Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hiszem 2 hónapja cseréltem benne és normál használat mellett semmi baja.
főtengelyszimering
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki hogy mi az oka annak hogy a motorom elkezd magától pörögni mint az őrült? Ha meghuzatom akkor utána nem esik le a fordulat hanem elkezd iszonyúan pörögni és az a a poén ha leveszem a gyújtást akkor sem áll le. Először arra gondoltam hogy beizzik a gyertya benne, kicsit kissebb hőértékű volt benne mint kellene de most B10EG-t raktam bele amit az NGK ajánl hozzá és ezzel is ugyan ezt csinálja.
Létezik hogy ez is felizzik benne?
Szia Trakee!
Lenne egy kérdésem!
Van az a bizonyos benzin adalék autókhoz a neve Spuri!
Sok jót írnak a termékről,Nagybátyám használta is, ő is jó véleménnyel volt róla,szerinted érdemes megpróbálni az Apriliába ,hogy milyen eredményt okoz,vagy teljesen felesleges dolog?
Válaszodat köszöntem szépen előre is!
Helló Trakee!
Ha tudnál segíteni nekem is jól jönne!
Az első fékem nem akar felkeményedni!
A fékmunkahenger összerakása valamint a dugattyú állása érdekelne.
A dugattyún van két gumigyűrű aminek nem tudom hová kell esnie.
Magyarul a dugattyúnak kb mennyire kell bemenni a helyére, tehát mennyi maradjon kint belőle?
Elég hülyén fogalmaztam de remélem érted mit is akarok mondani/kérdezni.
Köszi a segítséget!
thx megoldodott a problémám(csupán jég volt a tankban de kijott a szuro meg minden es mar nem zörög szal kool),elektronikabol csak annyi erdekel h ami bal oldalt van lent egy ilyen relé a huto mogott az felmegy az inditogombig?mert ha beteszem akksit nem csinal semmit sem a gomb de siman meg ha inditomotorra kotom ako tekeri egybol es kozte meg csak ez a relé van(sztem) de ha tudod küld at lecci nekem mailban ami ilyen elektros cucc...(pigiry@freemail.hu-ra) nagy thx jo h segitettek,rendesek vagytok
Bocsi, azt nem figyeltem hogy 50-es service manual-ja.
De látom már akadt egy segítőd.
Nos, kezdjük a végén.
Javítási könyv van, de csak a blokkról, no meg egy kevés az elektronikáról. Küldj egy mailt nekem (szakacsmarcell@yahoo.de) és elküldöm, mi több, kapsz egy színes bekötési rajzot, ami az én művem, bár egyre elterjedtebb.
A benzincsap: igen, hiányzik az úszód. Nem tragédia, annyi, hogy így nem fog működnia benzin visszajelző a műszerfalon, de úgyis csak idegesít maximum, persze fontos, hogy a tartalék jó legyen a csapon, különben necces kevés benzinnel motorozni.
Olyan durvaszűrőt lehet kapni simsonhoz, szerintem tökéletes lesz bele, meg érdeme egy benzinszűrőt tennia slagba, pláne ha rozsdás a tankod, és gyakran ellenőrizni, kap-e elég benzint.
A csap tömítését nézd meg, az ülepítőtartályos simson benzincsaptömítés pont illik bele, van vagy 100 Ft, és nincs benzinszivárgás.
thx thx de ez 50es 125ös höz rotax123as blokkal nincs vmi? igazabol engem elektronika erdeklne mert nem megy le az inditasgombotl a kakao az inditomotorig...meg még tobb ilyen aprosag és nem akarom szerelohoz vinni jo pénzért
Vagyis itt , sorry.
AF1 service manual
Szia!
Itt hozzáférsz.
af1 service manual
Bár nem magyarul van.
Végre elkészült a mocim. Csináltam a folyamatról videókat is!
Adatlapomon van akit esetleg érdekel.
Jöhetne már a jó idő, elegem van a télből se motorozni se horgászni.
ja meg vmi szerelési könyved nincs ehhez az af1hez mert igy neten nem nagyon találtam rola semmit sem,vmi pdf formatumban kéne,ha tudnál azt megköszönném...
na fotoztam... a tank alja ilyen sima csak rozsdas mert foss benya volt benne...a masik meg az a csap meg az a vmi amit kiszedtem...
ennek akkor a végén kéne lennie olyan uszonak es lehet h az esett le es zörög a tankban? ha igen ako nagy baj van? ja meg az a kicsi muanyag ami tank aljan van az a pici muanyag az is atszakadt igy oldalrol...az is nagy baj?
