Sziasztok !van nekem egy af1 50/70 esem!és karburátort szeretnék hozzá venni4!csak azt nem tudom hogy mekkora fér rá max?ha tudrá valak9i választ adni akor megköszönöm!
Tudtommal Malossi nincs Rotax 123-asra, de lehet tévedek. A polini az elterjedtebb...
De! Jól nézz utána, az alkatrészáűrak nem robogó, vagy 50-es szinten vannak!
Egyébként a POlini hegngerszett olyan 130 e, az Arropw kipuffot Tyt asszem 80 körül vette... És akkor még a főtengely felújítás, csapágyak, elektronika.... Hidd el, drága móka, de a fő baj az, hogy mivel működésképtelen, kiszámíthatatlan mit kell még költeni rá. Pl km meghajtó csiga 10 e Ft, láncszett legalább 20-25 e +fényezés gumik... Számold össze alaposan!
de lehet hogy drágább fel újítani mint egy újat venni de lehet hogy én vagyok a hülye de én nem bízok másikba
mert ha veszek egy jó állapotút 300ért anyiból már felújítom és még egy arrow meg egy új hengert mondjuk mallosit és még talán egy új rugók is beleférnek
ezt aztán jól megmondtad "szoruljon a hengerbe és társai"
kezdjük ott hogy a gyári hengert meg se tudja fúrni ha csak nem perselyes. és azon se tud sokkal nagyobb cm3 növelést véghezvinni amit észre is venne. ez a felfúrom dolog akkora baromság...
"dolgozom" nincs msn-em itt.... Hétvégén is dolgoztam, igaz otthon, de arra kellett figyelnem... Amúgy mesélnék szívesen.... Délután.. Attól félek még otthon is szenvedhetek, vagy ha nem, akkor motort szerelek.... Vááá próbaidőn vagyok, de ha találok más munkahelyet, innen lépek! Nem valami jóka feltételek.....
Légy vele óvatos! A 125 e nem is olyan jó ár működésképtelenül. Mert ha tényleg csaka dugó, akkor szinte biztos, hogy kell még hengert is javíttatni, aztán nem tudod kipróbálni az elektronikát, pláne a powerét, aztán egy csomó apróság... Pl km meghajtó sokszor rossz, láncszett, stb stb.... Lásd az én esetem a derbivel.... CSak én messze nem ennyiért vettem, sőőt, ha meglesz olcsóbban is akarom adni :D Főtengely már kész, látnátok kellene a régi hajtókart... Látszanak a görgők nyomai a futófelületben! Dugó hétvégére meglesz. Aztán kiderül az elektronika milyen állapotban van rajta valójában. A porlasztó tuti össze-vissza van tekergetve.... Ami külön öröm egy bejáratós motornál....
Igen! Mindkettőt! A jobb oldalihoz csak le kell venni a lendkereket, meg az alaplapot! De mielött leveszed az alaplapot, jelöld meg a helyzetét! Aztán legjobb fogni egy ilyen réz színű facsavart, a szimmeringbe beleütni, de csak a hegyét, hogy átüsse a fém házát, és egy 5 mm mélyre becsavarni (vigyázat, 7mm vastag a szimmeing, alá jobb nem menni) majd egy fogóval a csavart szépen kifele húzni! Általában így szépen a tengely, a ház, és a csapágy sérülése nélkül kihúzható a rossz szimmering!
nem nem...szerintem te olvasd át többször és gondold meg hogy mire céloztam erre...ha már megfúratja hogy jobban menjen...akkor nagyon nagy barom...az alap dugóval akarja...még nagyobb barom...és azt akartam neki hogy akkor legalább vegyen valami jó nagyot bele hátha megfőzi a motorját...ha már ilyen hülye kérdést tesz fel had válaszoljak hülyén neki...úgy láttam elkel neki pár tanács
bővebb információ: http://sintesi.extra.hu
csak előre tervezek!
2-3 év és össze jön
De! Jól nézz utána, az alkatrészáűrak nem robogó, vagy 50-es szinten vannak!
Egyébként a POlini hegngerszett olyan 130 e, az Arropw kipuffot Tyt asszem 80 körül vette... És akkor még a főtengely felújítás, csapágyak, elektronika.... Hidd el, drága móka, de a fő baj az, hogy mivel működésképtelen, kiszámíthatatlan mit kell még költeni rá. Pl km meghajtó csiga 10 e Ft, láncszett legalább 20-25 e +fényezés gumik... Számold össze alaposan!
mert ha veszek egy jó állapotút 300ért anyiból már felújítom és még egy arrow meg egy új hengert mondjuk mallosit és még talán egy új rugók is beleférnek
kezdjük ott hogy a gyári hengert meg se tudja fúrni ha csak nem perselyes. és azon se tud sokkal nagyobb cm3 növelést véghezvinni amit észre is venne. ez a felfúrom dolog akkora baromság...