Van egy pár AF-1-es alkatrészem eladó!(kerekek,első-hátsó tárcsa,benzintank,ferokidom,váz,váznyúlvány,ülés,
első teleszkóp,kormánykifli,hátsó komplett lengővilla,első féknyereg-betétekkel,benzincsap)
Ha valakit érdekel valami keressen meg!Egyben olcsóbb!
Hali!láttalak tegnap a mocoddal délutáni órákban axsszem 3 krül a sétálónál a kereszteződésben jöttem fel miközben fordultál előttem!megismertem az af1 ed!csak nem nagyon láttam merre fordultál le szép motor!élőben még szebb
Sziasztok!
Még mindíg a gyújtás témában szeretnék segítséget kérni. A lendkerék rendesen van rögzítve nincs elfordulva szóval ez nem okozhatja a hibát. De új dolgot tudtam meg, mikor felrögzítették a fogaskereket akkor a mágnes sérült megrepedezett morzsálódott. Szóval gondolom ez lehet a hiba. Szikra még mindíg van mert ha betolni próbálom akkor folyamatosan füstöl a kipufogó, néha durran de nem akar beindulni. Sajnos még nem volt időm szétszedni hogy saját szememmel lássam hogy néz ki. De gondolom a lendkereket dobhatom a kukába és vehetek másikat. Tudnátok segíteni hol lehet ilyet beszerezni? Vagy véletlenül nincs valakinek eladó? Egy hírdetést találtam ahol Rotax 123-as blokkhoz árulnak bontott lendkereket 10.000Ft-ért. Ez korrekt ár érte? Nem igazán vagyok tisztában az alkatrész árakkal, csak most ismerkedem ezzel a világgal. Minden segítséget nagyon megköszönök előre is!
Azt hittem valami infó kell mert nem tudsz valamit,nem eladó egyik gép sem!Egyébként az idomnélküli az a rendszámos,a másik motorról raktam rá az idomokat!(donor motor lett az idomosból)
hát most nem értem%már néztem az adatlapodat és látam azt az idomnélküli sport prot!de hát nem igazán olyanra gondoltam!de láttam azt a másikat de nem tudom hogy ugyanaz e!mindegy lehetőleg irj
SrÁcok csÜtÖrtÖkig akciÓ van mert mennÉk motorozni
rotax 123 blokk,gyujtÁsok,arrow rendszer sport prora,futurÁra,rs-re,egy af1 replica szÉtmarcangolva fillÉrekÉrt,35Ös mikuni karbi csonkkal,hÍvjatok,alkudjatok,Írjatok.
El szeretném adni! Pedig tetszene, csak sok a motor itthon! Ez a 4. De félreértés ne essék, nem a tipikus magyar hozzáállás, hogy legyen összeszórva, és menjen! Műszakilag tökéletesnek kell lennie, esztétikailag annyira nem, de ezt látni fogja az érdeklődő. Persze ha nem lett volna ilyen komoly gondja, hanem a motorja jó ahogy van, akkor nem újítgatom, csak szimmeringek, tömítések. Így muszáj ezt is. Szerencsére az alkatrészek kb az Af1 alkatrész árainak fele, vagy annyiba sem kerülnek. Majd msn-en mesélek róla! Kép egyenlőre nincs!
Magadnak csinálod vagy eladásra?Mert pár képet dobhatnál fel most is meg ha kész a moci kíváncsi vok mit művelsz a vassal! Nekem is már idomos a gép majd ha leszel msn-en dumálgathatnánk.
Szia!
125-ösről van szó. A blokk nem rég volt kivéve, mert a tömítések szétmentek befolyt a víz stb. Új tömítéseket kapott. Ezzel nem is volt már baj ez megoldódott, mindíg pöccre indult. Csak a fogaskoszorút felfogató két csavar teljesen kirázódott és a koszorú mindíg elmozdult legutóbb pedig le is esett. Az önindító nem tudta így beindítani de tolásra azonnal indult. Na tegnap lehúzták a lendkereket róla, új menet lett bele fúrva új csavarokat kapott és rá is heggesztették a fogaskereket. Szépen megcsinálták, az állórészhez elvileg hozzá sem nyúltak szóval annak nem lehet semmi baja elméletileg. Ezt a hibát nem igazán értem mert mindíg pöccre indult. Valószínű az lesz, hogy az ék elkopott és rossz elyzetben áll a lendkerék és rossz időben ad szikrát. Na de majd este kiderül, mert akkor hozom haza a gépet. Tegnap nem néztem meg alaposan. Akkor ha jól értettem a szikra időzítéséért a lendkerék felel. Tehát nincs kölön jeladó, amikor a kerék egy bizonyos helyzetbe ér akkor szikrát indít. Szerintem ezzel kellesz játszani. Köszi a segítséget.
