Sziasztok!
Af1-emhez keresek első féktárcsát, nagyméretűt. rs é is olyan azt hiszem tehát az is szóba jöhet. ha valakinek van írjon
otto89@citromail.hu
izzóval meg néztem 2.5 - nél is kapcsol és 7.5 -nél is ahogy kell csak a szelep nem csinálja ill. nem mindig kapcsol most például bolond mert tök jó most jöttem haza és eddig nem volt vele semmi gond tegnap meg nem kapcsolgatott. Lehet valami kontakt dolog van vele szét szedhető a mágnes szelep? Az igazság az amikor én ezt a mocit meg vettem be volt úgy rohadva ez a kapcsoló, hogy alig bírtam életre kelteni tömény retek és rozsda volt. Most szép és kapcsolgat is csak nem mindig lehet maradt még benne retek. Szét lehet szedni, és ha igen hogy? Ne csináljak benne kárt. Köszi Hy.
jó csak hát nem mindenki mer elindulni!mivel mentünk már mi is 500 km ert motorért és vissza de mostmár egyért se fogok ugy oldom meg hogy hozzák le!mivel sokmindenki azért nem mer elindulni mer fél hogy nem megbízható a motorja!és nem bizik a motorban és önmagában
Sosem bírtam felfogni az ilyet. Azért vesz motort valaki hogy motorozzon. AKkor meg ne ijedjen meg egy 100-200-300 kmes túrától. Motort lábon érdemes szállítani (a két kerekén), ha működőképes. Ennyi!
Én is bfüredről hoztam haza a Futurát (270km), de az RSel megvolt már a napi 500km is.
Szia!
A leírásod szerint meg néztem és úgy működik ahogy mondtad ezek szerint nem az elektronika a rossz hanem a mágnes szelep. Ez nagyon jó teszt hibátlanul meg mutatja a gondot ez tök jó! Könnyedén meg lehet csinálni és meg adja az eredményt egyből! Az a baj én ilyen szervízkönyv hiányban szenvedek és hát rád ill. rátok vagyok szorulva aminek örülök is , hogy itt van segítség! Még egyszer köszi! MÁGNES SZELEP MILYEN ÁRBAN VAN? Üdv.
helló
a legtisztább megoldás egy utánfutó lenne, mert ahogyan néztem a mocidat szépen egybe van( grat!) szóval kár lenne szétszedni... ha nincsen vonóhorog az autótokon, akkor kölcsönautó, vagy bérelni, nem tudom hogy mennyi lenne, de utánfutóval nagyon egyszerű lenne én is azon hozom viszem a mocikat.
de ha elszánt vagy akkor megtankolod és elmész vele
más 5letem nincsen
üdv
mitoo
Szerintetek szét lehet annyira boncolni az AF1-et (Futura), hogy beleférjen egy autóba? Ha a váz belefér, akkor a többivel talán nem lesz gond, nem? Van egy érdeklődő a mocimra Békés megyéből, odáig meg kicsit húzós lenne elmennie vele.
Vagy ha esetleg tudtok javasolni valami egyéb szállítási módot...
Sziasztok!Lenne egy kérdésem kuplungommal kapcsolatban,ha áll a motor be se lehet húzni,ha meg mentem vele 1 kört behúzni be lehet de nem emel ki normálisan.Mi lehet a próbléma oka?
Előre is köszi
Hidd el, én se értettem hozzá, mikor megvettem... Aztán olvasgattam a szervízkönyvet, meg próbákoztam :)
De nagyon fontos, hogy lépésről lépésre ellenőrizz midnent, ne csak belekapj, mert úgy nehéz, és az eredmény se biztos, hogy pozitív lesz!
Köszi a remek kimerítő álaszod meg kukkolom és jelzem mit csinál nagyon jó hogy itt segítenek a bajba jutott embereknek ez tényleg tök tuti. Az meg kész fő nyeremény aki ért is hozzá még soha nem volt ilyen mocim és ez nekem újdonság hát ez van. Még egyszer nagyon köszi a tanácsot! Üdv. mocisok!
Öregebb? hihi Tyt te is tudod, hogy a motor drága, ha új akkor is... Én csak kopó alkatrészekere, és benzinre költöttem a Hyosungra... 2007 április végi, 19 e km, ezalatt fogyott 1 szett gumi, két szett fékbetét elöl, plussz benzin, szervíz... Össze sem merem számolni....
