96-os AF-1 na azt jól belőtted. 92 után már nem volt. 92-ben sport proval zárult az AF-1esek 92-ben már volt RS125. Vegyél inkább egy rettentő megbízható és ezerszer jobb minden szempontból jobb gilerát.
Nekem van egy gilera GFR125ösöm 250ért fix áron.
Nem akarom rád tukmálni de elhiheted minden tekintetben jobban jársz evvel mint egy AF-1-el, volt már egy jópár AF-1-em, tudom mit beszélek.
hello
szeretném megkérdezni hogy az af1 125 szerintetek milyen motor? fogyasztás, erő, súly, kezelhetőség, alkatrészbeszerzés, és egyebek érdekelnének köszi szépen a válaszokat előre is!
ja és hogy az rs től miben különbözik? lenne egy 96 körüli....elől-hátul kocka lámpás.....elől hátul tárcsás...naggyából beazonosítottam, 96körülire
Az az igazság hogy eggyik haveromé a motor majd meg tudakolom mik a bajai képet tok majd küldeni egy msn címet ajdál meg és akkor meg beszélünk ott mindent.
Nos ez a szelep alapból egyetlen egy funkciót teljesít, hogy kinyit 7800 nál, vagy ahol nyit, lényegtelen, van több verzió. Igen ám, de mint feltűnik, lerakódik rá a koksz, olaj, korom, emiatt nehezebben húzza fel, vagy fel se tudja egy idő után húzni. Éppen ezért kitalálták, hogy amikor úgyis alapjáraton, vagy a közelébe jár a motor, akkor kinyitják, egyrészt mert így átszellőzik a henger, ergó nem köpi be olyan könnyen a gyertyát, másrészt ekkor rakódik le a legtöbb koksz, harmadrészt pedig, és a legfontosabb, ahogy kinyitja letolja róla a kormot. Mivel alapjáraton gyakran megy a motor, így nyugis tempónál is ki van nyitva jópárszor, azaz tiszta marad, vagyis tisztább. Namost ez az elmélet, a gyakorlatban pedig úgy oldották meg, hogy az elektromos szelepmozgatásnál 2500 -as fordulat alatt nyitva van a szelep, a mechanikusnál pedig egy bowdent kötöttek rá, amit a fékpedál működtet, így mikor fékezel, kinyitja, és lepucolja a szelepet. Ilyenkor ugye úgysem kell a motor ereje, elvégre nem fékezel, és gyorsítasz egyszerre. Szóval ezért van.
ahogy mondtam már előző írásomban is hogy minden kilett bene cserélve ami olyan volt mivel mikor elhoztam normálisa ment az!már ha betudott röffeni!minden 6700 nál megindult majd leestél róla!csak ha teljes gáz rávolt húzva akor 10 ezernél elkezdett a motor rángatni!de ha csak negyed gázt húztál ugyanúgy kipörgött éés gyorsult mint teljes gázon csakép nem rángatott kipörgött 12 után is!meg semmi kompresszio nem volt benne de nagyon ment úgyis
az nagyon érdekes akkor ami nekem volt régen az valami "vákuumos"és persze hogy valamikor kilett cserélve!hiszen minden átlett alakítva a henger sem maradt meg neki!Akkor még úgy voltam vele hogy valami nagy baj van vele!De még mindig azt nem értem hogy a fékpedálhoz milyen köze volt?
Hümm érdekes... Azon nem csodálkozom, hogy egy régebbi Af1-en is elektronikus volt a kipuffszelep, mert akár át is tehették. De ezután belinkeltél egy Rotax 127-es blokknak a hengerét, amin ott figyel a vákum, vagy pneumatikus, vagy mechanikusnak nevezett kipuffszelep háza... Bevallom, közelről nem sikerült még ilyet megnéznem, így nem igazán tudom, hogy pontosan hogy műkődik. Ami boiztos: Van egy membán, ez emeli a szelepet. Most bocs, de nem tudok belinkelni képet, www.125.vilaga.hu -n találsz a mechanikusról egy pucolási útmutatót by Mitogeri.
