Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még szerencse, hogy te olyan okos vagy, és olyan finomak a hozzászólásaid...
Szerintem itt állj le GYULAVAR mert nem akarok semmi következményt!Viseld el hogy nagy baromságot mondtál itt nekünk!amiben te sem vagy tisztában a dolgokkal!de egy szóval se mondtam hogy idézem:"17éves taknyos kölök vagy nyugodtan maradhatsz csöndben..."szóval tartsd magadat üresben és akkor sem kéne ily szavakkal illetni az életkoromat sem saját magamat!mert én se tettem!az igaz hogy baromságokat hordtál össze!de akkor sem
de szerintem itt a vége...asszem megszüntetek veled minden diplomáciai kapcsolatot
de hát ezeket bármilyen tuning vagy motoros boltban beszerezheted!és aránylag pár ezer forintos dolog!és ráadásul új meg olyat veszel ami tetszik is neked
Esztergályos esztergál neked sokkal olcsóbban, mint amennyiért motorosboltban kapsz.
Lehet venni motorosboltban, meg Weben is nézegethetsz. Nem típusfüggő alkatrész.
Hi Látom szétOFFoltátok egymást!

A Motorom problémája megoldódott, a karbi volt a "ludas".

Viszont sajnos a jobb oldali kormánysúlyomban kilazult a csavar, és menet közben elvesztettem.

EZÉRT Akinek van Aprilia AF1 re kormánysúlya ,ha lehet párban, akkor az írjon pls!
mitoltaszit 2hate van motorom nem volt időm még szétszedni meg megismerni ugyanugy 17éves taknyos kölök vagy nyugottan maradhatsz csöndben...
juhi ügyes vagy gratulálok!de szerintem fingos sincs miket hordassz it össze
várj... elképzeltem! azt mindneki tudja hogy egy 2 hangeres motornak 2 kipuf nyilása van és ahoz 2 power is tartozik... de engem nem izgat az enyémben van és jó 7nél nyit és az a lényeg....
barátom elvileg af1 sport prod van és annál újabb af1 nincs és ezért tudhatnád hogy miket irsz ide és tisztában lehetnél a motor fogalommal
10.megfogom a duplapowert és azt dugom a seggedbe


skacok van duplapoweres motor!miel aminek kéthengerje van és 2 ütemű anak van!mivel két kipufogónyillás van
de vanak külön tuning cégek amik csinálnak versenygépeket
125-ös RGV-ben is,de NSR alatt a 250-est érted?
Attól függ mit nevezünk duplának, nem? Pl az NSR -é két szinten nyit.. Előbb csak félig, aztán teljesen. VAgy az RGV 250-es Suzukiba kettő szelep van hengerenként, de egyszerre mozognak..


Egyébként pedig az 50-es, 80-as AF- be nincs powerszelep szériában, és én olyan kicsit még nem láttam amibe van. A versenymotorok pőedig kicsit máshova tartoznak....
akk jóh nincs mit:D! leehtk kicsit morbid myvipen van ilyen kép h mit csinálnál velem nekem is van egy:D írd le azokat a számokat amiket szivesen csinálnál velem:1 kakálnál,2leborotválnánk egymás heréit,3ennénk,4megvernénk puhalát,5gépeznénk,6fagyiznánk,7csigát dugnánk az orrunkba
Aha így már értem. Köszi.
azért nem kel leoltani az embert... dupla power meg 3 és 6500as fordulaton nyilik ki ugyan az mintha 7000nyitna 1X na mindegy... én enyire nem értek hozá
A 3-at meg épp szerelték bele
oks, holnap reggel körbefotózom és küldöm a képeket.

üdv,
Robi
gibi001@citromail.hu
küldj már képeket minden részéről érdekelne
ne már lécci lécci naa!nem te vagy az első aki ilyet mond és ír!mi az a dupla power!elgondolkozol arrol hog ymit irsz!a poweraszelep a kipufogónyillást nagyobbítja egy adott fordulaton!és így jobban áramlik a füst de a nagy kipuf nyillás nem jo kis fordulatzon ez a szelep ezért zárva van kicsi fordulaton!de mi az hogy dupla!egymás fölött van kettő!ha 6700 nál nyit a másik meg 9000 nél vag ymi a szar vagy egyszerre kettő nyit ki!és hogy férnek el egymás mellet mivel a kipufogó nyillást csak felfele szabad tágítani és reszelni!lefele nem!
és 80 ba igaz van power még 50 be is de ha van ez nagyon ritka de nagyon nagyon rikta!és te is hülyeséget beszélsz!
azért leeht power 80ccm ben mert havernak volt egy 80as af1-e és abban dupla power volt
Jogos, jogos, de már a tököm tele van azzal a gyerekkel aki eladta, ráadásul a kocsimon hengerfelújítást kell csinálnom úgy hogy sürgős, hogy eladjam.
Nem vagyok egy nagy motorguru bocsánat.
A lényeg, hogy nem forog 5000 fölé, és a végsebessége így 60km/h, de egyébként lábon hoztam el Biatorbágyról Pestre. Gyertyát még nem cseréltem, az elektronikájához még nem nyúltam, illetve a kipufogóhoz sem. Karbi be lett állítva, kapott új főfuvit, tank, benzincsövek ki lettek tisztítva, új direktszűrőt kapott.
Ennyit tudok róla mondani.
Aki ajánl egy ésszerű árat az viheti. Én faszkalap voltam 110 be vettem és benne van 10 ezrem.
Szerintem legalább azt írd bele, hogy mi az az elektronika hiba... Mert így elég elkedvetlenítő....
Mert kevés! Sokat mentem én ilyennel, nem csak beszélek... Az Autó más... Persze városba 50-el elcsetteg 4 e fordulaton, de országúton csak kínzás! Amikor nehezen viszi a motor, már erőlteted! 6 ig nyugodtan lehet erőltetés, és nagy terhelés nélkül pörgetni.. És hidd el, ha túlkíméled, az se tesz neki jót!