellene lennie? A 34-es karbi egy 160-as hengerhez volt, az le lett cserélve egy zsír 125-ösre, így vettem. Érzésem szerint erősebb tőle, harap mint az állat. Szóval nem tudom hogy hova állítsam az úszószintet...
Sziasztok!
34-es dellorto karbinál mekkora a benzinszint?
Mihez kell beállítani az úszót, illetve az alján lévő túlfolyó kivezetését kell-e valahova "visszavezetni" egy gumicsővel (mert ilyet is láttam már). Én 28-assal használom az AF-1emet, de van nálam most egy másik is, na ennek a karbijával kűzdök.
Segítségeteket előre is köszi!
Boci AF1!
Köszi a lehetőséget a gyújtás állórésszel kapcsolatban, de úgy néz ki hogy megoldódott, egyenlőre nem kell bele másik.
Üdv Aprilka msn-ed va-e +mirofon
msn címem:krisz970204@hotmail.com vagy addmeg a tellefon elérhetőséged úgy jobb lenne komunikálni,és az ár is érdekelne
Az adatlapomon megvannak a z elérhetőségeim
Én eszerint állítottam be és nekem jó lett:
link
Lemész az oldal legaljára, és ott a táblázatból kiválasztod a te karbidhoz megfelelő értéket, és úgy beállítod ahogy a képem van.
Sok sikert hozzá!
Csak arra kell figyelni, hogy olyan gumi legyen amit nem eszik meg a benzin...
Az egyik benzincsapom tök mindegy hogy zárva van-e vagy sem.
Ha kinyitom akkor megy a karbiba is, ha elzárom akkor csak spontán mellette szivárog, de állandóan.
Belső gumitömítés csere, vagy egy új csap.
Lehet rárakni másmilyet is, sztem a simsoné is jó rá, csak akkor ugrik a visszajelzés... Meg figyelni kell, hogy bal vagy jobb menetes.
A fúvókákat is vedd ki és alatta is takarítsd ki, mert engem már szopatott meg ilyen...
Köszi.
A 28-assal semmi gondom nincs, az a másik vasban van, picit sérült hengerrel és új dugó+gyűrűk, szóval még nem nyeleztem, hogy kopjanak be a gyűrűk. 2 AF1-em van, a másik most került hozzám, és be kellene állítanom az úszószintet, csak nem tudom hogy az úszóház kb 3/4-nél látok valamit, talán jelölés? Addig kellene lennie? A 34-es karbi egy 160-as hengerhez volt, az le lett cserélve egy zsír 125-ösre, így vettem. Érzésem szerint erősebb tőle, harap mint az állat. Szóval nem tudom hogy hova állítsam az úszószintet...
34-es dellorto karbinál mekkora a benzinszint?
Mihez kell beállítani az úszót, illetve az alján lévő túlfolyó kivezetését kell-e valahova "visszavezetni" egy gumicsővel (mert ilyet is láttam már). Én 28-assal használom az AF-1emet, de van nálam most egy másik is, na ennek a karbijával kűzdök.
Segítségeteket előre is köszi!
Boci AF1!
Köszi a lehetőséget a gyújtás állórésszel kapcsolatban, de úgy néz ki hogy megoldódott, egyenlőre nem kell bele másik.
msn címem:krisz970204@hotmail.com vagy addmeg a tellefon elérhetőséged úgy jobb lenne komunikálni,és az ár is érdekelne
Az adatlapomon megvannak a z elérhetőségeim