Egyébként mindenkinek, aki előszedte hónapok után tudom javasolni, hogy szedje ki a porlasztót, pucolja át! És legközelebb leállítás előtt tegye meg, és ne is ersszen bele benzint, úgy mikor előveszi, telereszti a karbit, és pöccre indul!
Dellorto PHBH porlasztóval az AF1 -eseket, vagyis a 125-ös AF1-eseket csak 28-os, 28-as méretben adták ki. Létezik elvileg 30-0s, 32-es, és 34-es VHSB.
Szóval ha valóban ilyen nagy a porlasztó rajta, akkor ne csodálkozz.
Egyébként a tünetekből adódóan éppen hogy keveset kap! Ha egyáltalán kap... llik szétszedni a karbit elemeire, sőrített levegővel kipucolni minden járatát, fúvókáját, úgy összerakni. Aztán jöhet a benzinszint, ami kényes, és nehezen beállítható, aztán jöhetnek a csavarok. Persze csak gyári méretű fúvókák, és tökéletes állapotú blokk esetében.
Szevasztok! Lennek egy kérdésem hozzátok mert itt már sokan tapasztaltak vagytok és élitek az életet elöttem áll a tövábbanulás leehtösége és megszeretném kérdezni hogy most minek van nagy jövöje ( szakma, mi keresett mit fizetnek meg jol) köszi szépen!
Szevasztok!
Van egy af1 125-ösöm.
Elindul, de ha megyek vele fulladozik..megáll...gázhuzásra lefullad..
Hasonló probléma mnt a kollégánál.
Valaki nem tudja mi baj lehet?
ÜDV.:Robi
Főtengely szimeringek ok? Benzincsap nincs eldugulva? Karbit kifújattad sűrített levegővel? Vedd le a karbiról a benzincsövet és nézd meg, hogy folyik e rendesen. Ez a karbi elég érzékeny a benzinszintre, nehéz eltalálni. Próbálgatni kell...
egy próbát megér, ha bemész egy csapágyboltba, és megkérdezed, hogy ezekkel a méretekkel rendelkező porvédős szimeringek mennyibe kerülnek. szerintem olcsóbba kijön mint rendelgetni, meg postázni
Szevasztok!
Néztem ma a motort és a földön elöl állt az olaj a felnin és a tárcsán is emg elég retkes olajos a villa szár is! Tuti h beszart a szimeringem:S Valakit tudja menyibe kerül meg mijen kell hozzáM
Nem hiszem hogy ez a gond. Ez nem magyarázza azt, hogy beindítás után nem reagál a gázadásra csak hörög. Tele karbival is ketyegnie kellene pár percig de ez egy percet sem megy azonnal megfullad. Benzint tuti kap az uszó jól nyit és zár a benzin átfolyik kipróbáltam. Itt a keverékkel van a baj csak nem tudom hogy merre induljak. Többet adjak neki vagy kevesebbet. Nem úgy viselkedik ahogy eddig. Ha szerény volt a keverék akkor nagyon pörgött. A keverék csavart kifelé kellett tekernem és dúsítottam a keveréket. Most is ez a helyzet extrém módon ki kell tekernem hogy javuljon valamit de betekerve nem pörög fel mint eddig hanem fullad. Gázadásra nem reagál csak hörög, ha olyan beállítást találok amikor reagál akkor pár gázadás után ismét hörögni kezd és megáll. Mit csináljak vele? Valaki mondhatna okosságokat. Tegyek bele nagyobb fúvókát vagy kisebbet vagy mit változtassak?
Az, hogy amakir szétszeded akarbit és benzint találsz benne, nem azt jelenti, hogy menet közben is van benne.
Szerintem vákuumos a venzincsapod, ha szelel, akkor nem, vagy nem teljesn nyit ki.
Ilyenkor ha leszeded az ufóházat, akár jó is lehet a szint, de ha beindítod, leesik a szint.
Helló!
Természetesen ezeken már túl vagyok. Benzin van a karbiban benzinszintet is beállítottam. Akkor azt mondod nem kap eleget? A hiba az alapjárati fúvóka méreténél lehet. Csak azt nem tudom eldönteni, hogy kicsi vagy nagy. A régi karburátorom szét volt kontárkodva megfúrva meg ilyen hülyeségek. Vettem egy ugyan olyan és most azt raktam fel. De ebben kisebb az alapjárati fúvóka. Első benyomásom az volt, hogy sokat kap és azért fullad. De akkor úgy látszik mégsem és nem kap eleget. Meg tudja nekem mondani valaki mekkora méretű alapjárati fúvóka kell Dellorto PHBH karbiba? Most ha jól emlékszem 52-es vagy 56-os van benne.
Nem nyit ki a benzincsap, eltömődött a tűszelep, felakadt az úszó, be kellene állítani(ha lehet) az ufószintet, leesett a vákuumcső, nem szellőzik a tank.
Mindenképpen benzinellátási probléma, első körben a leg egyszerűbbet próbáld ki, vedd le a tanksapit,(ha így nem álll le, akko eltömődött a szellőző) ha akkor is leáll akkor menj tovább a benzincsap felé.
Sziasztok!
Van egy kis gondom, összeraktam a motorom most már tökéletes állapotban van. De nem megy rendesen. Szivatóval indul megy pár másodpercig majd megfullad. Ha gázt húzok a csak hörög és megáll. Ha fulladna megfelé egy pillanatra meghúzom a szivatót akkor újra felpörög majd szép lassan esik a fordulat és megfullad. Ha behúzva tartom a szivatót akkor ugyan ez először jól megy pár másodpercig majd megint megfullad. Na ez miért lehet?
Egy kis versenytuning technika a mocitokra!
