Na jó nagyot kavartatok itt....
A tied 50-es. Az idomok pedig oylanok mint a 125-ösön, hogy most az van ráírva, hogy sport pro, tökmindegy, mert a kicsi úgyis midníg csak a 125 -ös másolata kb. Csakhogy míg a 125-ösnél voltak módosítások, a kicsinél nemigen.
És hogy miben különbözik a Sport Pro a futurától? Más az első telszkóp, más a hátsó lengővilla, max a gumik mérete, más az első sárvédő, más a fényezés ami így hirtelen beugrik. A kicsinél ez tudtommal nincs meg, de több olyan fényezésű is készült tudtommal, mint a tied, egyszerűen csak megkapta a nagytesó fényezését, aztán pá.
Hali!
Nézzétek már meg azt a 50- es futura képet nem is stimmel a vázzal látszik, hogy a váz vékonyabb és ez egy 125 -ös burkolat valaki rá rakta ez tiszta tény akinek van szeme látja ! :-)
de berakhatnék ide rengetek linket!de értem én hog ynincs 50 es sport pro!de ha rávan írva...meg akkor aki mondja azt mondja meg hogy ez milyen futura?mivel a futura anak nem iylen a far idom szóval...
it egy sima 50 es futura: http://www.hasznaltauto.hu/2401146_aprilia_af-1_1994
http://www.hasznaltauto.hu/2365567_aprilia_af1_1995
i
t tmeg egy 125 ös futura: http://www.hasznaltauto.hu/2416689_aprilia_af1_1995
itt
az olyan af1 mint az enyém de már nem gyári festéssel olyan mint egy sport pro: http://www.hasznaltauto.hu/2082074_aprilia_af1_1994
Na ezt mondom én!nézzétek már meg!az 50 es futurára amelyik iylen futura arra rávan irva hogy sport production leader és ugyanolyan mint a sport pro de van sima 50 es futura ami olyan mint a sima 125 ös futura!
de ezt mondom most megint hülyének néznek páran mert!50 es sport pro nincs!
de akor ez mi?rávan irva és ugyanolyan
Már csak azért kérdem mivel hogy!mindkettő futura!az egyik 125 az enyém elvileg 50 lenne!de a 125 az sport pro!a sport pro meg a ---sport production leader----nek a rövidítése!de azt mondják az emberek hogy nincs sport probol 50 es!de az 50 es pont ugyanolyan mint a nagy tetsvére!mivel a sima 125 futurából is van 50 es ami pont olyan mint a futura!de az enyém is olyan mint egy sport pro és a név is ott van rajta!de mikor ezt a kérdést egyszer feltettem akor hülyének néztek elég sokan
Sgeítek is, ha tudok....
Szóval ugye attól függ....
Először is van többféle benzincsapos AF1... A tied ugye műanyag tankos, sajnos nem tudom, hogy csatlakozik a tankhoz annak a csapja, gondolom hollandi anyával, és nem szorítóbilinccsel.
Végülis mindegy, folyhat itt, ehhez le kell venni a csapot, amihez illik leszívni a benzint, vagy ha kevés van benn, akkor simán ruhára oldalra fordítani a tankot (nem fejtetőre, mert ott előbb-útóbb a szellőzőn folyatni fog) levenni a csapot, és ha hollandis, kell lenni benn egy tömítésnek. Ha ez megvan, és kb ép, akkor érzéssel meghúzva a hollandis itt nem szokott folyatni. Ha szorítóbilincs fogja, akkor érdemes valami jó ragasztót alákenni, de ne sziloplaszt szerűséget, mert az megdagad a benzintől, és nem jó.
Aztán ha már le van szedve a csap, érdemes szétszedni, kipucolni alaposan, de jól figyeld meg mi hol volt, mert általában van benn rugóalátét! A tömítését ki kéne cserélni... Ugye eredeti apriliahz valót szerezni nem biztos, hogy könnyű, meg drága, de az enyémnél a méret egyezett az ülepítőtartályos simsonéval, és az kb 100 Ft, egyre kell vigyázni, mikor szereled össze, finoman olajozd meg a tömítést, majd sok lépcsőben csavard be a csavarokat, és mindíg forgasd el minden állásba a csapot, ugyanis ha egyből becsavarod a csavarokat, valószínűleg nehezen fordul a csap, vagy szét is tépi a tömítést. Ha olyan kéát csavaros a feszítője, mint nekem volt, akkor elvileg teljesen be lehet csavarni a csavarjait, nem kell meghúzni, csak finoman!
Ha nem stimmel a simsoné, akkor marad a boltok járása új után, vagy egy tömítéskészítővel csináltatsz. Pl haveromnak parafából csináltak fillérekért, és jó.
