Tegnap este is jó motorozás volt!mikor elindultam a világosban még senki sem volt mögöttem!Már szidtam is az ebesieket hogy nem tudnak ilyenkor motorozni!de majd estefele!csatlakozott két robogós!JÓ pofa volt a tegnapi motorozás!
Sziasztok!
Van köztetek valaki aki már alaposabban tanulmányozta a rotax 123-as blokk gyújtásának álló részét? Pontosan arra lennék kíváncsi, hogy a kijövő 5 vezeték között milyen ellenállás értékek vannak. Pl.: a két sárga között hágy ohm, a piros és a fekete között stb.... Nézte már ezt meg valaki közületek multiméterrel? Szívesen összehasonlítanám az enyémet egy bitosan jól működővel. Azon töprengek, hogy most a forgó vagy az álló része hibás a gyújtásomnak. Szikrám az van tökéletesen csak az időzítés gáz. Mivel szikrám van a gyújtó trafó gondolom nem lehet hibás az vagy működik vagy nem, vagy az is okozhat ilyen jelenséget? Ha indítani próbálom vagy betolni csak morog és füstöl, néha prüszköl meg puffog. Veszek rá új lendkereket remélem az lesz a hiba de 100%-ig biztos nem vagyok benne. Szerintetek?
Ki. Leveszed a lendkereket, összejelölöd a gyújtásállórészt, leveszed az állórészt 3 csavar. Alatta van egy fedél 4 imbusszal, alatta pedig a szimmering.
csak sajnos most nincs semmi pénzem majd még remélem gyűlik aztán karácsonyra meg tudom venni magamnak
mert én mindig saját pénzből veszek mert szüleim azt mondják hogy ők nem adna az én hülyeségeimre mos egy szar kis 80as robogóm van de mindenki mondja hogy vegyek 50es gyorsaságit mert gondjaim lesznek vele de szerintem akkor inkább már 125 2011ben meg már leszek 16 és akkor leteszem a jogsit és utána vissza rakom a rendszámot és úgy megyek vele
Ha csak tényleg dugó kell bele és rendszámos meg minden akkor persze.hogy megéri...Mondjuk én amilyen vok akkor is megvenném ha motor generál kellene neki
akkor az hót ziher h én voltam. Köszi am épp a barabás étterem fele mentem me ott szoktam leparkolni, mikor megyek edzeni
Hát szerintem nem téveszthető össze semmilyenféle más af1el vagy más motorral majd futhatunk vmikor
Van köztetek valaki aki már alaposabban tanulmányozta a rotax 123-as blokk gyújtásának álló részét? Pontosan arra lennék kíváncsi, hogy a kijövő 5 vezeték között milyen ellenállás értékek vannak. Pl.: a két sárga között hágy ohm, a piros és a fekete között stb.... Nézte már ezt meg valaki közületek multiméterrel? Szívesen összehasonlítanám az enyémet egy bitosan jól működővel. Azon töprengek, hogy most a forgó vagy az álló része hibás a gyújtásomnak. Szikrám az van tökéletesen csak az időzítés gáz. Mivel szikrám van a gyújtó trafó gondolom nem lehet hibás az vagy működik vagy nem, vagy az is okozhat ilyen jelenséget? Ha indítani próbálom vagy betolni csak morog és füstöl, néha prüszköl meg puffog. Veszek rá új lendkereket remélem az lesz a hiba de 100%-ig biztos nem vagyok benne. Szerintetek?
meik suliba jársz?
Lenne egy kérdésem: ki lehet-e af1-ben (rotax 123) cserélni a gyujtásoldali főtengelyszimeringet a blokk széthúzása nélkül?
Előre is köszi!
mert én mindig saját pénzből veszek mert szüleim azt mondják hogy ők nem adna az én hülyeségeimre mos egy szar kis 80as robogóm van de mindenki mondja hogy vegyek 50es gyorsaságit mert gondjaim lesznek vele de szerintem akkor inkább már 125 2011ben meg már leszek 16 és akkor leteszem a jogsit és utána vissza rakom a rendszámot és úgy megyek vele
tényleg vannak itt szekszárdiak?
80km-re lakom tőled,Törökszentmiklóson!
Az emilcímem: lajbo1@freemail.hu
Ha gondolod írj,küldök még képeket és megbeszéljük!
Üdv
Helyileg merre vagy?
Mennyi lenne a képen látható bazár?
amugy lholtam egy darabig utánnad de mentem suliba
Hát szerintem nem téveszthető össze semmilyenféle más af1el vagy más motorral majd futhatunk vmikor