akkor jól jártál vele elmondanám neked, hogy ezek az öntött szarok amiket itthon így csinálnak sokkal nehezebbek mint a rendes boltokban kapható utángyártott pl prox, vertex.
Az én dugóm 10ezerbe került,és elég jó.van olyan minőségű a dugó(megmondtam nekik hogy nagy fordulatú motorhoz lesz).csak ugyebár bizalom kérdése mert elbaszhatják a dugó gyártást
Sziasztok!
Keresek sport pro-hoz tankot (alul folyik a benzincsapnál)és egy kis segítség kéne beállításhoz,nem igazán akar gyorsulni egyesben.Mindegyik ilyen 5-6 ezernél felengedem a kuplungot és olyan mintha le akarna fulladni.
A többi sebességnél jónak találom Mi lehet a baj?
Szerintem inkább vegyél valami márkásabb cuccot.. Pl a Derbibe 8500 Ft volt a prox, apriliaba se drágább, az tuti! A mókolt dugó is belekerül neked 5-6 e -be, a minősége meg kétséges! Motorosboltok rendelésre hoznak, vagy italmondo, pinkmotors, ahogy Boci mondta.
Őőőőő ennél kicsit macerásabb, mert a kiegytengelyt a kuplungon keresztül hajtja.
Egyébként nem detonál, a hang valami fogaskeréktől jön, most épp a csatlóskerékre tippelek, amin van ilyen foghézagkiegyenlítés, és arra nem figyeltem. A baj, hogy nem érek rá, és folyton sietek...
A blokknak nincs baja, alapjáraton zajos, ha pörög, nagyon szépen szól. új Prox dugó van benn, új hajtókar, főtengelycsapágyak. Mostmár meglesza iányzó burkolat is. Aztán lehet apának kell az erdőre, de én inkább eladnám, vagy Pannóniára cserélném :D Mármint felújításra szorulóra, kb 2 ilyennel egyenértékűnek tartom én... És mivel havernak is kellene egy, jöhet is kettő helyette :D Aztán nyáron csavargunk a pancsikkal is :D:D:D:D
én Hengerfúrónál vettem a dugómat, vagyis csinálták bele, de nagyon jó lett.már 2 hónapja benn van.csak ha balfasz a hengefúró akkor kicsit oválisra is csinálhatja.
Hali!
Ez így igaz de nagyon sok af1 azért nem megy mert a 6-ban nem tudja kiforgatni magát hiszen ez a 30 akárhány lóerő nem egy erőgép ezért van az hogy 6ban 8-9 körül forog ha viszont ki cseréled betud pörögni ami vissza adja az erejét. De ha mocis vagy ezt tudod én 25 éve motorozom és azt hiszem ezzel kapcs. nem kell oktatni viszont az aprilia szereléssel sokszor kérek itt tanácsot mert ez az első apriliám. A régi gazdáljáról nem is szólva annyira elvolt állitva és berhálva a motor hogy valami szörnyű szinte minden csavart el hagytam mert semmi nem volt meg húzva és amikor meg vettem a motor nem volt hajlandó 60-at menni utánfutóval hoztam haza szóval meg van a véleményem az ilyen motorosról! Üdv.
A főtengelyen lévő fogaskaereket nem tudod rosszul felrakni mert ékkel van felrakva.
A jelölés meg nem egyszerű dolog. Felső holpont alsó állás oszt szevasz...
Ha detonál akkor az már nem kopog
jajjj már kishitű vagy.
Hát az én gilerám is 180-190-et megy.
Láttad milyen szép racsing fényezés van rajta.
Az jutott az eszembe hogy messziről jött ember azt mond amit akar.
"tudom miről beszél" bő 1napot rászántam h betudjam lőni ( vmi marha a fötengely fogaskerekét forditva rakta fel még hagyján de ugy meglehet huzva ha légkulcs se hozta le:S és akkor keressem emg a jelölését...) De végeredménybe lekaptam az enyémről a deknit megfelső holtpontba állitottam a dugattyút aztán onnan néztem át. Am. mitől van a zaj? Detonál?
8ezer forint
ja és az a normális ha ovális, és kúpos...
Keresek sport pro-hoz tankot (alul folyik a benzincsapnál)és egy kis segítség kéne beállításhoz,nem igazán akar gyorsulni egyesben.Mindegyik ilyen 5-6 ezernél felengedem a kuplungot és olyan mintha le akarna fulladni.
A többi sebességnél jónak találom Mi lehet a baj?
Egyébként nem detonál, a hang valami fogaskeréktől jön, most épp a csatlóskerékre tippelek, amin van ilyen foghézagkiegyenlítés, és arra nem figyeltem. A baj, hogy nem érek rá, és folyton sietek...
A blokknak nincs baja, alapjáraton zajos, ha pörög, nagyon szépen szól. új Prox dugó van benn, új hajtókar, főtengelycsapágyak. Mostmár meglesza iányzó burkolat is. Aztán lehet apának kell az erdőre, de én inkább eladnám, vagy Pannóniára cserélném :D Mármint felújításra szorulóra, kb 2 ilyennel egyenértékűnek tartom én... És mivel havernak is kellene egy, jöhet is kettő helyette :D Aztán nyáron csavargunk a pancsikkal is :D:D:D:D
Debrecenben hol tudok AF1 50-hez dugót venni?
neten keresgéltem de nem találtam semmit
Ez így igaz de nagyon sok af1 azért nem megy mert a 6-ban nem tudja kiforgatni magát hiszen ez a 30 akárhány lóerő nem egy erőgép ezért van az hogy 6ban 8-9 körül forog ha viszont ki cseréled betud pörögni ami vissza adja az erejét. De ha mocis vagy ezt tudod én 25 éve motorozom és azt hiszem ezzel kapcs. nem kell oktatni viszont az aprilia szereléssel sokszor kérek itt tanácsot mert ez az első apriliám. A régi gazdáljáról nem is szólva annyira elvolt állitva és berhálva a motor hogy valami szörnyű szinte minden csavart el hagytam mert semmi nem volt meg húzva és amikor meg vettem a motor nem volt hajlandó 60-at menni utánfutóval hoztam haza szóval meg van a véleményem az ilyen motorosról! Üdv.
A főtengelyen lévő fogaskaereket nem tudod rosszul felrakni mert ékkel van felrakva.
A jelölés meg nem egyszerű dolog. Felső holpont alsó állás oszt szevasz...
Ha detonál akkor az már nem kopog
Hát az én gilerám is 180-190-et megy.
Láttad milyen szép racsing fényezés van rajta.
Az jutott az eszembe hogy messziről jött ember azt mond amit akar.