Őőőő
Nos ugye attól függ.
Milyen a műszerfalad? Elvileg bal oldalon km óra, középen nagy fordulatszámmérő, jobbra vízhőfok + visszajelző lámpák, és az órák átmérője jelentősen eltér. (nincs benzinszint jelző, csak lűmpa)
Ha ilyen a műszerfal, akkor a tank betöltőnyílása középen van, felfordítva csak a benzincsap szerelhető le, míg a másik verziónál van egy kis fedél ezen kívül, ami kiszerelhető, ott van a benzinszintjelző.
Nos, a csak visszajelző lámpás tankban a benzincsapból felfele nyúlik egy réz cső, amin egy kis műanyag úszónak kellene lennie. Kivételnél éppen kifér a lukon, óvatosan kell kiszedni, mert letörik. (hja, és a benzinszintjelzős tankokon láttam olyat, hogy a benzincsap kinn van a vázra fogatva, és a tank alján van még egy csap) Ha nincs meg a csapon a réz cső, és azon az úszó, akkor sajnos letört. Nem nagyon kár érte, csak legyen meg a tartaléka a csapnak.
A benzincsak hollandere egyébként jobb-bal menetes, ha ezt túltekerted valamerre, mivel aluminium, tönkremegy a menete, akkor nehéz visszatenni, no kár megijedni, a simsoné jó rá tökéletesen! De a menetekre figyelni kell, hogy a balos a balos oldalra, a jobbos a jobbosra kerüljön! És mikor felteszed, nem szabad az egyik oldalra teljesen felcsavarni, inkáűbb egyenletesen kell, ne fusson túl a meneten!
De szerintem ess neki a porlasztónak!
Legjobb levennia faridomot (asszem 5 csavar oldalról, meg egy anya a hátsó ülés alatt fogja) kivennia légszűrődobozt, kivenni a porlasztót, esetleg a membránokat kézzel finoman megmozgatni. (így ha megforgattatod a blokkot, befogod a szívótorkot, elég rendesen kell, hogy szívja a tenyered!
AZtán keverékkel indítsd! (legalább 1:40, de az 1:33 se baj egy pár deci erejéig!) És víz legyen benn!
Halii!Af1be belemegy a minarelli am6os blokk?
AF1 oldalidomok + hűttőrács,de szerintem 50-esé eladók
okok,am ratettem akksit inditomotorjara,forog kereg meg minden,kozben levettem tankot kicsavartam alulrol azt a bigyot es nem tudom visszatenni plusz a tankban is zörög vmi,en arra gondoltam h az az ilyen szintmero muanyag kocka huzodhatot le arrol a kis bizérol amit kiszedtem,de nem vagom ha megis az ako mivan? vagy az nem lehet? help!
Olaj? Hát 2T motorolaj a tartályba, (meg a benzinbe eleinte mindenképpen, míg kérdéses, hogy megy-e a pumpa) szintetikusat illik. Váltóba valéami 10W-40-es motorolaj, de vagy motorkerékpárba való, (ugye azzal elvileg nem csúszhat a váltó) vagy valami egyszerű autó motorolaj.
És indítsd, úgy derül ki, hogy mi van vele...
Kapcsolók eladók, tökéletes állapotúak, úgyahogy a képen vannak.
3eft/db vagy a kettő 5eft
jojo tom ugy fogom csinalni,nem inditottam be mert jart amikor leraktak csak megnezztem megy e benne a dugo ment szépen,de izé olajokbol milyet tegyek bele? neked pl milyen volt valtoba meg motorba? thx elore is...
Ha valakit érdekel van néhány blokk alkatrészem eladó!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ne a tankból indítsd! Vedd le, aztán karbipucolás után húzz egy benzinslagot a benzincsövére, a slag másik végére egy kis tölcsért húzz, önts bele kis benzint (keveréket!) és hajrá!
Ugyanis a sok állástól elég sok gond lehet máshol is, így a legtisztább, lé.pésről lépésre!
Bevallom csodállak, én az elhozás napján elindítottam volna... (már ha indul)
Üdvözlöm az urakat! Van egy af1-125komplett idom garnitúra "törésmentes". Tank gyári kulccsal gyújtáskapcsolóval, lábtartó konzol fékkel,"zsír" kerekek tárcsával, műszerfal, váz pappír nélkül szép állapotú kezelőszervek rs125FORDÍTOTT TELÓ HOLDAKKAL!
ezeket meg persze megcsinalom rajta csak elobb kell kulcs tankhoz azt is kikell pucolni es utana ako jaratom majd...egyszeru ez