Hello!
A blokkból nem én törtem ki darabot a "mágnes"lendkerék felől"mert nekem van hozzá lehúzóm!Nem hiszem hogy arra járok nincs rá idő!Pedig jól jönne az a két kerék amit megígértél!
sze te nagyon rosszul ertelmezed amit irtam nem ocsarolni akartalak sem a mocid sem teged es a kabelek a zsirhianytol szorulnak a fekeket mondtam h nagyon szarok a ami a csapagyakat illeti nem nagy dolog sem a kicsereles sem az aruk jah es a blokkot nincs miert megemlizsd mert a simonak az oldaldekni volt eltorve es en ugy vettem neked meg a blokkbol van kitorve elgondolasom szerint nem volt magneslehuzod es feszegetted a magnest es ugy tort ki es szerintem nincs mit az ilyen dolgokat felhanytorgatni a blokkot nem savval marattam le hanem ahol dolgozom ott amivel mossak a kamionokat eleg eross olasz sampon es emiatt nincs zsir a kabelekben amugy ha ismernel akkor tudnad h ciganykodni akartam hanem ilyen durva beszedu vagyok jah es szerintem nem jartal rosszul az ilyen szapulasnak nincs ertelme mert az egyik moci sem a tegnap volt legyartva ja ha veletlenul jarnal erre akkor hivj fel mert oda adom az o kerekeit is az egyik kituno a masikbol 3 kullo hianyzik
a lánckerék csavarját 32-es kulcsfogja csak onan tudom hogy most nemrég pakoltam össze az ennyémet!Ja és neüsd aszt az aluminium öntvényt amiben a csapágyak vanak mert utána ugyfog kinézni mint a tubarózs szétnyílnak !De ha annyi esszed lesz hogy ütöd akkor gratulálok!
Hello
Igen te vagy az a madár aki eljött este motort venni,aki este motort jött nézni aki nem nézte meg a motort aki nem próbálta ki a motort és most nekiállsz itt szemétkedni és ócsárolni a motort azt csinálod mint a cigányok mikor lovat vesznek!Ez tényleg nagyon szánalmas és vegyél vissza a stílusodból!Nem lehet látni téged a skypon soha!örülj neki hogy a tied a motor mert annak köszönheted hogy nem próbáltam ki a simsonod az eső miatt mivel hogy:Kerekek lötyögnek csapágyak szarok fékek szarok akkumulátorban nincs sav zárlatos világítás nuku,azok a felnik amiket te elvileg újonnan vetted ami hatezer éves te belekókányoltad minden csapágy kivan és a távtartóknak alátéteket raktál be!Bovdenek szorulnak mint állat!Benzin folyik belőle ha nyitva ha zárva!Gumik nagyon rosszak!Blokk elvan törve!Aztán valami savval lemaradtad az egészet!Visszajelzők izzói kiégve!Kuplung nem emel ki rossz a gyújtógyertya és elvan törve a gyújtáskapcsoló!Szóval sorolhatnám végis végis!És annak köszönd hogy így is beszámoltam hogy nem mentem vele!Mivel normálisan nem lehetett vele motorozni!Ja és nem 96 os hanem 95 ös ne próbálj átverni:D
A kérdésre válaszolva a motor excenteres ezért lazítsd meg hátul a két imbusz csavart és egy kis csavarlazítóval fuj be neki és egy 34 es kulccsal asszem csavard a nagy anyát ami a lánckereket fogja elvileg hátra hogy a lánc feszüljön!
Amúgy ha valami írni valód van csak nyugodtan de épp direkt ide írtam minden fontosat mert lásd kivel húztál ki mivel nem kéne engem ócsárolni és se nema motorom!Nézz magadba s vegyél vissza a stilusbol és nézz fel időnkét a skypodra!És továbbiakban szép és boldog ünnepeket kívánok!
sze en vagyok az a madar aki megszabaditott a motorodtol jo lenne ha elmondanad h h kell megspanolni a lancot mert nagyon laza azert kerdem mert mint mondtam h meg ilyen mocim meg nem volt mondjuk azt mar lattam h mind a ket fogaskerek lancal egyutt cserere szorul de ha tudok rajta huzni meg kibirja 1-2 honapig
Hát igen jó állapotban van adok hozzá egy rahedli cuccost(pl:Dellorto34 karbi[rajta is az van]Arrow kipu rendszer ,gyári kipu rendszer,elsö teleszkóp,farokidom,lengőker,kábelköteg,blokk gyújtással,lendkerékkel,vázak,power mágnes,power elektronika,nagyon sok mindent adok hozzá!Olyan 310-et gondoltam érte!
