Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csáó emberek !
Most télen elhasaltam a géppel , és a jobboldali lábtartó alsó szára eltört .
Honnan tudnék cserealkatrészt szerezni ?Esetleg lehet az ilyen aluminiumöntvényeket heggesztetni ?
Most így a téli szezonban ráér , de megköszönném az ötleteket!

Más kérdés : - Ti hogy tettétek el pihenni a vasakat? Milyen gyakran szoktátok járatni őket?
Én ma előszedtem, de az indítómotor hiába brümmögtette ,nagyon hidegvolt a szentem . Meg most, hogy új olaj van a blokkban , a kuplung nem old ilyen hidegben,és így még betolni sem lehet . Valami tipp, hogy hogy inditsam el ? (csak azért mániám a "beindítás télen" , mert tavaly szétment a teljes szimeringezés a blokkban , azért mert sokat állt .(a nálam okosabbak ezt mondták).

A válaszokat előre is köszi !
Sziasztok.
Nincs valakinek eladó 155 ös fuvókája?
Nagyon Boldog Új Évet kívánok minden fórumozónak,motorosnak,meg a többieknek!Legyetek jók és szobatiszták!Na aztán a virsli meg a Törley foggyon ám!BUÉK
vagy lehet hogy attól is hogy nem termel áramot mert át lett kötve a gyujtáskapcslónál(ráadom a gyujtást aztán egyből világít, úgy hogy nem jár a motor).Zárlatos volt és vilamossági szerelő átkötötte.
nekem 5 szál tyukbél jön az álórészről!de hogykell bekötni a töltést! nehogyasztmondjátok hogy szint szinre mert nemfogmeni házilag lett bevezetékelve 5 érintkezővan a szürke dobozon 1 test van rajta jelölés A A G B+ na ezek vannak ráirva mit hova vagy hogyan?
Helló!
A világításod működik? Ha gázt adsz erősödik a fényerő? Ha igen felesleges az álló és a fogórészt szekálni mert az rendesen dolgozik. De teszteld le multiméterrel. Az negatív plóus gondolom közvetlenül a blokkra van vezetve ezért nincs szükség még egy vezetékre. Szakadásvizsgálóval teszteld le, egyik érintkezőt a vezetékre ami kijön az állórészből a másik érintezőt tedd a blokkra. (természetesen legyen a helyére szerelve az állórész) Ha sipol vagy ellenállást mutat akkor oké. Ha ez rendben van akkor multimétert kapcsolt ád feszültség mérésre. Rakd fel a forgórész és indítsd be. Ha mérsz feszültséget akkor a forgórész is rendben van. Következő elem a fesz szabályzó. Ha van másik ami biztosan működik akkor rakd be azt. Vedd le az aksiról a sarukat és mérj ott feszültséget üzem közben ha van feszakkor tölteni is fog ha nincs akkor lehet vezeték szakadás biztosíték hiba is. Ha van fesz de még sem tölt akkor aksi hiba (pl zárlatos cella hiába töltöd kisüti saját magát).
A feszszabályzóhoz egy vezeték megy az állórésztől.
Szia

Nem hiányzik egy vezeték?
Szerintem kettőnek kellene mennie a feszszabályzóhoz.
két feszültség szabályzóval is megnéztem egyikkel se töltött
Sziasztok!Valakinek van ötlete hogy miért nem termel áramot az AF1em(futura 50)?Gyujtás van. a lendkeréktől 3 kábel megy a gyujtótarfóhoz, egy pedig a fesszabályzóhoz, valamiért nem tölt .esetleg az állórész lehet rossz?valakinek ötlete?
sziasztok elado egy áprilia áf1 125 ős alkatrész nek irány ár 80 000 ft elértek laci_laci22@hotmail.com !
szerintem simson.hu:D
Ez korán sem olyan nevetséges mint ahogy gondolod. Két értelmes mondatot nem tudsz megfogalmazni az adatlapodra, ami azért lenne, hogy MÁSOK olvassák. Ha magadnak írsz ilyen stílusban mint jegyzet az oké.
ezt most bemásolom!
ez fika volt, srác!
áruld el melyik fórum ez, olvasgatni akarok! Ígérem nem szólok be nekik
Ha ilyen jókat írkálsz jöhetnél gyakrabban is!
Bár én is szörnyen tudok írni, de gyűjtöm az ilyen elmésségeket. Néhány szemelvény:
-mélytlep(méhtelep helyett)
-kalgulátor(karburátor helyett)
-triplisztoros, turisztoros, tilpisztolyos, tilisztoros gyujtás(tirisztoros helyett)
-Kondenzátortömítés (ilyen nincs is)
-heggesztő
-esztergájos
-fojik
-mejik
-tengej
,
-problémálya
-mindedj
-haggyám
-lentkerék
-le
nkerék(ez valami ipari rostnövényből készült kerék lehet:)
-sújos
-méjed
-tulalydonos
és végül, ami mindent visz: dopfék
:)
(lehet, hogy hihetetlen, de ezeket egyetlen fórumról gyűjtöttem, kevesebb mint egy év alatt)
Elmondom mire gondolok:

részlet az adatlapodból:

jelenlegi motorom: egy szar kis peugot robogó a nevét nem tom vmi öreg!

jelenlegi motorom: Egy kicsi,szar Peugeot robogó; a nevét nem tudom, de elég öreg!

így lettem motoros: haverom felhívott vasárnap hogy nem akarok-e elmenni hétfőn jogsira mondom hogy a fenébe nem

így lettem motoros: Haverom felhívott vasárnap, hogy nem akarok e elmenni hétfőn jogsira? -Mondom: "hogy a fenébe ne?!"

látod, nem bonyolult.
"nem a víz tehet róla, hogy a kacsa nem tud úszni"
tanítsd őket Tyt:)
Te korán is majdnem ugyanolyan elcseszett helytelenül írsz barátom, mint későn.
Amúgy meg jegyezd meg: nem a víz tehet róla, hogy a kacsa nem tud úszni. Azért mert te nem vagy képes néha értelmesen írni, ne én legyek már a köcsög, hogy nem szánok rá fél órát, hogy elolvassam. És ahogy visszanéztem a hsz-eket, úgy néz ki nem csak engem zavar a dolog.

HIDD EL, nem kötözködni akarok, csak azt hogy kicsit figyelj oda! Sokkal értelmesebbnek, okosabbnak fogsz tűnni ha plusz 1 percet szánsz minden hsz-re, átolvasod, leellenőrzöd. Netán bemásolod word-be, az még kevesebb idő. Tudod kis idő neked, nagy megkönnyebbülés az emberiségnek:)
de akkor elgalább ne okoskodj
Na most is tanultam valamit, nem mindenki lehet profi kezdő!