Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

link Ha valakit érdekel szóljon, árban megegyezünk
ez gyári motor..értesz hozzá fiju
Uraim!
Segítsetek milyen égő való a sport pro ba ugyan is én H4 - el vettem de ez csak egy csíkot világit azt is ferdén ez tuti nem bele való! SOS!
Na jó nagyot kavartatok itt....
A tied 50-es. Az idomok pedig oylanok mint a 125-ösön, hogy most az van ráírva, hogy sport pro, tökmindegy, mert a kicsi úgyis midníg csak a 125 -ös másolata kb. Csakhogy míg a 125-ösnél voltak módosítások, a kicsinél nemigen.
És hogy miben különbözik a Sport Pro a futurától? Más az első telszkóp, más a hátsó lengővilla, max a gumik mérete, más az első sárvédő, más a fényezés ami így hirtelen beugrik. A kicsinél ez tudtommal nincs meg, de több olyan fényezésű is készült tudtommal, mint a tied, egyszerűen csak megkapta a nagytesó fényezését, aztán pá.
Nincs 50 -es sport pro !
Hali!
Nézzétek már meg azt a 50- es futura képet nem is stimmel a vázzal látszik, hogy a váz vékonyabb és ez egy 125 -ös burkolat valaki rá rakta ez tiszta tény akinek van szeme látja ! :-)
de hiába keresem nem találok 50es sport prot
http://www.motor-katalogus.hu/...
de berakhatnék ide rengetek linket!de értem én hog ynincs 50 es sport pro!de ha rávan írva...meg akkor aki mondja azt mondja meg hogy ez milyen futura?mivel a futura anak nem iylen a far idom szóval...
it egy sima 50 es futura: http://www.hasznaltauto.hu/2401146_aprilia_af-1_1994
http://www.hasznaltauto.hu/2365567_aprilia_af1_1995

i
t tmeg egy 125 ös futura: http://www.hasznaltauto.hu/2416689_aprilia_af1_1995
itt
az olyan af1 mint az enyém de már nem gyári festéssel olyan mint egy sport pro: http://www.hasznaltauto.hu/2082074_aprilia_af1_1994
Na ezt mondom én!nézzétek már meg!az 50 es futurára amelyik iylen futura arra rávan irva hogy sport production leader és ugyanolyan mint a sport pro de van sima 50 es futura ami olyan mint a sima 125 ös futura!
de ezt mondom most megint hülyének néznek páran mert!50 es sport pro nincs!
de akor ez mi?rávan irva és ugyanolyan
Hűűű itt megy a kavarás
most akkor a tiéd 50es?
mert akkor valaki összetörte és vett rá új idomszettet mert nincs 50es sport pro
Már csak azért kérdem mivel hogy!mindkettő futura!az egyik 125 az enyém elvileg 50 lenne!de a 125 az sport pro!a sport pro meg a ---sport production leader----nek a rövidítése!de azt mondják az emberek hogy nincs sport probol 50 es!de az 50 es pont ugyanolyan mint a nagy tetsvére!mivel a sima 125 futurából is van 50 es ami pont olyan mint a futura!de az enyém is olyan mint egy sport pro és a név is ott van rajta!de mikor ezt a kérdést egyszer feltettem akor hülyének néztek elég sokan
Köszönöm a segítséget!
mind kettő 125ös és mindegyik ötvenes papiros csak az egyiken fen van egy ilyen szar aprilia scarabeo kipu van
szótár szerint
,,sporttermelési vezető"
a sport production leave
Mondjuk az hogy mind2 futura, csak az egyik 50 a másik 125. SP = Sport production.
Sziasztok!

Még mindig eladó az AF1 '92 80ccm. valószínűleg elektronika hibásan 4-5ezernél tovább nem forog. Akár alkatrésznek egyben eladó.
78000ft.

Érd.: 30/3212165

Üdv,
Robi
itt egy link aki ráér nézze már meg!és hogy mi a közös a két motorba!mivel kinézetre ez egy sport pro!
jah és a sport pro minek a rövidítése?

http://www.hasznaltauto.hu/2415627_apr
ilia_af1_1993
---a link és a motorom
Sgeítek is, ha tudok....
Szóval ugye attól függ....
Először is van többféle benzincsapos AF1... A tied ugye műanyag tankos, sajnos nem tudom, hogy csatlakozik a tankhoz annak a csapja, gondolom hollandi anyával, és nem szorítóbilinccsel.
Végülis mindegy, folyhat itt, ehhez le kell venni a csapot, amihez illik leszívni a benzint, vagy ha kevés van benn, akkor simán ruhára oldalra fordítani a tankot (nem fejtetőre, mert ott előbb-útóbb a szellőzőn folyatni fog) levenni a csapot, és ha hollandis, kell lenni benn egy tömítésnek. Ha ez megvan, és kb ép, akkor érzéssel meghúzva a hollandis itt nem szokott folyatni. Ha szorítóbilincs fogja, akkor érdemes valami jó ragasztót alákenni, de ne sziloplaszt szerűséget, mert az megdagad a benzintől, és nem jó.
Aztán ha már le van szedve a csap, érdemes szétszedni, kipucolni alaposan, de jól figyeld meg mi hol volt, mert általában van benn rugóalátét! A tömítését ki kéne cserélni... Ugye eredeti apriliahz valót szerezni nem biztos, hogy könnyű, meg drága, de az enyémnél a méret egyezett az ülepítőtartályos simsonéval, és az kb 100 Ft, egyre kell vigyázni, mikor szereled össze, finoman olajozd meg a tömítést, majd sok lépcsőben csavard be a csavarokat, és mindíg forgasd el minden állásba a csapot, ugyanis ha egyből becsavarod a csavarokat, valószínűleg nehezen fordul a csap, vagy szét is tépi a tömítést. Ha olyan kéát csavaros a feszítője, mint nekem volt, akkor elvileg teljesen be lehet csavarni a csavarjait, nem kell meghúzni, csak finoman!

Ha nem stimmel a simsoné, akkor marad a boltok járása új után, vagy egy tömítéskészítővel csináltatsz. Pl haveromnak parafából csináltak fillérekért, és jó.
Ha szegecselt a csap, és nem jön le a biztosító, le lehet fúrni, de akkor menetet illik vágni a házba, és csavarossá alakítani. Haver Hondáján így oldottuk meg.
Sok sikert hozzá!
az apriliás fórumon gilerát hirdetnek meg a háziállat haverükről dumálnak
Milyen háziállat?!Ne akarjatok fájdalmat érezni a testetekben
Jó helyen kapizsgálsz
csak nem egy háziállat becenevű egyén vette meg?
Majd az új gazdája elmondja ha akarja.