Elvileg ha van szikra, jó esélyed van, hogy nincs baja a gyújtásnak. 125-ös? 50-es? Vüglis majdnem mindegy, elvileg enyiknél sem lehet, csupán egy helyzetben felszerelni az alaplapot, vagyis 3 csavar fogja, és ha nagyon muszáj, ugye 3 helyzetben is, de a kábel akkor nem értelemszerűen van kivezetve. Mivel beindult, én azt feltételezem, hogy nem húzták meg rendesen a lendkerék anyáját, és elnyírta az éket, megforgott a lendkerék, ezért rossz a gyújtási időpont, és időnként durrog. Persze sajnos extrém esetek is elpfordulhatnak, akár kókányolás is okozhat problémát. És akkor még feltételeztük, hogy a blokk egyébként jó állapotban van!
Csak egy példa. Én is vettem egy 50-es derbit, gyújtáshibásnak árulták, minden eleme megvan jelészóval. A gyerek kitolta, nem voltak rajta idomok, csak mellette, mint kiderült, egy a tankra való idom hiányzik. Gyertya benn se volt, mikor lenyomta a berúgókart olyan nehézkesen akart lemenni, látszott, hogy nagyon sokat állt. Beindítani nem is próbáltuk kompresszió kb volt, kisujjamat cspkodta a gyújtóáram, szinte ócskavas áron adták, elhoztam. A blokkot szétszerelve kiderült a turpisság! A forgattyúsházban állt a víz, a dugattyú szoknyájábólm letört egy darab! A főtengelycsapágyak közül az egyiknek elrohadt a golyóskosara! No mit lehet tenni, vettem hozzá csapágyat (mondván, ha nem stimt, a simsonba jó lesz, egyezik a mérete) összeraktam így, törött dugóval, rozsdafoltos alsó tűgörgővel, ennek már mindegy alapon, csak lássuk, hogy a gyújtás tényleg rossz, mert ha igen, akkor alkatrészenként szabad csak eladni! És láss csodát, beindult egész könnyedén! Persze szörnyű hangokat hallatott, de ment! Újra szétszedtem, főtengely elvileg holnap kész, új hajtókarszettet kapott, a dugattyú jövő hétre lesz meg, magyarországon nincs raktáron éppen. Szerencsére a nicasilos henger ép. Szóval most motorikusan rendbe lesz, az elektronika még kicsit kérdés, remélem nincs gondja. Esztétikailag hááát... Ha mindene meglenne, és nem lett volan az a törés az egyik idomon, akkor egész jó... Így javítva lesz, és pótolva a hiányzó darab. Szóval óvatosan ezekkel nagyon! Persze nem szóltam semmit, valószínűleg így is haszonnal adhatom el.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni gyújtás témában. Egy Aprilia AF Sintesi-ről lenne szó. Most kelerült hozzám, az előző tulajnál leesett a lendkerékről a fogas koszrú. Lehúzták a lendkereket szépen vissza lett rá operálva a koszorú de összerakás után beindult egy kicsit, majd leállt. Azóta nem hajlandó elindulni, csak puffog. Még nem nyúltam hozzá, gondoltam először megérdeklődöm mi is lehet a hiba, és pontosan hogyan is működik a gyújtása a gépnek. Mivel szikra van gondolom az időzítéssel lesz a baj. Előfordulhat, hogy a lendkerék van rosszul visszarakva? Vagy egyáltalán fel lehet azt rosszul rakni? Estére szétszedem és megnézem de nagyon hálás lennék ha addig írna valaki pár hasznos gondolatot. Előre is köszönöm!
Bevallom, nem tudom! De szerintem nincs ott semmi közbetét! Nekem ugye kereklámpás van. De attól tartok, nagyok az elvárásaid, sose lesz jó a fényszórója, inkább csak elporoszkálni lehet vele éjszaka! Nézz meg egy másik Futurát éjjel, aztán vizsgálgasd, hogy rossz a fényszóród, vagy sem. Egy beállítás, belül is ablakpucolóval kitakarítás sokat segíthet egyébként!
Többet szereltem....(ha jól emlékszem, neked is dugócsere volt! És ha nem kell várnom feleslegesen 3 hetet egy alkatrészre, akkor talán többet motorozok) Én legalább nem baszok át senkit!
Ha ennyire figyeltél, akkor azt is tudod, h a segédvázam ment szét.....a futómű hibátlan. ÉN tutira nem vennék tőled semmit nem, h motort! (remélem ezzel javítottam az üzletedet)
Van egy pár AF-1-es alkatrészem eladó!(kerekek,első-hátsó tárcsa,benzintank,ferokidom,váz,váznyúlvány,ülés,
első teleszkóp,kormánykifli,hátsó komplett lengővilla,első féknyereg-betétekkel,benzincsap)
Ha valakit érdekel valami keressen meg!Egyben olcsóbb!
Üdv