Nekem is volt fordítva egyszer, mikor egyszer szerelőnél járt :) A hangja más volt, és alul sokkal gyengébben is ment, de mivel akkor lett felújítva, ez annyira nem tűnt fel elsőre....
ELadó Első fékrendszer aprilia af1 sport pro-ról(125ccm).
Jó állapotú(fékmunkahegner+fékcső+féknyereg) jó fékbetétekkel.
ára:10eft
Kérésre képet tudok küldeni
miért nem veszed meg az rgv-m? rendszámos,96os,gyors,széria,nincs bántva.fejidomot kell fényezni meg kell 1 plexi. alkatrészellátása jobb mint az nsr-é. Árban is hasonszőrüek vagyunk! ha érdekel keress meg.
hello igaz hogy nincs papírja de nagyon komyoly gép a 400as kawákat is legyorsulja ráadásul acsávó nem árul zsákba macskát tényleg jó vétel lenne
már én is gondolkodtam rajta csak nincs pénzem !
Ezt a mocit nézegettem és azért érdeklődtem a különbségekről mert láttam hírdetve ilyet is olyat is,meg aztán még érdeklődtem papiros váz után de úgyhallottam azt megint csak ritkaság számba megy és eléggé elérhetetlen,de megkell hagyni ez a moci tényleg ütős,de papirok nélkül csak én szívnék az esetleges tovább adásnál...
Estét!
Van itt valaki?
Lenne egy kérdésem!
Aprilia Futuráról lenne szó.20-30 km után megáll a motor,aztán meg kell várni,amíg lehül,és csak aztán lehet tovább használni.Meg néha leáll forgalomban,itt-ott.Mi lehet a hibája?Sürgős lenne az információ!
Üdv.
A mocidra vegyél egy új hátsó lánckereket, mert úgy kóvájog hogy bele fog vágni a lengővillába . Amúgy nem rossz gép, nagyon megbízható, főtegely és kiegyenlítő csapágy lett cserélve, szimeringek, a henger is jó, még nicasilos. a láncszett az kuka, a főtengely alsó tűgörgő az dúrván zörög, meg egy dugó cserét is elbírna.A gyújtásnál legyen mindig fbs-el kitömítőzve a dekli, mert ha vizet kap mindeig leállt , ha ha nemszivárog be nincs vele semmi baj.
Nekem meg nem jó a powerem:S:( pedig a mádnes jól müködik jól van öszerakva vezetékek is jók! egy kört megyek vele és meleg az elektronika:S azzal van baj? van itthon 3 elektronikám is! ha öszedugom az elektronikát és ujjal lenyomom a viszahuzomágnest v mivan ott akor az ott megtartja... valaki sejtheti hogy mi baja lehet? köszi szépen!
Hello.
Igen van kettő, gondolom nem a kinézetbeli különbségekre vagy kíváncsi.
Lényegében amiben eltérnek egymástól az egyik 45 lóerős a másik 60körül, a 21esnek a futóműve és a váza is jobb (a 250es nsrek közül a legjobb). A blokkja megint csak alapértelmezett h az erősebbik (21-es) átvan dologozva.
-Pozitívum h imádni való jószágok
-Negatívum h nem minden utcasarkon van hozzá alkatrész, és nem vágják hozzád ha van.
Írd le pontosan mi érdekel és ha tudok válaszolok!
U.i.: a 18as nsr-em nemsokára elkészül és ha beteljesülnek az elképzeléseim nagyon ütős gép lesz.
Hali ma meg fordítottam a power nyelvet mert a rajz szerint rosszul volt be rakva hát az az igazság semmi különbség nincs ugyan úgy megy nem változott semmi ez jó, vagy rossz?
Én szedtem már szét megtakarítani a koromtól a powert de nekem nem így van benne és nem is így raktam vissza akkor eddig is rosszul volt benne létezik? És én is rosszul raktam vissza ezek szerint? Akkor valaki előttem rosszul tette vissza és meg vezetett engem is, na szép! :-) Na holnap állítom is vissza ez van mikor először van ilyen mocija az embernek és nincs tapasztalat még de, ilyenekből lehet tanulni ! Üdv.
elérhetőségem:patvaros87@gmail.com
Henger, dugó, önindító érdekelne, 5 sebességes 125-öshöz.
Jó állapotú(fékmunkahegner+fékcső+féknyereg) jó fékbetétekkel.
ára:10eft
Kérésre képet tudok küldeni
125-ös, 5 sebességes AF1-esre keresnék hengert, dugót.
blok bontva:váltok,kuplung,müanyagfogaskerekek,blokház,dek
nik,olajpupma,
elsötelo,sárvédö,idomok,müszerfal,e
ke idom,tank,fékek,kapcsolok,power,karbi,kipufogo,
lábta
rtok,stender,ülések,öninditok,bendixek stb.........
már én is gondolkodtam rajta csak nincs pénzem !
Van itt valaki?
Lenne egy kérdésem!
Aprilia Futuráról lenne szó.20-30 km után megáll a motor,aztán meg kell várni,amíg lehül,és csak aztán lehet tovább használni.Meg néha leáll forgalomban,itt-ott.Mi lehet a hibája?Sürgős lenne az információ!
Üdv.
A mocidra vegyél egy új hátsó lánckereket, mert úgy kóvájog hogy bele fog vágni a lengővillába . Amúgy nem rossz gép, nagyon megbízható, főtegely és kiegyenlítő csapágy lett cserélve, szimeringek, a henger is jó, még nicasilos. a láncszett az kuka, a főtengely alsó tűgörgő az dúrván zörög, meg egy dugó cserét is elbírna.A gyújtásnál legyen mindig fbs-el kitömítőzve a dekli, mert ha vizet kap mindeig leállt , ha ha nemszivárog be nincs vele semmi baj.
Igen van kettő, gondolom nem a kinézetbeli különbségekre vagy kíváncsi.
Lényegében amiben eltérnek egymástól az egyik 45 lóerős a másik 60körül, a 21esnek a futóműve és a váza is jobb (a 250es nsrek közül a legjobb). A blokkja megint csak alapértelmezett h az erősebbik (21-es) átvan dologozva.
-Pozitívum h imádni való jószágok
-Negatívum h nem minden utcasarkon van hozzá alkatrész, és nem vágják hozzád ha van.
Írd le pontosan mi érdekel és ha tudok válaszolok!
U.i.: a 18as nsr-em nemsokára elkészül és ha beteljesülnek az elképzeléseim nagyon ütős gép lesz.