Üdv! Nekem is ugyanez van RX-nél. Gyújtást ráadom, máris beránt a mágnes, és folyamatosan 11.5 V körül kap, annak ellenére, h csak 1 másodpercig kéne ennyi feszt kapnia, aztán visszaesnie 5.5 körüli értékre..
Ezután ha be is indítom a mocit, és úzok egy kis gázt, akkor sem engedi ki a mágnest, szóval ahogy ráadom a gyújtás folyamatosan kapja a 11-12 V-ot, függetlenül h jár e a motor v nem, ill ha jár milyen fordulaton.
Tehát Gyulavar-ral azonos problémám van; Amúgy könnyen jár a mágnes;
Mi lehet a gond?
hali
van egy fekete blokkos AF1-50-esem és kuplungot kellene cserélnem.mrg tudja valaki mondani,hogy melyik kuplunglamella szett valo hozzá? italmondo
Minarelli AM vagy Minarelli RV?
Simán elbír, de a fogyasztással lesz gondod (magyarul autóval is mehetnél). Erre a célra bőven megfelelne egy 25-ös 4T, (XR, XT), ami 2-2,5 között fogyaszt.
A tanácsotokat szeretném kérni motorvásárlás ügyben. Tehát az a szitu, hogy kellene egy motor munkába járáshoz, a melóhely 38 km re van, végig aszfalt, nulla emelkedő. Arra gondoltam veszek egy Aprilia AF1 125 öst, vagy egy RS 125 öst, lehetőleg olyat, ami nem rendszámos, hanem 125/50 ( ne kelljen már műszakiztatni, meg a többi). A kérdésem az lenne, hogy "elbír" -e engem ez a kis gép és ha igen, rá megy -e a gatyám is a tankolásra? 193 cm vagyok és 110 kg. Várom válaszotokat.
Nah már a powerrel anyit elértem ha öszedugom az elektronikát kinyit csak a mágnes nem akarja elengedni és mindig nyitva van:S nincs tippetek a bajára?:D
Hello. Nagyon kedvező árakon alkatrészek eladók rotax 123 as blokkhoz:zsír uj proxhajtókarral és tűgörgőkkel főtengely,kuplung,váltó stb.Az gyújtása nincs má meg.Egyéb alkatrészek vannak még af1 sp hez. Hívj vagy írj és megbesz ha érdekel: 06 70 405 0152
Sziasztok!
Iszonyúan füstöl a motorom, levettem róla a hengert és megnéztem mi lehet a hiba. Belül tiszta fekete az egész és a forgattyúsházban áll az olaj. A beszivárog valahonnan, az a gyanúm, hogy a kuplung felőli főtengely szimeringnél. Ezt hogyan lehet kicserélni? Teljesen darabokra kell szedni a blokkot? Vagy a kuplung felőli oldalról hozzá lehet férni? Ha nem muszály nem szedném darabokra az egészet.
honnan tudom meg ,hogy az enyém AM vagy RV.nem igazán értek hozzá.
Ezután ha be is indítom a mocit, és úzok egy kis gázt, akkor sem engedi ki a mágnest, szóval ahogy ráadom a gyújtás folyamatosan kapja a 11-12 V-ot, függetlenül h jár e a motor v nem, ill ha jár milyen fordulaton.
Tehát Gyulavar-ral azonos problémám van; Amúgy könnyen jár a mágnes;
Mi lehet a gond?
van egy fekete blokkos AF1-50-esem és kuplungot kellene cserélnem.mrg tudja valaki mondani,hogy melyik kuplunglamella szett valo hozzá?
italmondo
Minarelli AM vagy Minarelli RV?
köszi
A tanácsotokat szeretném kérni motorvásárlás ügyben. Tehát az a szitu, hogy kellene egy motor munkába járáshoz, a melóhely 38 km re van, végig aszfalt, nulla emelkedő. Arra gondoltam veszek egy Aprilia AF1 125 öst, vagy egy RS 125 öst, lehetőleg olyat, ami nem rendszámos, hanem 125/50 ( ne kelljen már műszakiztatni, meg a többi). A kérdésem az lenne, hogy "elbír" -e engem ez a kis gép és ha igen, rá megy -e a gatyám is a tankolásra? 193 cm vagyok és 110 kg. Várom válaszotokat.
Nem tudná nekem valaki le irni hogyan kell a láncon huzni? Af1-em van.
Iszonyúan füstöl a motorom, levettem róla a hengert és megnéztem mi lehet a hiba. Belül tiszta fekete az egész és a forgattyúsházban áll az olaj. A beszivárog valahonnan, az a gyanúm, hogy a kuplung felőli főtengely szimeringnél. Ezt hogyan lehet kicserélni? Teljesen darabokra kell szedni a blokkot? Vagy a kuplung felőli oldalról hozzá lehet férni? Ha nem muszály nem szedném darabokra az egészet.
lábtartott csak párban tudom adni bal-jobb kompletek csak fel kell csavarozni=6eft