Egyébként tévedsz, mert lehet vákum a kipufogóban! Miaz hogy! Nem hallottál még arról, hogy az áramló közeg nyomása lecsökken? No ugyan ez előfordul a kipufogóban is! Ne haragudj, de légy szíves legközelebb kicsit jobban nézz utána, mielött tanácsokat osztogatsz, mert bizony nem csak elektromos van!
Szevasztok
Eladó egy AF-1 Sport pro 125 rendszámmal 2010-ig müszakival esztétikaileg szép motorikusan is semmi gondja baja nincs 150 a vége carbon kipufogó, felni csíkkal, új sötétitett plexivel akit érdekel írjon!
Nekem van egy gilera GFR125ösöm 250ért fix áron.
Nem akarom rád tukmálni de elhiheted minden tekintetben jobban jársz evvel mint egy AF-1-el, volt már egy jópár AF-1-em, tudom mit beszélek.
http://www.bikepics.com/member...
szeretném megkérdezni hogy az af1 125 szerintetek milyen motor? fogyasztás, erő, súly, kezelhetőség, alkatrészbeszerzés, és egyebek érdekelnének köszi szépen a válaszokat előre is!
ja és hogy az rs től miben különbözik? lenne egy 96 körüli....elől-hátul kocka lámpás.....elől hátul tárcsás...naggyából beazonosítottam, 96körülire
msnem
Nos ez a szelep alapból egyetlen egy funkciót teljesít, hogy kinyit 7800 nál, vagy ahol nyit, lényegtelen, van több verzió. Igen ám, de mint feltűnik, lerakódik rá a koksz, olaj, korom, emiatt nehezebben húzza fel, vagy fel se tudja egy idő után húzni. Éppen ezért kitalálták, hogy amikor úgyis alapjáraton, vagy a közelébe jár a motor, akkor kinyitják, egyrészt mert így átszellőzik a henger, ergó nem köpi be olyan könnyen a gyertyát, másrészt ekkor rakódik le a legtöbb koksz, harmadrészt pedig, és a legfontosabb, ahogy kinyitja letolja róla a kormot. Mivel alapjáraton gyakran megy a motor, így nyugis tempónál is ki van nyitva jópárszor, azaz tiszta marad, vagyis tisztább. Namost ez az elmélet, a gyakorlatban pedig úgy oldották meg, hogy az elektromos szelepmozgatásnál 2500 -as fordulat alatt nyitva van a szelep, a mechanikusnál pedig egy bowdent kötöttek rá, amit a fékpedál működtet, így mikor fékezel, kinyitja, és lepucolja a szelepet. Ilyenkor ugye úgysem kell a motor ereje, elvégre nem fékezel, és gyorsítasz egyszerre. Szóval ezért van.
Az elektromos poweres bowdenháza így néz ki: http://bikepics.com/pictures/4...
a mecvhanikus pedig így: http://bikepics.com/pictures/3...
Egyébként tévedsz, mert lehet vákum a kipufogóban! Miaz hogy! Nem hallottál még arról, hogy az áramló közeg nyomása lecsökken? No ugyan ez előfordul a kipufogóban is! Ne haragudj, de légy szíves legközelebb kicsit jobban nézz utána, mielött tanácsokat osztogatsz, mert bizony nem csak elektromos van!
Eladó egy AF-1 Sport pro 125 rendszámmal 2010-ig müszakival esztétikaileg szép motorikusan is semmi gondja baja nincs 150 a vége carbon kipufogó, felni csíkkal, új sötétitett plexivel akit érdekel írjon!
ugyan ilyen af-1-est 50-est csak rosszabb állotba beszámitasz?
akinek van legyen szives szoljon!cimem: csikarvfts@citromail