még kérdésem lenne h a valtoba milyen olaj megy,meg a motorba(en full syntetic seleniat tettem a masik olasz mocimba)? es h hol lehet meg kb mennyi hozzá légszürő vagy ezt is ilyen belevagosat kell venni?
Végsebesség? Hát reálisan 150-155. Némelyik lehet, hoyg 160, ha jó kedvébe van, persze óra szerint, hogy mennyit csal, hagyjuk, nem is érdekell, az akkor ott akkoris annyi volt, ha csalt! :)
Fogyasztás olyan 5-5,5 normál használat mellett. Persze az enyémen 28-as karbi volt.
Ehh kár elkapkodni... Pucold ki a karbit, önts egykis olajat a hengerbe, és told be akku nélkül, vagy köss rá egy autó akkut, nézd meg, működik-e a motor! Addig felesleges bevásárolni, mert lehet, hogy lehet szétburítani, és akkor állnak az új alkatrészek!
Persze sokáig nem érdemes járatni, max miután nézted a váltóolaj szintet, hja meg persze hűtővíz legyen benn (ideiglenesen ha feltöltöd csapvízzel, egy indításra az is jó lesz, csak ne feledd leengedni ezekben a hidegekben!) Egyébként fagyállónál aluminiumbarát fagyállót kéne beletenni....
trakke,am neked mennyit ment vegre a gép? meg mennyit fogyasztot csak h legyen mihez viszonyitani...de az idö nem akarja h kiprobaljam a gépet,mondjak itt a havakat...
Háát sajnos nem. Ha hétvégéig ráér, hétvégén utána tudok nézni, mert van egy szimmering szettem, amiben ezek megvannak Hacsak a kutya el nem csórta, mert bizony lopkodott abból a fiókból. De mindenesetre piszkálj érte! (egyébként kiszedni nem egyszerű feladat, a tengelyt, házastól igen, de le kell venni a járókereket a tengelyről, ami nekem nem akaródzott, így maradtak az új szimmeringekj, mivel a régivel sem volt gondom.
nem nem még naon sok mindent kell rajta csinalni...7évet allt mint kesobb kiderult...szal van vele dolog,letakaritom olajakat csere fagyallo bele uj akksi is kell még nem vettem ilyen aprosagok..:
A motort, vagy a zárat?
A motort egyszerűen, ha minden kábelt lehúzol a gyújtáskapcsolóról (az alját leveszed, és mindent lehúztad) akkor tolásra indulnia kell, csak semmi elektromosság nincs. (ha kell, azt is megmondom, mit, hova kell, hogy minden legyen) Egyébként hova valósi vagy?
Felénk kulcsot 4000 e Ft ért csinálnak ha elveszett, és nincs minta. De ha barmolták a zárakat, lehet jobban jársz, ha veszel egy komplett zárszettet bontóból....
Fogyasztás olyan 5-5,5 normál használat mellett. Persze az enyémen 28-as karbi volt.
Persze sokáig nem érdemes járatni, max miután nézted a váltóolaj szintet, hja meg persze hűtővíz legyen benn (ideiglenesen ha feltöltöd csapvízzel, egy indításra az is jó lesz, csak ne feledd leengedni ezekben a hidegekben!) Egyébként fagyállónál aluminiumbarát fagyállót kéne beletenni....
A motort egyszerűen, ha minden kábelt lehúzol a gyújtáskapcsolóról (az alját leveszed, és mindent lehúztad) akkor tolásra indulnia kell, csak semmi elektromosság nincs. (ha kell, azt is megmondom, mit, hova kell, hogy minden legyen) Egyébként hova valósi vagy?
Felénk kulcsot 4000 e Ft ért csinálnak ha elveszett, és nincs minta. De ha barmolták a zárakat, lehet jobban jársz, ha veszel egy komplett zárszettet bontóból....
árba, a 2oldalidom és a farokidom mibe fájna?
nemfigyeltem srry
akkor AF-1 hez mik vannak
3500ert/db szal nem olcso de csinal remelem h jo lesz mind3 lyukba majd...
Üdv.