Ha szegecselt a csap, és nem jön le a biztosító, le lehet fúrni, de akkor menetet illik vágni a házba, és csavarossá alakítani. Haver Hondáján így oldottuk meg.
Sok sikert hozzá!
Segítsetek milyen égő való a sport pro ba ugyan is én H4 - el vettem de ez csak egy csíkot világit azt is ferdén ez tuti nem bele való! SOS!
A tied 50-es. Az idomok pedig oylanok mint a 125-ösön, hogy most az van ráírva, hogy sport pro, tökmindegy, mert a kicsi úgyis midníg csak a 125 -ös másolata kb. Csakhogy míg a 125-ösnél voltak módosítások, a kicsinél nemigen.
És hogy miben különbözik a Sport Pro a futurától? Más az első telszkóp, más a hátsó lengővilla, max a gumik mérete, más az első sárvédő, más a fényezés ami így hirtelen beugrik. A kicsinél ez tudtommal nincs meg, de több olyan fényezésű is készült tudtommal, mint a tied, egyszerűen csak megkapta a nagytesó fényezését, aztán pá.
Nézzétek már meg azt a 50- es futura képet nem is stimmel a vázzal látszik, hogy a váz vékonyabb és ez egy 125 -ös burkolat valaki rá rakta ez tiszta tény akinek van szeme látja ! :-)
http://www.motor-katalogus.hu/...
it egy sima 50 es futura: http://www.hasznaltauto.hu/2401146_aprilia_af-1_1994
http://www.hasznaltauto.hu/2365567_aprilia_af1_1995
i
t tmeg egy 125 ös futura: http://www.hasznaltauto.hu/2416689_aprilia_af1_1995
itt
az olyan af1 mint az enyém de már nem gyári festéssel olyan mint egy sport pro: http://www.hasznaltauto.hu/2082074_aprilia_af1_1994
de ezt mondom most megint hülyének néznek páran mert!50 es sport pro nincs!
de akor ez mi?rávan irva és ugyanolyan
mert akkor valaki összetörte és vett rá új idomszettet mert nincs 50es sport pro
,,sporttermelési vezető"
a sport production leave
Még mindig eladó az AF1 '92 80ccm. valószínűleg elektronika hibásan 4-5ezernél tovább nem forog. Akár alkatrésznek egyben eladó.
78000ft.
Érd.: 30/3212165
Üdv,
Robi
jah és a sport pro minek a rövidítése?
http://www.hasznaltauto.hu/2415627_apr
ilia_af1_1993
---a link és a motorom
Szóval ugye attól függ....
Először is van többféle benzincsapos AF1... A tied ugye műanyag tankos, sajnos nem tudom, hogy csatlakozik a tankhoz annak a csapja, gondolom hollandi anyával, és nem szorítóbilinccsel.
Végülis mindegy, folyhat itt, ehhez le kell venni a csapot, amihez illik leszívni a benzint, vagy ha kevés van benn, akkor simán ruhára oldalra fordítani a tankot (nem fejtetőre, mert ott előbb-útóbb a szellőzőn folyatni fog) levenni a csapot, és ha hollandis, kell lenni benn egy tömítésnek. Ha ez megvan, és kb ép, akkor érzéssel meghúzva a hollandis itt nem szokott folyatni. Ha szorítóbilincs fogja, akkor érdemes valami jó ragasztót alákenni, de ne sziloplaszt szerűséget, mert az megdagad a benzintől, és nem jó.
Aztán ha már le van szedve a csap, érdemes szétszedni, kipucolni alaposan, de jól figyeld meg mi hol volt, mert általában van benn rugóalátét! A tömítését ki kéne cserélni... Ugye eredeti apriliahz valót szerezni nem biztos, hogy könnyű, meg drága, de az enyémnél a méret egyezett az ülepítőtartályos simsonéval, és az kb 100 Ft, egyre kell vigyázni, mikor szereled össze, finoman olajozd meg a tömítést, majd sok lépcsőben csavard be a csavarokat, és mindíg forgasd el minden állásba a csapot, ugyanis ha egyből becsavarod a csavarokat, valószínűleg nehezen fordul a csap, vagy szét is tépi a tömítést. Ha olyan kéát csavaros a feszítője, mint nekem volt, akkor elvileg teljesen be lehet csavarni a csavarjait, nem kell meghúzni, csak finoman!
Ha nem stimmel a simsoné, akkor marad a boltok járása új után, vagy egy tömítéskészítővel csináltatsz. Pl haveromnak parafából csináltak fillérekért, és jó.
Ha szegecselt a csap, és nem jön le a biztosító, le lehet fúrni, de akkor menetet illik vágni a házba, és csavarossá alakítani. Haver Hondáján így oldottuk meg.
Sok sikert hozzá!