Hogy a dugo szarrá megy az nem a motor hibája... A tulaj illetve sok hozánem értő h belenyukál. Ha egy motor rendes kezekbe van rendesen van hazsnálva és hozzáértő szervizeli semmi baja nem lesz...
Heló! Motort vennék, NSR és AF1 Futura között gondolkozok. Ti az AF1et milyen gyakran szervizelitek, meg milyen problémákkal? Nem szeretnék a divatos olasz ellenes előítéletek alapján választani, de szeretnék tisztán látni. Haveromnak vagy egy RX125öse, annak már annyi baja volt, hogy az ő pénzéből veszi a szervizes a napi kenyeret: dugó beolvad, új dugó megszorul, elektronika nemjó, csere elektornika megint elromlik, power nem jó...sorolhatnám, de már ő is nagyon unja, szóval kész káosz, de nem tudom hogy ő a vandál, vagy tényleg ilyen kényes az Aprilia.... szóval segítsetek.
üdv
Eladó egy Aprilia Af1 70 cc gyorsasági 120 at megy Tanulni ideális. Csere érdekel Laptop mobil beszámitás. Az ára 170 E 93as évjárat. a szám 06304875663
semmi baja nincs ha jól tartod
de ha nem akkor meg szívod mert a gyár elvileg 10000km után irja a dugó cserét de sokan nem cserélik ezért van sok dugó hibás meg stb de különben jók csak vigyázni kell rájuk mert hát mindegyikre vigyázni kell
de a 125ösök között a leg jobb az aprilia bár a af1 kicsit régebbi de jó gép és milelőtt veszel jól nézd meg
Van eggy 125-ös Af1-em 127-es rotax blokkos 30-as karbi van rajta!És szerntetek rá lehet rakni a 34-set?Belemegy a mostani karbi helyére?Fog vele szépen működni vagy ilyesmi?segítsetek ezzel kapcsolatban!pls
Hát 13at erőből egy sp csöves rs tud forogni. Hát jobbnak jobb (az ára is tükrözi) hát én oylan 6-8ezer körül szoktam cserélni annyit kibir (mint bármely másik)
hali
már pedig így igaz pörög ez csak jó beállítás kell neki ja és nem azt mondom hogy 6-ban mert az nem is lehetséges de 4 ill 5 -ben még a 11-12 simán megy neki. Ez sem ment addig amíg meg nem mondták a power pontos beállitását és a a karbi-ét és a másik gyertya amit Te használsz tartósabb és jobb? Üdv.!
Sziasztok!
Én is ezt használom NGK B10 EG de pár jó kis pörgetés után tönkre megy kb. két hétig bírja és utána már csak 10 11 -et pörög! Ha kicserélem lehet húzatni mint a bolond 13 -ig is kipörög gond nélkül! Szét ég vagy dús az üzem anyag neki ? Mi lehet a gond vagy ennek így kell lenni ennyit bír csak? Üdv. mocisok!
üdv
de ha nem akkor meg szívod mert a gyár elvileg 10000km után irja a dugó cserét de sokan nem cserélik ezért van sok dugó hibás meg stb de különben jók csak vigyázni kell rájuk mert hát mindegyikre vigyázni kell
de a 125ösök között a leg jobb az aprilia bár a af1 kicsit régebbi de jó gép és milelőtt veszel jól nézd meg
engem érdekelne egy af 1 ! mit kell róluk tudnom hibáik meg ilyesmik lécci segítsetek ! a választ előre is köszönöm
már pedig így igaz pörög ez csak jó beállítás kell neki ja és nem azt mondom hogy 6-ban mert az nem is lehetséges de 4 ill 5 -ben még a 11-12 simán megy neki. Ez sem ment addig amíg meg nem mondták a power pontos beállitását és a a karbi-ét és a másik gyertya amit Te használsz tartósabb és jobb? Üdv.!
Én is ezt használom NGK B10 EG de pár jó kis pörgetés után tönkre megy kb. két hétig bírja és utána már csak 10 11 -et pörög! Ha kicserélem lehet húzatni mint a bolond 13 -ig is kipörög gond nélkül! Szét ég vagy dús az üzem anyag neki ? Mi lehet a gond vagy ennek így kell lenni ennyit bír csak? Üdv. mocisok!
10-eft tudok adni powerelektronikát.