persze itt is van a képesmotor.hun a motor.hun italmondo
aztán gileraáknak ugyanilyen ducatti gyújtórész az 503 nak esetleg bullitnak könnyű az utánajárás igaz kicsit húzós árban van
nekem van használai útmutató robbantott ábrák meg ilyesmi ha kell vegyél fel msn en vagy emailod megadod és elküldöm le lehet hogy semmire se mész vele
Sziasztok!
Még mindig azt szeretném tudni,van e valakinek főfékhengere sport pro hoz,és robbantott ábrát honnan lehet letölteni 1993 sport pro 125 ről?
Köszi megint a tanácsot szét is szedem mert valószínű ez van vele mert amikor meg vettem egy rakás rozsda volt a mágnes szelep én meg takarítottam ahogy lehetett de, szét nem szedtem. De biztos igazad van mert csak meg pucoltam és beolajoztam amennyire lehet kintről. Még egyszer köszi! Üdv. Feri
Skacok hidegebb időben elszoktátok takarni a hűtőt?Én tegnap éjszaka jöttem haza nagoyn hideg volt de a víz 80 fokos volt mint ahogy szokott lenni!Szerintetek?
Hát figyelj énnálam a motor jó volt mikor megvettem úgy kellet betolnom ippen hogy beindult de mindig motorszereléssel fogllalkozunk és mikor hazavittem megcsináltuk szép állapotban volt!egy kis hiba miatt elszámoltam magam!és olyan kompresszio lett a motorban hogy az elején nem tudtam beinditani de ez az elszámolás végül nagy erőt hozott ki belőle sokáig járatta mikor eladtam de sajnos autot kaptam ezért nagyon sürgősen elkellett adni!ha ládtad volna élőben milyen volt a motor!akor te se mondanál olyat hogy 100 érte nagyon jó mivel szép festés és még korához képest jo álapotban volt!
Meg amii hibák voltak vagyis amit leirt a gazdija!Hát csak anyit!Szőőskertbe vitték a motort!meg akikhez vidte szerelni nagy haveromék ott meg kókányolták gumiégetés minden közbejátszott!vigyázni vigyáz rá a gazdija csak nem ilyenre kéne
és még mindig siratom hogy enyiért vidték el
Nana megint nagyon sietsz :P
Előbb szereld csak ki azt a mágnest, és nézd meg alaposan! VEdd ki belőle a vasmagot, ha rozsdás, finoman pucold meg, lajozd be, nézd át a vezetékeit, mérd meg szakadásjelzővel, nem testelt-e le, majd tedd bele a vasmagot, kicsit kilógatva, és köss rá 12 V-ot, hogy szépen berátja-e? (az ujjad ne legyen ott!)
AZtán ha igen, alaposan beolajozva tedd vissza, a bowdent is kend meg, és persze egyszerű úton vezesd, mert ha éles hajlítás van benn, szorul annyira, hogy sok neki, beszerelve könnyen kell tudnod kézzel mozgatni, és a rugó vissza kell, hogy húzza! Aztán fontos, hogy jól legyen beállítva, 7,5-8,5 mm legyen a rés, különben nem tudja felhúzni a szelepet! Gyakorlatilag az tényleg nem nagyon tud meghibásodni, ezért sokkal valószínűbb, hogy csak be van szorulva!
aztán gileraáknak ugyanilyen ducatti gyújtórész az 503 nak esetleg bullitnak könnyű az utánajárás igaz kicsit húzós árban van
Még mindig azt szeretném tudni,van e valakinek főfékhengere sport pro hoz,és robbantott ábrát honnan lehet letölteni 1993 sport pro 125 ről?
Meg amii hibák voltak vagyis amit leirt a gazdija!Hát csak anyit!Szőőskertbe vitték a motort!meg akikhez vidte szerelni nagy haveromék ott meg kókányolták gumiégetés minden közbejátszott!vigyázni vigyáz rá a gazdija csak nem ilyenre kéne
és még mindig siratom hogy enyiért vidték el
18-ért viheted tokkal vonóval.
Előbb szereld csak ki azt a mágnest, és nézd meg alaposan! VEdd ki belőle a vasmagot, ha rozsdás, finoman pucold meg, lajozd be, nézd át a vezetékeit, mérd meg szakadásjelzővel, nem testelt-e le, majd tedd bele a vasmagot, kicsit kilógatva, és köss rá 12 V-ot, hogy szépen berátja-e? (az ujjad ne legyen ott!)
AZtán ha igen, alaposan beolajozva tedd vissza, a bowdent is kend meg, és persze egyszerű úton vezesd, mert ha éles hajlítás van benn, szorul annyira, hogy sok neki, beszerelve könnyen kell tudnod kézzel mozgatni, és a rugó vissza kell, hogy húzza! Aztán fontos, hogy jól legyen beállítva, 7,5-8,5 mm legyen a rés, különben nem tudja felhúzni a szelepet! Gyakorlatilag az tényleg nem nagyon tud meghibásodni, ezért sokkal valószínűbb, hogy csak be van szorulva!
Üdv,