Radiális főfékhenger a határozott nyomáspontért,jobban adagolható és nagyobb fékerőért!
Mivel öreg apriliáknál tipushiba a főfékhenger gyengélkedése,fellevegősödik,bepuhul,beesik,gondolta
m számotokra is érdekes lehet.
Sőt,ezzel a légtelenítés is jóval kevesebb idő,mivel felül a munkahengeren is van légtelenítő csavar!
Ára a bolti ár fele,szezonnyitó ár,23000Ft
fékkartörés esetén a fékkarutánpótlás megoldott,árakat arról később!
továbbá ha valaki komolyabban,gyorsabban szeret hajtani annak a következő dolog elengedhetetlen,ha hiszitek ha nem..
Kormányteleszkóp,40cm teljes hossz így oldalra kényelmesen felfogatható,erőssége 7fokozatban állítható,teljesmértékben szerelhető,így ha nem csukod össze,örök életű.
színek:ezöst arany fekete.
ár:15000Ft
érdeklődni nálam: 06705540998
gilera@vipmail.hu
Szóval ha valóban ilyen nagy a porlasztó rajta, akkor ne csodálkozz.
Egyébként a tünetekből adódóan éppen hogy keveset kap! Ha egyáltalán kap... llik szétszedni a karbit elemeire, sőrített levegővel kipucolni minden járatát, fúvókáját, úgy összerakni. Aztán jöhet a benzinszint, ami kényes, és nehezen beállítható, aztán jöhetnek a csavarok. Persze csak gyári méretű fúvókák, és tökéletes állapotú blokk esetében.
Kell a hengerbe benzint nyomni..és úgy indul csak..
köszönöm gyors válaszod!
Esetleg tudod, hogy mért van ez?
Van egy af1 125-ösöm.
Elindul, de ha megyek vele fulladozik..megáll...gázhuzásra lefullad..
Hasonló probléma mnt a kollégánál.
Valaki nem tudja mi baj lehet?
ÜDV.:Robi
egy okos megoldás
Néztem ma a motort és a földön elöl állt az olaj a felnin és a tárcsán is emg elég retkes olajos a villa szár is! Tuti h beszart a szimeringem:S Valakit tudja menyibe kerül meg mijen kell hozzáM
Szerintem vákuumos a venzincsapod, ha szelel, akkor nem, vagy nem teljesn nyit ki.
Ilyenkor ha leszeded az ufóházat, akár jó is lehet a szint, de ha beindítod, leesik a szint.
Természetesen ezeken már túl vagyok. Benzin van a karbiban benzinszintet is beállítottam. Akkor azt mondod nem kap eleget? A hiba az alapjárati fúvóka méreténél lehet. Csak azt nem tudom eldönteni, hogy kicsi vagy nagy. A régi karburátorom szét volt kontárkodva megfúrva meg ilyen hülyeségek. Vettem egy ugyan olyan és most azt raktam fel. De ebben kisebb az alapjárati fúvóka. Első benyomásom az volt, hogy sokat kap és azért fullad. De akkor úgy látszik mégsem és nem kap eleget. Meg tudja nekem mondani valaki mekkora méretű alapjárati fúvóka kell Dellorto PHBH karbiba? Most ha jól emlékszem 52-es vagy 56-os van benne.
Mindenképpen benzinellátási probléma, első körben a leg egyszerűbbet próbáld ki, vedd le a tanksapit,(ha így nem álll le, akko eltömődött a szellőző) ha akkor is leáll akkor menj tovább a benzincsap felé.
Van egy kis gondom, összeraktam a motorom most már tökéletes állapotban van. De nem megy rendesen. Szivatóval indul megy pár másodpercig majd megfullad. Ha gázt húzok a csak hörög és megáll. Ha fulladna megfelé egy pillanatra meghúzom a szivatót akkor újra felpörög majd szép lassan esik a fordulat és megfullad. Ha behúzva tartom a szivatót akkor ugyan ez először jól megy pár másodpercig majd megint megfullad. Na ez miért lehet?
Az enyém is csinált ilyet vedd ki a gyertyát adj neki egy kis benzint ragd vissza és indítózz , be fog röffenni túl sokat aludt.
125ös rendszámos sport motorkerékpárra Cserélnék Személyautót!
Autó Adatai:
-FIAT TIPO 1.9 TDGT
-Évjárat: 1991"
-Műszaki Érvényesség: 2010.08.21
-Zöldkártya Érvényesség: 2009.08.21
-LE: 66kw/90LE
-Önindító frissen felújítva!
-Motorikusan kiváló!
Érdeklődni:
-Email: haxorx@citromail.hu
-Tel.: 06/303278984
Radiális főfékhenger a határozott nyomáspontért,jobban adagolható és nagyobb fékerőért!
Mivel öreg apriliáknál tipushiba a főfékhenger gyengélkedése,fellevegősödik,bepuhul,beesik,gondolta
m számotokra is érdekes lehet.
Sőt,ezzel a légtelenítés is jóval kevesebb idő,mivel felül a munkahengeren is van légtelenítő csavar!
Ára a bolti ár fele,szezonnyitó ár,23000Ft
fékkartörés esetén a fékkarutánpótlás megoldott,árakat arról később!
továbbá ha valaki komolyabban,gyorsabban szeret hajtani annak a következő dolog elengedhetetlen,ha hiszitek ha nem..
Kormányteleszkóp,40cm teljes hossz így oldalra kényelmesen felfogatható,erőssége 7fokozatban állítható,teljesmértékben szerelhető,így ha nem csukod össze,örök életű.
színek:ezöst arany fekete.
ár:15000Ft
érdeklődni nálam: 06705540998
gilera@vipmail.hu