írjon már az akinek aprilia af1 50 es futurája van!nekem is az van és egy adott motorhőfok ennek 40 fokos ha enyhébben nagyobb fordulaton járok vele akkor se megy 45 nél nagyobbra!tudom hogy ezeknek nem megy tovább de nekem polini henger hengerfej dugó gyűrű van benne és sokkal de sokkal nagyobb a gyárinál!
a motor járatás alatt van! de most feleslegesen nem akarom az időmet azzal elszarni hogy megnézzem azt az órát!
hát barátom írd ki mindenhova mert nagyon nehéz lesz eladni!az első af1!már ezer éves ahogy elnézem a vastag festék tartja össze és még tisztában se vagy a motoroddal hogy mi is az!power nincs benne!csak az átömlők miatt húz egy adott fordulaton!meg mi az az elektronika hiba!lehet hogy érdekelne de ennyi ár érte szerintem igazán komolytalan hirdetés!azért több infót nekem írhatnál!
4500 -ig forgattad? uhh azéárt ez über kínzás ám neki! Szenvedhetett rendesen....
Egyébként így elmondás alapján nehéz megállapítani... Nem lehet, hogy csak rosszul van beállítva a porlasztó? Mikor elfullad, ha rajta hagyod a gázt, és adsz egy kis szivatót, nem élénkül meg?
Egyébként ez a pöccre indul dolog... Mindíg nevetnem kell rajta... Itt van nálam ez a Derbi... Nincs is jól belőve a karbi, mégis 2. rúgásra indul... Aztán alsó hajtókarcsapágy KO, dugattyúcsapszeg KO, dugattyú szoknyából egy darab letörve, és csak 3 hengertőcsavar fogott... De indult, mint a parancsolat, csak zörgött :D Meg erőtlenül ment is :D (de az erőtlenségre a porlasztó beállítása is közrejátszott)
Powerhibával? Ehh szerintem ez kicsit eltévedt, nem? A 80-asba tudomásom szerint ilyesmi nincs :) Így azt kell mondjam, rontod az üzleted, mert ha nincs, nem lehet rossz :D
Aprilia af1 Sp hez sok alkatrészem van még eladó olcsó áron ha kell valami írj vagy hívj és megbeszéljük : atimaister@citromail.hu vagy 06704050152. Rotax 123 as blokkal szerelt
Sziasztok! Problémám van az AF1-el ezért várnám a fórumosok tanácsát, hogy mi baja lehet. Mentem a városba vele 3 as ba 4500 ig pörgetve, mivel még bejáratós és 280 km van benne. Egyszer csak Felváltok 4 esbe, elkezdem húzni a gázt, és lefullad, meg elkezd szenvedni. Utána féreálltunk, és beindítottuk, alapjáraton ment szépen, húztuk a gázt, pörgött szépen 5000 ig pöregettük, utána ráhúztam a szívatót, és lefulladt, a fordulat egyből visszaesett 1000 alá és leáll. utána alapjáraton megint megy szépen, pörög rendesen. Elindulok vele, egyesbe szépen kipörög, felteszem 2 esbe és amikor húzom vvissza a gázt elkezd fulladni. Haza is úgy tudtam jönni vele hogy játszani kellet a gázzal és a kuplungal,mertmáskülönben fulladt és szenvedett. Na most gond nélkül beindul,és alapjáraton pörög. Viszont érdekelne hogy szerintetek mi baja lett, mert eddig benne van 80000 FT ba csak a javítása(megvétele után 1 nappal megált,és a motor alkatrészek nagy részét cserélni kellett) és ha a probléma nagyobb értékrendű, akkor már nem költenék rá. Amikor bejáratva volt, a bejáratás alatt soha nem pörgött 4,500 fölé, a benzinbe is volt némi olaj, és az olajtartájba is mindig ügyeltem hogy legyen. Nem erőltettem, szépen vigyáztam rá. (olaj Repsol 2T volt benne).
Az ár irányár (740.000Ft)
A HITELRE IS! 0Ft önrésztől elvihető! (banki hitelre értendő)
Érdeklődni lehet:
msn-en(adatlapomon van), e-mail-ben: szoke.csabkukacgmailpontcom vagy itt a fórumon.
Akit kicsit is érdekel a gép nyugodtan vegyen fel msn-en, vagy írjon e-mail, megbeszéljük
hallod neszopaaas! kajak töle vetem jah!:D most megy müszakira most csináltatam ujj fékcsövet hozzá előre:D am a a volt kipszidet basztatták h matricásXD hát nemvágom:D szerintem meg nem az 60e körül látam használan v hogy de majd te elmondod;):D
a gilera nemjön be nekem ezért s evetem meg az apriliát joban ismerem rakok fel képet az enyémről h milyen aztóta már felmatricáztam! felismeri valaki?:D a kipszi matricás?:D mit akarsz üzletelni?:D van olajpumpám! megbeszélhejtük ami érdeklne;)
A srác nélküle vitte el tőlem amikor visszakötötték akkor összeakadt...
Adott hozzá első villát? meg motyókat? Üzleteljünk már.
Ödd mög a tökmöm hogy milléd van...
Fasza kis dígó vas. Volt egy ilyen színben a városban is fellelhető, két csővel mennydörgős hanggal...
Semmi baj! Szerintem most sem rossz a gép! Eléggé egyben van ahogy néztem! 165 ezerért nem volt rossz! Sőőőt... Miért kössük ki? Nem jó? Lehet kivan már!
hát mit keres itt a gilera crono az af1 nél jobbnak nem jobb nézz már rá!sokmindenki a szépségre utazik és ez nem szebb!a főváz ugyanaz mint az sp és az 503 nak
jójó erős meg minden de gilera!ez meg apriliaaz is szar mindekkőnek vanak jó és rossz oldala de ne itt akard eladni a gilera cronodat már bocsi
Hello!
Bocsi hogy nem írtam multkor.
Sajnos a motor nincs abban az állapotában mint amiben nálam volt.
De tuti jó kisgép volt.
Szerettem nagyon.
AZ OLAJPUMPÁT KÖSSÉTEK KI!
igazad van biztos anyira nemvágom nem oltás képpen akrtam mondani boccs! lomnak elfér itthon az a két blokk XD a kipufogot háát... nemvágom hallod a matrica ojan rajta XD majd megnézem h velójában milyen iss...
a motor járatás alatt van! de most feleslegesen nem akarom az időmet azzal elszarni hogy megnézzem azt az órát!