Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Láttátok az új Danuviákat? Nem semmi minden elismerésem! Remélem nem szabnak majd hozzájuk csillagászati árakat. Jó lenne látni őket a magyar utakon is.
Ez volt a gond hogy a bal oldaliban rugó is olaj is van, de a jobb oldaliban amennyire beleláttam semmi nem volt.
Ettől tartottam hogy esetleg hiányzik a jobb oldaliból a rugó meg az olaj.De akkor remélem hogy gyárilag így szerelik őket.
A könyvet megtaláltam vannak hasznos infók benne csak kár hogy olasz.
Köszönöm a válaszod! Egyébként a csillapításával nem volt gond a telónak dolgozott rendesen.
Erre gondoltam én is, de szerintem ezt csak a fordított telóba rakta az Aprilia! De majd meglátjuk!
Írtad hogy a bal oldaliban rugó is van meg olaj is a jobban meg nem nagyon. Ha úgy van megoldva mint a 25-ösöké akkor a Jobb szárban nem is kell lennie rugónak, az csak csillapít.
Pontosabban mire vagy kíváncsi? Ami fent van a neten, abban csak az alapok vannak benne, mint pl. láncfeszesítés stb! Valamelyik Aprilia oldalon van fent! Ha szimering méretre vagy kíváncsi, akkor el tudok küldeni 1 fájlt, amiben nagyon sok, szinte minden motornak benne van a szimering mérete! Ha olajra, azt meg a többiek megmondják, de azt hiszem, hogy a gyári 80W90-es, de ez az olaj állaga alapján te választod ki, hogy mennyire szeretnél puha, vagy kemény futóművet!
Valakinek eladó 155 ös fuvóka ?
Keresgéltem de sajna nem találtam, konkrétan az első telóról kellene valami infó
mert valami nincs rendben vele.
Ha tudnál egy linket adni nagyon jó lenne.
Köszönöm.
50eshez nekem nincs, de a neten van fent 1 ilyesmi, de ott csak az alap dolgok vannak fent!
Helló!
Ha ez jó lenne az 50-es futurához én is kérnék egyet ha lehet.
gacsusz@gmail.com
Előre is köszönöm!
Megy a mail!
maradék alaktrészek eladok: futura-replica
idomok,telok,müszerfal,önindito,bendix,karbi,kipufog
o,hütö,ekeidom,sárvédök,
kapcsolok,lábtartok,fék
ek,tankok,farokisom,ülések.........stb
érd:705377495
Ez a megakadás dolog nagyon kétesélyes, szerintem nagyobb az esélye ennak hogy emberi hiba. A bejáratásra szerintem oda kell figyelni én is tartok tőle egy kicsit. 100%-ig nem merném a dugattyúra fogni ha megakad. Azt hittem átég, megreped, túl vékony vagy valami egyéb. Nem tudom majd elválik.
Az elmúlt időben sok motorba megakadt. De ennek beállitási okai is lehetnek, használat vagy épp szar szériát fogtak ki.
Most újat mondtál! Én eddig nem olvastam sehol negatív kritikát a Vertex dugattyúkról. A haverom AF1-e is Vertexel megy és semmi baja. Pedig az ő vezetési stílusa elég agresszív nem kíméli a gépet. Mégis milyen gyenge tulajdonságai vannak?
Elöre is nagyon szépen köszönöm neked! moonline@citromail.hu
Ha esetleg tudok valamibe segíteni én is nyugodtan írj!
Már elöre sajnálom az új henged a Vertex-re soha senkitöl nemhallotam volna azt mondani hogy jó.
Add meg az email címed, és elküldöm!
Hello!Valaki 91-es Futura szerelési rajzot tudna nekem irni,hogy honnan lehetne letölteni?Lehet akár fizetős is!
Arra gondolsz, hogy a hézagok a helyükön legyenek és ne legyenek elfordulva?
összerakásnál gyűrűhézagot lőjétek be!
Picit több olajat adj neki az elején olyan 30-as keverékkel járj max 5e fordulattal,ami még lényeges ,hogy ne erőlködjön a motor!Meg változatos fordulatokon járj vele!Párszáz km-után kevesebb olajat adj neki!
Sziasztok!
A motorom a hétvégén fog új 0km-es hengert és Vertex dugattyúszettet kapni. Az lenne a kérdésem, hogy ilyen bejáratós motort mekkora max. fordulaton szabad használni? Milyen keverékkel járassam elég a gyári érték vagy több olajjal? Nem akarok hülyeséget csinálni mert elég drága játék. Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
jó de akkor meg szállitani kéne mert nem lenne rajta világitás meg semmi és szálitani nem tud engem senki
Srácok teleszkópba milyen olajat tegyek ami nem fog folyni?
Vegyél rá egy másik idomgarnitúrát pályaidomnak.