köszi az infót amugy mi is apámmal ugyan ezeket gondoltuk ezért se kezdtük el de nem azért akarnám fel tenni hogy jobban nézzen ki hanem majd ha jobb idő lessz akkor szeretnék elmenni pályázni és félek hogy eldobom és össze törik az idom ezért is írtam ide hátha valaki tudja vagy már csinált ilyet hogy hova lehetne vagy valami.
Helló!
Valaki tudna segíteni hogy az 50-es af1 első telója hogyan van összerakva?
Mert még nem szedtem szét, de valami nem stimmel, mert a bal oldaliban van rugó is olaj is
de a jobb oldaliba semmit nem látok.
Szétszedni nem mertem jó lenne valami info hogyan kell szétszedni majd összerakni.
Én is akartam anno a gépre bukógombát , de aztmondták nekem az okosok,amit most én is elmondok :D
Szóval, hogy ezekre a mocikra nem érdemes erőltetni a bukógombát . Az a baj az ötlettel, hogy a váz nem elég erős ahhoz, hogy rögzísd rá a bukógombát . Nem ott a gond, hogy nem tudod jól átfúrni, vagy belecsavarozni . Egyszerüen ha elhasalsz , akkor a váz nem viseli az ütést amit a bukógombáról kap , és vagy kitörik egy adag alu , vagy ha fúrtad akkor jól elgörbül a váz. Ugyan ez a baj hogyha az első , a blokkot fogó vázdarabra teszed , csak akkor a blokk sérülhet.
A megoldás talán az lenne hogy a blokk és a váz közé beteszel valami segédvázat , ami elosztja a terhelést .
De mondjuk ezzel jól körberöhögnének mert nem lehet igazán szépen megcsinálni , és belegondolva elég sok vas , az meg elég sok többletsúly
A megoldás az , hogy ha dísznek mindenképp szeretnéd a bukógombát , akkor felteszed úgy hogy a müanyag fogja (lehet azt egy belső konzollal , hogy senki se lássa ). És megvan az optikai tuning.De a legegyszerübb ha elcsúszol, hogy újrafényezteted szépen csendben az idomokat , olcsóbban jössz ki
Igy átalakítva vettem ! Ha jól emlékszem a lengővilla egy RS ből van , a váz a blokk meg a kormány az Af1 , a tank meg a farok egy futuráé , a rábímelt segédváz is futura. Ezt nem én alakitottam , igy vettem . Ilyen külsőre szép állapotban , csak ezüst színű vázzal . A kerekek egy mitoból jöttek . (itt azért érdekes, hogy a srác vascsöveket fűrészelt a távtartáshoz ) de meg lett csinálva
Elég kóklermunkia volt ahogy összerakták , a tesztek közt megtalálod a sztorit . Ha van egy szabad félóráds mindenképp olvasd el
rotax 123 komplett váltó 9e ft
rotax 123 127 alaplap 15e ft
berugós lendkerék: 8000ft
blokkházak balansz kerekek apróságok belsőségek viztérfedelek a legjobb árakon.,
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy rotax 123-as hengerekre mindegyikre feltehető pneumatikus power? Mindegyik hengeren rajta van az a furat ami a power felfújásához szükséges? Vagy az újabb elektromos powerrel szerelt hengereken ez már nincs rajta?
Helló!
Valaki tudna segíteni hogy az 50-es AF1 Futura első lengéscsillapítója hogyan van helyesen összerakva?
Kivettem a lengéscsillapítóból felül a műanyag csavarokat amiket 12-es imbusz fog és a bal oldali csillapítóban a rugó egészen fent van míg a jobboldaliban nem is látom.
Valaki segítsen.
Valaki tudna segíteni hogy az 50-es af1 első telója hogyan van összerakva?
Mert még nem szedtem szét, de valami nem stimmel, mert a bal oldaliban van rugó is olaj is
de a jobb oldaliba semmit nem látok.
Szétszedni nem mertem jó lenne valami info hogyan kell szétszedni majd összerakni.
Én is akartam anno a gépre bukógombát , de aztmondták nekem az okosok,amit most én is elmondok :D
Szóval, hogy ezekre a mocikra nem érdemes erőltetni a bukógombát . Az a baj az ötlettel, hogy a váz nem elég erős ahhoz, hogy rögzísd rá a bukógombát . Nem ott a gond, hogy nem tudod jól átfúrni, vagy belecsavarozni . Egyszerüen ha elhasalsz , akkor a váz nem viseli az ütést amit a bukógombáról kap , és vagy kitörik egy adag alu , vagy ha fúrtad akkor jól elgörbül a váz. Ugyan ez a baj hogyha az első , a blokkot fogó vázdarabra teszed , csak akkor a blokk sérülhet.
A megoldás talán az lenne hogy a blokk és a váz közé beteszel valami segédvázat , ami elosztja a terhelést .
De mondjuk ezzel jól körberöhögnének mert nem lehet igazán szépen megcsinálni , és belegondolva elég sok vas , az meg elég sok többletsúly
A megoldás az , hogy ha dísznek mindenképp szeretnéd a bukógombát , akkor felteszed úgy hogy a müanyag fogja (lehet azt egy belső konzollal , hogy senki se lássa ). És megvan az optikai tuning.De a legegyszerübb ha elcsúszol, hogy újrafényezteted szépen csendben az idomokat , olcsóbban jössz ki
Igy átalakítva vettem ! Ha jól emlékszem a lengővilla egy RS ből van , a váz a blokk meg a kormány az Af1 , a tank meg a farok egy futuráé , a rábímelt segédváz is futura. Ezt nem én alakitottam , igy vettem . Ilyen külsőre szép állapotban , csak ezüst színű vázzal . A kerekek egy mitoból jöttek . (itt azért érdekes, hogy a srác vascsöveket fűrészelt a távtartáshoz ) de meg lett csinálva
Elég kóklermunkia volt ahogy összerakták , a tesztek közt megtalálod a sztorit . Ha van egy szabad félóráds mindenképp olvasd el
Nemtudja vki az msn cimét ennek a fijúúnak ?
rotax 123 127 alaplap 15e ft
berugós lendkerék: 8000ft
blokkházak balansz kerekek apróságok belsőségek viztérfedelek a legjobb árakon.,
06705540998
gilera@vipmail.hu
egyéb alkatrésze:alaplapok 17eft/db
vaci új trafó:15eft/db
34delorto karbi kompletten hibátlanul ükxik:12eft/db
komplett váltó:12eft
power szettek(elektromos és pneumatikus)
blokk öntvények,komplett kuplungok....stb
Érdeklődj sok mindenem van!
patvaros87@freemail.hu msn és email is!
Azt szeretném kérdezni, hogy rotax 123-as hengerekre mindegyikre feltehető pneumatikus power? Mindegyik hengeren rajta van az a furat ami a power felfújásához szükséges? Vagy az újabb elektromos powerrel szerelt hengereken ez már nincs rajta?
Valaki tudna segíteni hogy az 50-es AF1 Futura első lengéscsillapítója hogyan van helyesen összerakva?
Kivettem a lengéscsillapítóból felül a műanyag csavarokat amiket 12-es imbusz fog és a bal oldali csillapítóban a rugó egészen fent van míg a jobboldaliban nem is látom.
Valaki segítsen.
Nekem van elvileg lábtartó konzolom ára:3eft