És ami elötte áll: pár ezer km van a gumiban is újra, és a láncszerttben is, igaz, ez utóbbit már megvettem... a fékbetét is hasonló.... Gyakorlatilag ha idén lesz időm/pénzem menni vele még, amennyit szeretnék, egy 6-8 e km-t, akkor gumiszett, láncszett, fékbetétek (elől-hátul) a minimum... Aztán el kéne gondolkodom egy teleszkóp-olajcserén, fémfékcsövön előre, hűtővíz cserén, fékolaj cserén.... Új gyertyák (igaz, már ez is otthon van, és igaz, már volt cserélve) Szóval sajnos el kell keserítsek mindenkit, drága móka... Amennyiben ha nagyobbra vágytok, és praktikus gépre, akkor Suzuki GS 500.... Ma talán a legkedvezőbben fenntartható nagymotor! ÉS szinte örök az élettartama!
Hümm írtam már 100*, most még egyszer! Ha ilyen gond van, első lépés, húzd szét a behúzómágnes csatlakozóját, köss a kábelkorbácsból a mágneshez vezető vezetékre egy 12V-os izzót (javaslom, hogy 21 W-os fékizzó legyen, az szemléletes!) indítsd el a motort, és akövetkezőt kell tapasztalnod: mikor felpörgeted a motort, 7800 körül 1 s -ig fényesen világít, fenn tartva a fordulatot kicsit gyengébb lesza fénye, de világít 7800 felett. Visszaejtve a fordulatot, 2500 nál felvillan újra, fényesen 1 s -ig, majd újra csökkena fényerő. Én oylat még nem láttam, hogy ha alul rendben volt, felül nem máködött! Ellenben oylat igen, egy Classic esetében, hogy csak felül nyitott, alul nem, mivel chopper...
Ha melegszik a behúzómágnes, az gáz! Két eset lehet: vagy nem csökken le a feszültség 5 V-ra 1 s után (mivel mikor fényesen izzik az izzó, akkor 12V -ot, mikro halványan, akkor kb 5V -ot kap, csak szemléletesebb izzóval, mint multiméterrel) így a túlfeszültség miatt melegszik, vagy esetleg zárlatos, hibás a mágnesed! De előbb mindenképp lámpázd be, derüljön ki, hogy a hiba!
Kölcsönkért alkatrésszel vigyázz, mert ha hibás a géped, és kinyírja a kölcsön cuccot, az kellemetlen!
Konstrukció függő... PL simson esetében a kuplungtengelyt forgatod meg a berúgókarral, így kiemelt kuplung esetében nem forgatod a főtengelyt, míg dok motornál a kuplung nagy fogaskerekét hajtod meg, amit a főtengely is, így ha behúzod a kuplungot, a berúgókar árforgatja a főtengelyt, de nem forgatja a váltót! Ellenben légy óvatos, az olajban futó kuplungok nem emelnek ki teljesen, pláne hideg motor esetén annyira összetapadhatnak a lamellák, hogy mozgatni kezdi a kereket sebességbe, és ez óvatlanul kellemetlen lehet!
"Ha nem akarok pénzt költeni rá akkor nyomatékszegényen használom."
hát ja ez így igaz. Szerintem sokan nem tudják mit vállalnak ifjú motorosként, ez öregebb/fiatalabb olasz géppel. Japánnal is akár. Simson után megveszi a hülyegyerek a 125ös futurát (speciel velem is ez volt), és néz nagyokat hogy mennyivel többet elvisz egy ilyen vas. Hiába no, sokba kerül fenntartani. Még ha újan veszed akkor is. Aki olcsón fenntartható, megbízható gépet akar, vegyen sr125öt vagy valami hasonló 125ös 4t chopper féleséget.
De nem megfeszített munkával 3 perc kiakasztani a power-t. Oszt akkor fény derül mi a turpisság, és 0 forint. Figy én nem tudom nekem a futura amikor ki volt kötve a power nem volt zavaróan gyenge alúl, oké hogy kb 2km-t mentem vele úgy. De egy hülye példával élve, szegény ember vízzel főz. Ha nem akarok pénzt költeni rá akkor nyomatékszegényen használom.
jó, hát őt is meg lehet érteni. Én sem szívesen költöttem volna vagyonokat a '92es Futurámra (ezért is lett eladva).
