az i smeglehet!fénykép alapján ezt ládtam!figy gerekek nagyon szeretnék 125 öst lehetőleg af1(de lehet átmegyek mitora vagy gilera sp,vagy crono netán ami legkisebb esély egy rs de nem tetszenek)ezért néztem az adtalapját de hát én ugy ládtam de te is megnézheted!lehet amugy sok az is hogy a hátsó váz elferdült ezért a farokidom félre lóg
vagy a lengőkar kivan kpva vagy teló ezért lóg oldalra a lábra állítva
nem tudom!de szemre látszik hogy ferde
hát nem nagyon vágom hogy ezt minek így csinálták!mivelhogy!ha a kipufogó gáz nyomja annak semmi értelme
mikor megvettem a motort hiányzott a powerről minden!olyan volt mikor szétszeded csak a szelep van benne!és mikor már beindítottad kis gázt húztál neki de nagyon kicsit már a szelep akkor is megmozdult
semmi nem volt mi határolja
de a 2t nek nem jo ha kis gázon is nagy a kipuf nyílás!akkor még nem tudtam mi a baja volt hogy lekötöttem és nem hiszed el de secc perc alatt gyorsult 100 ra de mikor meg volt olyan hogy kikötöttem felhúzva akkor meg pörgött kis gázon is mint a szar csak akkor egy idő után mivel hogy nagy volt a kipuf nyílás kis fordulaton fulladt mindig pörgetni kelet
de mikor rájöttem hogy hiányos szerkezet akkor lettek rávéve a cuccok!de ez így akkor nem power szelep!ha fékkel irányítom
amúgy mikor megvettem akkor is jól működöt(aránylag)6700 nál rohamosan megindult mintha seggbe rúgták volna csak nem tudom mi vezérelte mivel az már menet közben nyitva volt akkor!ezt utálom ezekben a motorokban!nagyon gáz
de valami képet rakjatok már be könyeb lene minden!
hát eléggé benne vagyok a festési szakmában!otthonosan érzem magam!minden egyes motoromat mi csináltuk otthon rendes műhelyben vannak felszereléseim!mivel édesapámmal motor és autószereléssel foglalkozunk(mivel most elköltöztünk most nem nagyon van másnak a bajával foglalkozni de majd kicsit később)ezért festést is tudjuk ám!a festésnek nem nagyon van baja látod nem új a motor vannak karcok!de nem jön be ez a szín világ!az öreg egyfolytában mondja hagyjam meg szép így!de aki ismer tudja hogy ha megveszek vagy hozzám kerül egy motor azonnal szétszedem mindent kijavítok rajta meg festem!hát ezt is szeretném!igaz a feltűnő és egyedi színt könnyen tudják jegyezni a rendőrök!de nem vagyok hülye hogy mindig rosszalkodjak!aszem a felni megmarad!de SEGÍTSETEK EBEN A TÉMÁBAN AMATŐR VAGYOK HONNAN SZEREZHETEK FELNICSÍKOT?LEHETŐLEG PIROS HOGYAN MEGY EZ MENYIBE VAN SEMMIT NEM TUDOK ERRŐL
most jöttem haza suliból ezért elnézést a csúnya írásért és a hibákért
amugy ez volt az az af1 rohadt jó volt(mikor már hozzám került és minden részét darabokra szedtem és megcsináltam)imádtam de ennek ilyen powerje volt ahogy említettem
huhh már teljesen belegabajodtam!hát nekem nem ilyen volt pedig az az első af1 a világon!amugy olyan hogy vákumos olyan nincs!már bocsi de nem kötekedés miatt!a vákum a kipufogó térben nem lehet csak a szívó torok környékén!vákum nem tudja mozgatni
it egy kép mikor szétszedtem az enyémet!az első af1 en ilyen van!
Ha mechanikus a power, azaz vákumos, ilyen kis piros csavaróka van elöl, akkor a bowden, amivel ki tudod emelni a hátsó fékpedálhoz megy azért, mert ezek ugye alul nem nyitnak, mint az elektromos, és így tisztítja a szelepet! Mikor fékezel, kinyit, kiszellőzteti a hengert, és lepucolja a szelepet!
Ha hagyod magad, és ép a gyári festés, én lebeszélnélek... Valószínűleg olyan minőséget úgysem tudsz, még profi festők se nagyon... de ha már mindenképpen festeni akarsz, legalább a felniket ne fesd át, mert az gyárilag porfestett, ráégetett festék, sokkal ellenállób az olajjal, láncsprayvel, minden egyébbel szemben mint a sima festés!
És nemtudom mennyire vagy otthon ezekben, de ahogy én tudom: alapozó+ festék műanyagra egy motornyi legalább 15-20 e Ft, és akkor asszem nagyon óvatosan becsülték nekem...
Üdv. 1 nyomsávon haladók!
Kérdeznék egy fontosat nekem az első lámpába H 4 égő van de csak egy vékony csíkot világit ez való egyáltalán bele? A másik a jobb oldali lég csatorna a karbiig kell érni-e mert az enyém előtte kb. 10 cm -re vége van ez 1 sport pro. S.O.S. Üdv.
maga a power nek tom holvan a bovdenje! de a vége hova megy!
szal ha meghúzom a bovdent a povernek az a kis kése ami lezárja a kipuf csövet az mükszik bovdennel de a bovdent a végét hova tegyem? a blokkba hol vagy nem oda kell?
aha ismerem már ládtam vidin meg hírdetve volt!na nekem meg 87 es volt
tudom bovdenes de elektronika húzza ki az elektromágnest
a feszszabályzó melet lenie kell egy kis relének egy ilyeny szürke kicsi szaros doboz a pólusok ahol meg vezetétek vanak barna de nem emlékszem menyi vezeték van rajta
azok mennek power elejére
az elektromágnest ez baszlatja egy adott fordulaton aztán megy egy bovden a szelep köré oda a sinbe azt már betudod akasztani a nyomórugó körül van meg a háznak is kivan alakítva a bovden helye
de bocsi nem tudom hog ymivel változtak ezek az af1 ek nekem valahogy így volt elrendezve rengeteg meló volt vele szoval neked is nehéz lesz ábra nélkül
menem kell suliba de keresünk vagyis én neked megpróbálok keresni egy iylen motorrol képet ugy könyű lesz
ismerem amúgy köszi!ha nézel képeket mekeresel myvipen:Varga Gabi becenév:G.I.B.I. ott rengeteg kép van hogy hogyan tudok polírozni teljesen látom magam!nekem van rendes polír műanyagaim akor a rotor a vele két polír koronggal a matróval minden de nekem nem fúrós remélem tudod miről beszélek!
hu lesz bajod elég!mkor megvetem az enyémet nekem is csak a szelep volt benne meg az a kis relé ami mozgatja!
mir emindent bekötöttem beszarás olyan jó volt csinálni
vagy a lengőkar kivan kpva vagy teló ezért lóg oldalra a lábra állítva
nem tudom!de szemre látszik hogy ferde