Hát az van hogy mindig nézik meg megkérik meg inkább mindig hülye cserékkel hülyülnek!de leginkáb most pénz kell mert 250 est veszek!hát most is jönek Esztergomról hétfőn ő azt mondta kifizeti a 200 pízt majd meglátom addig várok
nem érdemelték meg hogy oda add nekik mert tudod hogy 2hét múlva úgy széthajtják hogy soha nem lesz már jó
csak azért mert egyik haveromnak tetszik nekem nem anyira de ő azt mondja hogy szerelmes belé
Háát azért ezen annyira kár csodálkozni.... Nézd meg, téged is érdekell, de még ezt a kevesellt összeget se adnád meg érte, hanem számítsa be a motorod! Gondolom napi több ilyen ajánlatot kap, de mit kezdjen vele? Ha másik motort akar is, szinte tuti, hogy nem oylat, amilyet ajánlanak neki....
Egyébként a 10 év állásra én azt mondom, attól függ milyen körülmények között tette... Sajnos láttam én oylan 2 évet állt motort.... Állt a víz a forgattyúsházban... De pl itt vannak a pannóniák, amiket szereztünk, rozsdás romnak fest, haver egykis pucolás gyújtásállítás után elindította a sajátját... És nem is rossz a hangja....
Én is összeszedtem a legjobb alktrészeket, és egy elég tip-top blokkot állítottam össze.
De régebben az ngk gyertyák azok feketék voltak nem is bírták sokáig. Aztán vettem egy Densot ezzel még sohasem volt gondom. Az nem lehet, hogy ennek a gyertyának más a hőértéke és felizzik annyira, hogy az olajos trutyit leégeti magáról?
Na igen ezt én sem értem, a gyertya barna és jól megy a gép. De komolyan ha nem 4000-es fordulat alatt közelkedek vele olyan füstfelhő van utánnam hogy az k...va ciki.
A nagy fúvókával tényleg jól működött, de folyik a fekete benzin a kipufogóból iszonyúan sokat fogyszat és az utca megfullad a füsttől. Ez sem járható út. Ez biztosan túlzás, a két méret között kellene találnom valami megoldást. Az a baj, hogy nem tudom mi az eredeti méret.
ne játszál kis fúvókkákkal, ha barna volt a gyertyád előtte, akkor ne nyúlj a főfúvókához, mert abból csak ragadás lesz. inkább füstöljön minthogy megragadj
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek:)!
Egy 92-es AF1 Europa 50-em van és az a problémám vele hogy melegen nem indul be a motor csak tolásra(kb 2 métert tolok rajta és megy), vagy ha várok egy pár percet és indítózok akkor beindul. Idáig amiket megnéztem: légszűrő, karburátor, gyertyacsere(másmiylen hőértékü gyertyával is ezt műveli).Attól függetlenül, hogy megnéztem ezeket lehet, hogy ezek közül van valamivel probléma. Lehet nem voltam elég figyelmes. A válaszokat előre is köszönöm!
Ma délután kicsit szerelgettem és talán rájöttem miért füstöl annyira a motorom. Volt az alap karbim Dellorto phbh28-as na ebben a fúvókák nagyobbra vannak fúrva házilag, meg elég kopott. Ezzel füstölt néha fennakadt a fordulat 3000-nél nem akart leesni. Vettem egy másikat ugyan ez a típus ebben fúvókák kissebbek főleg az alapjárati fúvóka, felraktam és ezzel hülyére pörgi magát a moci, de ha alapjáratot tudok kicsikarni akkor egyáltalán nem füstöl vele. Csak az a baj, hogy így meg használhatatlan mert amint a gázhoz érek elkezd pörögni mint a bolond 5-6 ezerig felmegy és ottmarad rosszabb mint a régi. Elkezdtem kombinálni az újba beleraktam a régi nagyrafúrt alapjárati fúvókát és ezzel megjött az alapjárat nem pörög szét szépen ketyeg de füstöl és folyik a kipufogóból a nafta, meg az alapjárathoz betekerem az alapjárati csavart tökig, meg még a bovdenen is spanolni kell. Összegezve a kis alapjárati fúvókával kevés benzint kap és a szerény keverék miatt pörög, a naggyal meg túl sokat kap és nem győzök levegőt hozzáadni füstöl köpi a benzint de megy. Na most mi a fenét csináljak? Találnom kellene egy közép utat, hogy jól menjen és ne füstöljön annyira. Nem tudja valaki megmondani hagyas alapjárati fúvóka kell a 125-ös hengerhez? Szerintem az a karbi amit vettem nem 125-ös mocin volt.
csak azért mert egyik haveromnak tetszik nekem nem anyira de ő azt mondja hogy szerelmes belé
53,98as, nicasilos hengerben volt. Árban meg ha kell megegyezünk, az asso a legdrágább és a legjobb.
Nekem van nagyon jó állapotú asso werke, gyűrűkkel.
Keresek eladó dugattyút és gyűrűket rotax 123-hoz. Jó állapotú használt és új is érdekel.
Egyébként a 10 év állásra én azt mondom, attól függ milyen körülmények között tette... Sajnos láttam én oylan 2 évet állt motort.... Állt a víz a forgattyúsházban... De pl itt vannak a pannóniák, amiket szereztünk, rozsdás romnak fest, haver egykis pucolás gyújtásállítás után elindította a sajátját... És nem is rossz a hangja....
Én is összeszedtem a legjobb alktrészeket, és egy elég tip-top blokkot állítottam össze.
Segítséget szeretnék kérni tőletek:)!
Egy 92-es AF1 Europa 50-em van és az a problémám vele hogy melegen nem indul be a motor csak tolásra(kb 2 métert tolok rajta és megy), vagy ha várok egy pár percet és indítózok akkor beindul. Idáig amiket megnéztem: légszűrő, karburátor, gyertyacsere(másmiylen hőértékü gyertyával is ezt műveli).Attól függetlenül, hogy megnéztem ezeket lehet, hogy ezek közül van valamivel probléma. Lehet nem voltam elég figyelmes. A válaszokat előre is köszönöm!