Sziasztok!
Tudna valaki tippet adni, hogy hol tudnék Aprilia AF1 50 - hez dugót venni, aránylag olcsón.
Eger , Miskolc környékén.
Előre is köszönöm a segitséget!
de előtte itt volt, ártánd meg 20km ha meg 36ról cserélted 38ra, akkor rövidítetted az áttételt, de mind1. valós 160-165nél soha nem megy többet széria blokkal. és gpsel kell mérni, nem többi mocival mert ugyanúgy semmirevaló a többi órája is
Háát őő jogos... Az eredmény: rázott, de nem tűnt fel annyira, csak hogy remeg minden idom. Aztán találtam hozzá javítási útmutatót, és beállítottam. De ilyen elbaltázott egy jelölést.... A blokkon vannak felöntések, amik jelzik a poziciót. Persze ha nem tudod, hogy az az, simán ilyenkis öntőfülnek nézed.... MIndegy, nem ráz, és azthiszem rájöttem, mi okozza a zajt alapjáraton....
Üdv.Nemrég vásároltam egy 125-s futurát olyan problémám van vele,hogy rövid ideig nyit a power.Tudna e valaki esetleg tanácsot adni,hogy mi lehet a baj.Elöre is köszi.
Hali!
Nem onnan való hanem a túl oldalról Ártándról! Az meg hogy mennyit megy az nem túlzás és nem csak egy mocival lett megnézve. Nincs a forgalmiban rs írva amit én cseréltem a hátsó 36 fogaskerék 38-ra a power szelep bovdent és egy jó beállítást kaptam itt a fórumon a kipufi meg nem széria de nem tudom a nevét mert nincs rajta. Hát ennyi úgy röviden
sziasztok! mentem hazafele a mocimmal és egyszer csak megállt! szivatóval nehezen beindult felpörgött 4e-ig és leállt! a kipszi dob tömitésénél meg fekete olaj folyt ki! veleki tudna segiteni mi baja leehet?! Köszi szépen!
ööö... asszem úgy van ahogy mondod te is, ellentétesen kell lennie a súlynak. de ha nem jól lenne belőve akkor azt megérezted volna első indításnál:) A préssávot meg mérd meg cinnel
Honnan származik ez a motor egyébként? Nem Szombathelyről? Véletlenül nem RS van a forgalmijába írva? És ilyen kis horpadások vannak a műszerek szélein itt-ott?
Mert volt egy gép arrafele, amit pályán használtak, elvileg ez a színösszeállítás, csak az odlalidomok ki voltak cserélve a fehér-kék futura idomokra, ami nűálad most egyszínű lilára van festve, no és az a gép nagyon morcosan tudott menni... Persze a sebsséget én is túlzásnak tartom, de arra Gabesz haverom is azt mondta, hogy nagyon megy...
Ata! Lenne még egy kérdésem, bár nem igen ide tartozik... Szóval a Derbi. Nem emlékszel véletlenül, a kiegytengelyét hogy kell beállítani? Bevallom, széátszerelésnél nem figyeltem, és ugye a kuplungfogaskereke hajtja vissza egy csatlóskeréken keresztül, de csak a kiegytengely, és a főtengely foraskereke jelölt. Most úgy van egybe, ahogy logikus, a súly ellentétesen van a főtengely hajtókarcsapjával.
Egyébként rendesen szívok vele.... Nem értem, új főtengelycsapágyak, új hajtókarszett, új prox dugó, elindítom, és hááát nem mondanám, hogy olyan szép a hangja.... Először azthittem, a hengerfejbe lehet mégis beleér a dugó, vagy kicsi a préstér... Bele tuti nem ér.... Lehet, hogy detonál? Szóval szenvedek vele, full új alkatrészekkel se akar szépen szólni.... Persze vagy 30 s van a motorjában :D
Hát a 185 az is sok.. gpsel mérd, mert egy gyári motor nem fogannyit menni meg nem fog 13at pörögni az tuti. Én kedvezménnyel veszem, de am a power 5500 a racing 15000ft.
örülj ha az van 160. ahoz hogy 185öt menjen valósan, 6.ba gyári áttétellel kb 13-14 ezret kellene forognia. volt sport prom, óra szerint az is ment 170et, de az igazából vagy 150 volt szóval..
az enyém (RS) most lett reszelve, módosítva. míg gyári volt "csak"165öt tudott VALÓSAN 6.ba gyári áttétellel 12ezernél! Még nincs kész sajna, de az eredményre kíváncsi leszek.
Hali!
Mennyiért szoktad venni a gyertyát? az ngk 2300 de nem tuti . Tényleg ennyit megy ne kérdezd miért és hogy így vettem és nem tudom mi van rajta bűvölve de nagyon jól pörög amíg jó a gyertya. Ha a gyertya tuti a vége a mocinak 185 km/h és sokan csak lesnek milyen jól megy vannak nagygépes haverok és ők mérték be mert az enyém többet mutat de az általában azt mondják csal. Üdv.
Hát az is RX, de nem rád gondoltam :D. Az egy kék-fehér RX, amiről én beszéltem, de nem fórumosé.
Valójában az érdekelt volna, hogy menyire van kihegyezve az AF1, mennyire lehet számítani rá, hogy egy kisebb túra közepén azt mondja, "most nem akarok tovább menni veled pajtás", vagy ilyesmi, ugye ezt mondják "megbízhatóság kérdésének" a rossznyelvek, meg a hondások. Meg hogy mennyire szerviz igényes? Az öreg igénytelen szimómba gyakorlatilag csak üzemenyagot öntök, namost azért nem ezt várom egy AF1-től mert azért helyén kezelem a dolgokat, csak érdekelne, hogy mégis mire számítsak, elfogultáság nélkül.
Nem nagyon tudom jobban megfogalmazni, mert ez elég általános és elcsépelt kérdés, de valahogy el kell indulnom, mert nem értek az apriliákhoz...
Tudna valaki tippet adni, hogy hol tudnék Aprilia AF1 50 - hez dugót venni, aránylag olcsón.
Eger , Miskolc környékén.
Előre is köszönöm a segitséget!