hmm az remek,hat nekem nem jo a gyujtaskapcs meg a tank is buheralt kulcs ugyben szal majd vagy csere vagy gyartottak bele kulcsot...csak egy ilyen idiotaje volt aki kb csavarhuzoval nyitotta a tankot gyujtas meg kozvetlenre volt kotve...
A motoromon nem jó az öninditó. Én a relére gyanakodtam, vettem újat és azzal se működik. De ha közvetlenül az aksihoz érintem a sarut akkor teker, és be is indul. Mi lehet a baja?
Ilyet nem terveztek bele. De ha meg van dermedve a takony a power szelep körül, nem bírja behúzni a nyelvet. Egyébként meg nem szerencsés hidegen Power nyitásig forgatni.
oksa koszi a tippeket ezeket ako megnezzem rajta es ha meglesz ako feltétlenul fogok kerdezni mert sztem nem lesz egyszeru visszahozni az életbe,remélem sikerul..
Elektromos power bontva is eladó!
power nyelv szárral:4eft
power nyelv ház új szimeringel:2eft
behuzó mágnes, jó bovdennel:5eft
power elektronika:6eft
Eggyüt kompletten :15eft
Pneumatikus power szett is eladó! az elektromos power helyére felrakható! :9eft
Érd:adatlapomon elérhetőségeim
Nos elég szomorú képet mutat!
Hogy megéri-e? Hümm értesz hozzá? Szét mered szedni?
Mert van esély rá, hogy kipucolod a porlasztót, és megy... Aztán persze főtengely szimmeringet akkor sem árt cserélni.
De ha halott az elektronika...
Döglött a motor...
Akkor gáz van.
A blokk max 80 e alkatrészben, ebbe belefér a dugattyú, főtengely, henger javítás. (itt sajnos a ridegtartás sokat ronthatott, egy leállításkor jó blokk is megdögölhet, pl ha nincs benn fagyálló, víz jutott a forgattyúsházba, stb stb)
Elektronika árai mentek lefele, az olyan 40, ha gyújtás (ez mindkettő, tehát alaplap+elektronika, de együtt ritkán romlik el)
AZtán ha power eletronika kell, az is drága.
Ha van rá lehetőséged, hogy jobban megnézd, vedd le a jobb oldali burkolatot, hajtsd fel a tankot, vedd kia gyertyát, szedd le a lendkerék műanyag burkolatát, önts egykis olajat a hengerbe, forgasd át a lendkereket, és figyeld, nem akadozik-e, nem morog-e.
Aztán egy akkuval öndinítóval forgattasd át, van-e szikra.
Ha ez megvan, kb kompressziót is érzel (visszacsavart gyertyával kézzel nehéz átfordítani a főtengelyt) akkor bátran megveheted.
Ha megvetted, "sikíts", lesz itt, aki segít, én is szívesen, csak lehet ritkán nézek be :)
Sziasztok Rotax 123 as blokkhoz van hibátlan állapotú kuplungom kompletten, váltóm szintén hibátlan minden alkatrészével,olajszivattyú(Mikuni), önindító,valamint főtengely 0km es Prox hajtókarral és tűgőrgőkkel 160 as hengerhez lett megerősítve szóval bírja . Valamint van egy blokk csapágyakkal(hibátlanok)és vízpumpával műanyag fogaskerekekkel és súlyal. Ha valakit valami érdekel: atimaister@citromail.hu.
Nekem gyárilag 3 különböző kulcs van hozzá. Egy nagy a gyújtásnak egy kicsi kockás az ülésnek és egy kicsi sima a tanknak.
Keresek, AF1-hez szívócsövet, a légszűrő és a karbi közé. Akinek van bontott, az írhatna.
Előre is köszi!
power nyelv szárral:4eft
power nyelv ház új szimeringel:2eft
behuzó mágnes, jó bovdennel:5eft
power elektronika:6eft
Eggyüt kompletten :15eft
Pneumatikus power szett is eladó! az elektromos power helyére felrakható! :9eft
Érd:adatlapomon elérhetőségeim
Nos elég szomorú képet mutat!
Hogy megéri-e? Hümm értesz hozzá? Szét mered szedni?
Mert van esély rá, hogy kipucolod a porlasztót, és megy... Aztán persze főtengely szimmeringet akkor sem árt cserélni.
De ha halott az elektronika...
Döglött a motor...
Akkor gáz van.
A blokk max 80 e alkatrészben, ebbe belefér a dugattyú, főtengely, henger javítás. (itt sajnos a ridegtartás sokat ronthatott, egy leállításkor jó blokk is megdögölhet, pl ha nincs benn fagyálló, víz jutott a forgattyúsházba, stb stb)
Elektronika árai mentek lefele, az olyan 40, ha gyújtás (ez mindkettő, tehát alaplap+elektronika, de együtt ritkán romlik el)
AZtán ha power eletronika kell, az is drága.
Ha van rá lehetőséged, hogy jobban megnézd, vedd le a jobb oldali burkolatot, hajtsd fel a tankot, vedd kia gyertyát, szedd le a lendkerék műanyag burkolatát, önts egykis olajat a hengerbe, forgasd át a lendkereket, és figyeld, nem akadozik-e, nem morog-e.
Aztán egy akkuval öndinítóval forgattasd át, van-e szikra.
Ha ez megvan, kb kompressziót is érzel (visszacsavart gyertyával kézzel nehéz átfordítani a főtengelyt) akkor bátran megveheted.
Ha megvetted, "sikíts", lesz itt, aki segít, én is szívesen, csak lehet ritkán nézek be :)
Mien olajat szoktatok rakni a gépbe? Nekem is RV blokkosom van. 80W90-es jó bele? Vagy inkább 101W40 legyen?