Váltóolaj?
csökkent a hűtővíz szintje is? Mert ugye mosáskor, esőben is juthat a váltóba olaj, nem csak a víztérből... Ebben az esetben meg mondjuk egy gőzborotva akár a betöltőcsavar mellett is benyomhatta... nem kell azonnal ész nélkül nekiesni....
Sziasztok.
Ma belekezdtem a téli felújításba olajat engedtem le amikor olaj helyett víz kezdett kifolyni majd jött a vizes szürke olaj is.Mitől folyt össze a víz az olajjal?
Csak a tömítéseket kell kicserélni vagy szimeringet is?
http://www.barinkamotor.hu/mot... itt 7200 -ért van dugattyú apriliűhoz, igaz a vegyes kategóriába, de pl a derbihez a prox volt 8500, szóval ilyen körül szerintem kapsz hozzá jó minőséget az italmondonál, vagy a pinkmotorsnál!
ehh 55mm-es a dugattyúd? Az nem sámli... Tekintettel arra, hogy az alapméret ugye 54 mm.. Gondolom akkor réges-régen hüvelyes a hengered.. És már a 4. túlméreten is túlvan! Mondjuk egy vashengert fúrni illik akár kopott, akár nem. Egyébként mivel méred te meg azt a hengert? Csakmert csendben megjegyzem, hogy a névleges 54 mm-es henger se 54,00 -ás, hanem ugye van A, és B henger, és ugye a névleges 54-es dugattyú is 53,97 mm től lehet egészen 54,04 ig...
A hónolás az egy felület finomító eljárás, alakhiba nem javítható vele! Tisztító hónolást szoktak alkalmazni nicasilos hengeren, ha felkenődés található rajta, vagy a használat során túlságosan kitükrösödik a felülete.
Ne legyél benne olyan biztos hogy nem kell fúrni! Ha kapni hozzá megfelelő méretű szettet akkkor oké berakod és megy. De ha a henger olyan szinten kopott hogy a szett nem illik hozzá akkor fúrni kell! Pl. itt az én esetem: 55.5mm-es a hengerem a dugattyúm pedig 55mm-es. Tehát ha ugyan ilyen szettet raknék bele az már nem működne szóval nagyobb kell. A követkető méret ami számomra beszerezhető az 55.5-ös. Mivel a hengerem is pont ekkora megszorulna benne ergo fúrni kell egy pár századot belőle.
Hát ez azért van mert nincs kompresszió a blokkban!Dugó-gyűrű és hidd el jobb lesz!De az hogy fúratni kell ha nem húzott bele valamikor a hengerfalba akkor minek fúrni?mivel ha nem értel hozzá beviszed a hengert és adnak hozzá szettet!De fúrni nem kell!Nekem egy rokonomnak van autós motoros boltja és én tőle veszek mindent olcsón hozza és általában mindent tud hozni!
Ááá szó se essék róla az enyém is megy:) ha várok pár percet elindul, vagy ha tolok rajta 2m-ert akkor is indul . Csak milyen gáz már mikor állsz a benzinkútnál, és hogy elinduljon a motor meg kell toljad.
Értem! Én is ebben a cipőben járok. Nekem is kompresszió hiányos a kicsike, bár az enyém még működőképes, nem rég szedtem szét felújítgatni. Holnap kezdem el összerakni.
Sziasztok! Tud nekem valaki mondani egy webáruházat ahol lehet túlméretes 55.5mm-es dugattyúhoz gyűrűt vásárolni? Komlett szettet találok de külön gyűrűket sehol. Hol érdeklődjek szerintetek?
Eladó Aprilia AF1 Futura 6 sebességes vízhűtéses tárcsafék elöl hátul jó gumikkal új bovdenek polini hengerrel delorto karburátorral malossi szívótorokkal sportlégszűrő új kuplung új zselés akkumulátor
Gyári festés erős blokk 203 km összerakás óta ha érdekel msn vagy email gibi001@citromail.hu vagy 06 30 6170111 és bővebb információval szolgálok 200 000Ft
Szia! Az alacsony kompressziót nem okozhatja tömítetlenség. Mivel vízhűtéses a motorod a tömítetlenség sivárgással is járna. Ha a hűtővized nem fogy akkor nem lehet tömítetlen, esetleg a gyertyánál. Dugattyúszett márkától függően 12 ezertől 25 ezerig elmehet. Ha fúrni is kell az még plusz költség. De azt javaslom szedd szét és nézd meg milyen állapotban van.
Helló! Ez nagyon kevés, a tünetek tipikusan kompresszióhiányra utalnak. Új dugattyúszett megoldaná a problémád. Mérd meg a hengered átmérőjét és vegyél bele megfelelő méretű dugószettet. Ha nincs szerencséd akkor fúrni is kell.
csökkent a hűtővíz szintje is? Mert ugye mosáskor, esőben is juthat a váltóba olaj, nem csak a víztérből... Ebben az esetben meg mondjuk egy gőzborotva akár a betöltőcsavar mellett is benyomhatta... nem kell azonnal ész nélkül nekiesni....