Kellemes ünnepeket,boldog új évet mindenkinek!Már megint kérdéssel fordulok hozzátok,mennyire fog fájni nekem az hogy tegnap elvittem szervízbe egy af1 elsö telot amin 2 szárcsere,szimering csere,olaj,plussz munkadíj!Remélem otthagyom a gatyámat is majd!
elég a pover szelep fedele a többit megoldom! De ha legközelebb ilyen emberel találkozok aki csak szétszedni meg hajtani birja de megbecsülni nemtudja annak eltöröm kezét lábát!
Rotax 122, 123 és 127 van csak, abban az évjáratban 127! De mivel ott pnematikus power volt, ezért szerintem neked komplett power szelep kéne 127es blokkhoz!
Hy! Akinek van arra a szutyira poverszelep fedele az vegyen már fel msn-re! Rotax-ra nem 123-as hanem 125 85 és 87 évjárat meg ha valakinek van elvétve 1 kapcsolási rajz akkor megdobhatna vele mert az elektromos madzagok nem az eredetiek és nemigazán tudom melyik hova klapol!Vagy 1 olyan oldalt ahonan lelehet tölteni! Előreis Kösssz mindenkinek!
Véletlenül nincs valakinek Rotax 123-hoz eladó víztér fedele hőérzékelővel együtt? Jó ár esetén azonnal vevő lennék rá!
A blokkból nem én törtem ki darabot a "mágnes"lendkerék felől"mert nekem van hozzá lehúzóm!Nem hiszem hogy arra járok nincs rá idő!Pedig jól jönne az a két kerék amit megígértél!
Igen te vagy az a madár aki eljött este motort venni,aki este motort jött nézni aki nem nézte meg a motort aki nem próbálta ki a motort és most nekiállsz itt szemétkedni és ócsárolni a motort azt csinálod mint a cigányok mikor lovat vesznek!Ez tényleg nagyon szánalmas és vegyél vissza a stílusodból!Nem lehet látni téged a skypon soha!örülj neki hogy a tied a motor mert annak köszönheted hogy nem próbáltam ki a simsonod az eső miatt mivel hogy:Kerekek lötyögnek csapágyak szarok fékek szarok akkumulátorban nincs sav zárlatos világítás nuku,azok a felnik amiket te elvileg újonnan vetted ami hatezer éves te belekókányoltad minden csapágy kivan és a távtartóknak alátéteket raktál be!Bovdenek szorulnak mint állat!Benzin folyik belőle ha nyitva ha zárva!Gumik nagyon rosszak!Blokk elvan törve!Aztán valami savval lemaradtad az egészet!Visszajelzők izzói kiégve!Kuplung nem emel ki rossz a gyújtógyertya és elvan törve a gyújtáskapcsoló!Szóval sorolhatnám végis végis!És annak köszönd hogy így is beszámoltam hogy nem mentem vele!Mivel normálisan nem lehetett vele motorozni!Ja és nem 96 os hanem 95 ös ne próbálj átverni:D
A kérdésre válaszolva a motor excenteres ezért lazítsd meg hátul a két imbusz csavart és egy kis csavarlazítóval fuj be neki és egy 34 es kulccsal asszem csavard a nagy anyát ami a lánckereket fogja elvileg hátra hogy a lánc feszüljön!
Amúgy ha valami írni valód van csak nyugodtan de épp direkt ide írtam minden fontosat mert lásd kivel húztál ki mivel nem kéne engem ócsárolni és se nema motorom!Nézz magadba s vegyél vissza a stilusbol és nézz fel időnkét a skypodra!És továbbiakban szép és boldog ünnepeket kívánok!
jardek@freemail.hu