Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valaki aki nagy motortudor segítsen van egy hiba amit nem tudok megoldani!A motor 1993 af1
A szívató visszatolásával a motor lefullad, és erőtlen 1esben (ha ráhúzom akkor is )mentem másik Aprilia val , az erős volt, ment normálisan,nem fulladt meg egy nagyobb gázfröccsnél,mint az enyém,mik lehetnek a bajok?
Indulni indul rendesen,de csak szívató+gáz"combo"val.Az alapjárat sem egyenletes néha 3000 ig felmegy néha meg 1000-2000 ...Egy biztos amit már tudok a fekete kis cső a karburátoron a túlfolyó,na ott is jön néha benzin,ez normális?
Eladó az AF1-em!
'91-es Aprilia AF1 Futura 125, szép állapotban, friss festéssel. Új telószimering, gyertya, pipa, gyújtókábel, akksi. Csak minőségi, Castrol olajjal használt. Rendszámos, műszaki 2009-ig. Irányár: 250.000. Hívj, vagy írj, megegyezünk! 06309816816 / hamblo(kukac)freemail(pont)hu
Szevasz!
elég sok helyen ki van téve a kerékpárral, mezőgazdasági vontatóval, állati erővel vont járművel behajtani tilos tábla, ami a "segédmotorkerékpárra is vonatkozik" - ezt te komolyan gondolod vagy csak viccelsz?
hello
huztam a láncon és ha tolom a motort hátra felé akkor ropog a lánc a hátso fogas kerék az már elég rosz mi lehet a baja tul feszes?Meg van a 4mm távolság
CS

lenne egy kérdésem!nincs valakinek véletlen eladó lendkereke?(af1 futura 50)
ha van valakinek szoljon már...megevenném....kössz CS
HÖH! Az én apriliámon nem volt rendszám de azért nem volt se bicigli, se traktor de még lovaskocsi se egyszóval lassú jármű. Van a smkp-nak tiltó táblája (piros körben babetta).
Bocs? Hagyjad máár Am. rendszámozás olyan 90-120 körül van.
a gyertyám meg elég ratyi majdnem belevolt rohadva a hengerfejve és a karbin is álitani kéne mert ha ráhuzom a gázt akor nem nagyon megy és nem pörög mint régen a simom XD
eredetiség vizsga 15e volt plus a 14700 a többi után rég néztem már nemvágom bocs...
Ne szójjá' be Csak az én gépem behalt aztán az övéről irogatok, és elfejtek átjelentkezni
már megszoktuk
RV
Az előzőt én irtam csak véletlen bátyám nickjével jelentkezett be...
Az eredetvizsga kerül max annyiba (+ az okmány irodában amit kell fizetni). Másrészt ha 30ból lerendszámoztatsz nekem egy olaszpapiros motort, akkor hozzád fogom vinni.
ha rendszámos és át kell iratni kompltetten 14700 tf-ból meg is van de ha nem kb. 30.e lesz lerendszámoztatni
Ja a műszaki 4300Ft volt utoljára!
Amin szerinted spórolnál, az valójában nagyon sokba kerülhet egyszer. Nem egyszerű beetetni a rendőrt, egy ilyen motorról, hogy 50-es. 40-től gyorsabban sehol nem járhatsz. Másrészt, ha főútvonalon járnál a munkahelyedre (bár ezt nem tudom) elég sok helyen ki van téve a kerékpárral, mezőgazdasági vontatóval, állati erővel vont járművel behajtani tilos tábla, ami a "segédmotorkerékpárra is vonatkozik". Az éves biztosítása egy rendszámos gépnek 5-6000Ft/év, teljesítményadó 2500Ft/év. A rendszámnak vannak azért előnyei is. A legfontosabb, hogy nyugodtan motorozol, nem azt nézed folyton, hogy ugyan mikor állít meg egy rendőr. Haladhatsz szabályosan, jóval gyorsabban. Mehetsz főútvonalon, szállíthatsz két személyt, ki mehetsz külföldre. A fogyasztást meg már írtam, akár járhatnál autóval is, amiben ugye nem ér az eső, nem fázol, nem ér a szél. Ezt a motort nem kifelyezetten erre találták ki, bár a szükség nagy úr
Hello!
Hiába járatom üzemi hőre ,akkor is leáll ha menetközben tolom vissza ,30 perc motorozás után is.De a túlfolyás miatt olyan mintha sok benzin menne a karburátorba,de a szivató visszatolásakor meg nem?Erő akkor sincs egyesben ha már 30 km mentem vele ...Szinte nem akar elindulni egyből fullad,és csak a kuplung csúsztatással tud elindulni.
Hello!

Az a cső ami lóg a karburátorról az túlfolyó csöve, az jól van úgy ahogy leírtad, az meg hogy hidegen nincs benne erő szerintem nem meglepő, járasd kicsit szivatóval, indulj el úgy és folyamatos told vissza.
Sziasztok !
Aprilia Af1 nél van megint egy kis hiba,alul a karburátorrol jön le egy fekete ,kb 2-3 mm átmérőjű
cső ,amiből csöppen az üzemanyag,mi ennek a csőnek a szerepe ,és hová csatlakozik ?
Mert nekem a karburátorról lóg az egyik fele,a másik meg a levegőben...
A másik probléma,hogy a meleg motornál, visszatolom a szívatót egyből leáll,és be sem indul amíg szívató+gázt nem adokneki.Ezért lehet, hogy induláskor dadog, és nincs benne erő?
Emelkedőn nem is tudna felmenni...
Köszi a segítséget.
Sziasztok! haverom vett egy pályamotor, vagyis vallójában csak az volt. legalábbis szerintem (sportkipufogó, tükrök, index nuku) AF1 SportPro 125. Na most olyan van hogy olyan érzés mikor vezeted, mintha nem rendesen nyitna a power. 7 körül megindul, de nem olyan lendületesen. Nekem az AF1 Sintesi 125m egy kajaknál 6 tól megindul, és 11 környékéig húzza, na most neki minimálisan elkezd húzni, és 9500-10000 körül már elkezd hörögni a motor, és visszafogja. Gondoltunk gyertyára. kilett cserélve B10EG. Na most akkor érdekelne hogy mi lehet. nem akarok találgatni de a karbi beállítása, a leszűrő, a power szeleppel lehet valami gond. Annyit tudni kell a motorról hogy csapseges, és felül eléggé csörög. Na ha valaki talákozott már iylennel, avgy esetleg tudja várom a válaszokat.
Tehát a fogyasztással lenne gondom, ami mit jelent kb.? Ha csak ennyi a probléma az nem nagy ügy, ha a fogyasztáson nem is, a járulékos költségeken tudnék spórolni (teljesítmény adó, kötelező , műszaki etc.). Legalábbis szerintem. Szerinted?
Köszi a választ, valahogy sikerült megint elküldenem a kérdésemet, sorry.
Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni motorvásárlás ügyben. Tehát az a szitu, hogy kellene egy motor munkába járáshoz, a melóhely 38 km re van, végig aszfalt, nulla emelkedő. Arra gondoltam veszek egy Aprilia AF1 125 öst, vagy egy RS 125 öst, lehetőleg olyat, ami nem rendszámos, hanem 125/50 ( ne kelljen már műszakiztatni, meg a többi). A kérdésem az lenne, hogy "elbír" -e engem ez a kis gép és ha igen, rá megy -e a gatyám is a tankolásra? 193 cm vagyok és 110 kg. Várom válaszotokat.
erröl lenne szo