Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Érdeklődnék nekem 1 sport pro van és gyári dob van rajta de ez elég visítós az érdekelne ennek a dobnak nem mélyebb a hangja és ha egy kicsit csendesebb még jobb is lenne?!
Diszkont áron eladnám Pirelli supercorsa gumijaimat a hátsó pro
110/70*17 és 150/60*17-es méretben, a képen látható állapotban.
Utcán rengeteget elmegy még.
12000ft.
0630/6963423
ELADÓ aprilia alkatrészek.
-power szett 13000ft
-balos lábtartó konzol váltókarral, nem hegesztett 7000ft
-Hátsó sárvédő láncvédővel 5000ft
-acerbis kipufogó dob+gyári rezonátor 13000ft (külön is eladó 8000(dob) + 6000(rezonátor)

EZEN FELÜL VAN MÉG EGY MARÉK ALKATRÉSZEM, KERESS MEG ÉS MEGBESZÉLJÜK VANNK IDOMOK, FÉKEK VÁZ (50es vámpapírral) LENGŐKAROK, LÁNCSZETT stb...
köszi
Nekem van vagy 3 Vegyél fel msn-en és megbeszéljük!
Hát nem igazán kéne neki!
Sziasztok.
lene egy kérdsem hogy a hátso fogaskeréknek ugye nem szabad mozognia?
sportosabbat és optikai tuningosat
sport prora milyen viszapillentót lehet még rekni ami kicsit sportosabb vagy optikai tuningos? xD
Képet képet....A Derbiről is mutass már!Kíváncsi vagyok mit fogtok alkotni!Sok szerencsét hozzá.
Háát akkor tényleg be kéne állítani.. Az a 290 elég sovány
Húú de te... Még el se adtama derbit, sőőt, még nem is hirdetem (de ma mentem vele egy kört:) Sose lesz csendes, de némi kuplungzajtól eltekintve szépen megy) de már be vagyok zsongva.... Haverral úgy fest veszünk 5 db pannóniát, vagyis 5 többé kevésbé Pannóniát, mivel nem komplettek, aztán kettőnknek összerakunk belőlük kettő normálisabbat, és azzal pöfögünk, mikor ahhoz van kedvünk :D Itthon a Derbit se merem megmondani, hogy az enyém, ezekről meg szót se merek ejteni :D
De ha az eladó rábólint az ajánlatunkra, holnap elvileg megyünk érte :)
vennem kell egy harangot mert szorul benne a power nyelv és ezért nem nyit ki... valakinek van eladó vagy képe rólla?
Ezzel kapcsolatban nem akarod neten keresztül beállítani a karbimat?Mert nem forog csak 19600-at. Meg csak 290 a vége Ez a fórum néha egy vicc!
Szerencsére te ilyen jólnevelt....
1 - nem online segítőszolgálat, itt ha segítséget kapsz, az szívesség, és csak megköszönheted, el nem várhatod
2 - ami problémát leírtál, az annyira ködös, és semmitmondó infó, hogy felesleges vele foglalkozni. Nem érünk rá harapofogóval kiszedni belőled, mi is a gondod, elvégre neked van szükséged segítségre
3 - kicsit érdemes visszaolvasni, hátha sikerül kicsit jobban elmélyedni a dolgokban, ne kelljen a beállítást, pucolást leírni 100×.

Szóval olvass vissza, silabizálj ki abból mindent, állítsd be, tisztítsd ki, ellenőrizd le, és ha még mindíg nem jó, akkor gyere vissza, már mint félig jártas a témában, és kérdezz!
Kösz a nagy semmit.Mennyire nagy itt a motoros összetartás.Nagy nullák vagytok.
Üdv! Ha valakinek van eladó gyújtáskapcsolója kérem jelezze. + ha valaki megmondaná hogy milyen méretű szimering kell az af1 50 első telójába azért is hálás lennék! Előre is kössz!
Mitora kellene, jolly csőre (mert lezuzták a dobot és nem vmi esztétikus), és az helyére keresünk vmit, aztán azért érdekelne egy kép h mégis milyen.
megvan még
úgy emlékszem egy az egyben rá kell húzni a gyári csőre és kész...
de van hozzá gyári rezóm is
Maradok a prox, wiseco, wössnernél:) Hát nem kell most majd ha szétlesz szedve vagy akármikor, kiváncsi vagyok emnynivel nehezebb. De ilyen motorkba tényelg hülyeség duot csináltatni (ne mtudnak oylan minőséget kihozni mint a gyárban) De aki sajnálja a +10et... aztán utánnah meg akár 70ezeret költsön rá.
És honnét tudod hogy ez az ember nem 10 éve foglakozik dugattyúk gyártásával?több mint 10 éve foglalkozik ezekkel...végülis vegyetek vertexet meg athena dugót. én ilyet tettem bele és?
ha nem haragszol meg azért nem bontom szét
Sziasztok! Dellorto PHBH 28-as karburátor benzinszintet szeretnék beállítani, azt szeretném kérdezni, hogy az úszó egyik felében gyárilag van folyadék? Nem tudom, hogy gyárilag van benne nehezéknek, vagy csak bele szivárgott. Nem boldogulok vele, alapjáratom egyáltalán nincs 3-4 ezernél megragad és nem megy le csak ha kuplunggal megfolytom a motort akkor leesik. Nem tudom az okát. Fals levegőt nem szívhat mert mindent leszigeteltem már. Arra gyanakszok még hogy alacsony a benzinszint és innen szív fals levegőt. Vagy van valami tippetek?
.
Hehe RsAtát leszólni hehe.... Szeretnél te úgy érteni ezekhez a motorokhoz, ahogy Ő....

Egyébként bár nem tőlem kérdezted, de azért válaszolok, hamár nem hiszel a véleményemnek... Szóval végzettségem szerint Okleveles Gépészmérnök vagyok, méghozzá kalorikus gépész, ami hőerőgépeket, elsősorban belsőégésű motort jelent. És most gondolj bele... 10 e Ft-ért vettél egy itthoni mester dugóját ahelyett, hogy egy erre szakosodott japán, vagy olasz nagy cég termékét vetted volna meg olcsóbban.... Végülis ezek a cégek csak pár 10 éve foglalkoznak ezzel, és a gyárak beszállítói...
Öszintén meg mondom nem néztem h forditva fellehet-e rakni (de nem is nagyon nézegettem hogy hogyvan) ez csak egy tipp volt mivel jelzést sehol nem találtam rajt (de amint lesz alkalmam szétszedni megnézem). Pár fogaskereken nem volt jelzés és probáltam a gyári szeint összeállitani az összeset (mert ugye mindegyiken kéne jelzésnek lennie kuplung, pumpafogaskerkén stb. és azoknak egygyrái összeállitásnak) de sztem ezt Neked nem kell magyarázni! A majdnem elfelejtettem megvan még az a dobot amit vmelyik topicban hirdettél? hány csavaros kéepd van róla?
Akkor lemérhetnéd a súlyát Aztán ha megvan összehasonlitjuk pár dugattyú sulyával.