Az más kérdés hogy az "új" RS-re inkább költök többet, ezt még viszonylag erkölcsileg kibírom.
Hát barátom nem babettát vettél nézd meg az új árát a motornak az sem kis pénz, mit gondoltál majd 12forint 50fillérért kapsz hozzá bármit amire szükséged van...
hát igen de a hangja sem olyan mint mikor rendesen működik mert akkor úgy veszi a fordulatot szinte sikolt és most meg nincs az a érces szép pörgös hangja hanem mulyább bizti van valami gond de, nem tom mi!
Af1-emhez keresek első féktárcsát, nagyméretűt. rs é is olyan azt hiszem tehát az is szóba jöhet. ha valakinek van írjon
otto89@citromail.hu
Én is bfüredről hoztam haza a Futurát (270km), de az RSel megvolt már a napi 500km is.
A leírásod szerint meg néztem és úgy működik ahogy mondtad ezek szerint nem az elektronika a rossz hanem a mágnes szelep. Ez nagyon jó teszt hibátlanul meg mutatja a gondot ez tök jó! Könnyedén meg lehet csinálni és meg adja az eredményt egyből! Az a baj én ilyen szervízkönyv hiányban szenvedek és hát rád ill. rátok vagyok szorulva aminek örülök is , hogy itt van segítség! Még egyszer köszi! MÁGNES SZELEP MILYEN ÁRBAN VAN? Üdv.
a legtisztább megoldás egy utánfutó lenne, mert ahogyan néztem a mocidat szépen egybe van( grat!) szóval kár lenne szétszedni... ha nincsen vonóhorog az autótokon, akkor kölcsönautó, vagy bérelni, nem tudom hogy mennyi lenne, de utánfutóval nagyon egyszerű lenne én is azon hozom viszem a mocikat.
de ha elszánt vagy akkor megtankolod és elmész vele
más 5letem nincsen
üdv
mitoo
Szerintetek szét lehet annyira boncolni az AF1-et (Futura), hogy beleférjen egy autóba? Ha a váz belefér, akkor a többivel talán nem lesz gond, nem? Van egy érdeklődő a mocimra Békés megyéből, odáig meg kicsit húzós lenne elmennie vele.
Vagy ha esetleg tudtok javasolni valami egyéb szállítási módot...
Előre is köszi
Hidd el, én se értettem hozzá, mikor megvettem... Aztán olvasgattam a szervízkönyvet, meg próbákoztam :)
De nagyon fontos, hogy lépésről lépésre ellenőrizz midnent, ne csak belekapj, mert úgy nehéz, és az eredmény se biztos, hogy pozitív lesz!
És ami elötte áll: pár ezer km van a gumiban is újra, és a láncszerttben is, igaz, ez utóbbit már megvettem... a fékbetét is hasonló.... Gyakorlatilag ha idén lesz időm/pénzem menni vele még, amennyit szeretnék, egy 6-8 e km-t, akkor gumiszett, láncszett, fékbetétek (elől-hátul) a minimum... Aztán el kéne gondolkodom egy teleszkóp-olajcserén, fémfékcsövön előre, hűtővíz cserén, fékolaj cserén.... Új gyertyák (igaz, már ez is otthon van, és igaz, már volt cserélve) Szóval sajnos el kell keserítsek mindenkit, drága móka... Amennyiben ha nagyobbra vágytok, és praktikus gépre, akkor Suzuki GS 500.... Ma talán a legkedvezőbben fenntartható nagymotor! ÉS szinte örök az élettartama!
Ha melegszik a behúzómágnes, az gáz! Két eset lehet: vagy nem csökken le a feszültség 5 V-ra 1 s után (mivel mikor fényesen izzik az izzó, akkor 12V -ot, mikro halványan, akkor kb 5V -ot kap, csak szemléletesebb izzóval, mint multiméterrel) így a túlfeszültség miatt melegszik, vagy esetleg zárlatos, hibás a mágnesed! De előbb mindenképp lámpázd be, derüljön ki, hogy a hiba!
Kölcsönkért alkatrésszel vigyázz, mert ha hibás a géped, és kinyírja a kölcsön cuccot, az kellemetlen!
hát ja ez így igaz. Szerintem sokan nem tudják mit vállalnak ifjú motorosként, ez öregebb/fiatalabb olasz géppel. Japánnal is akár. Simson után megveszi a hülyegyerek a 125ös futurát (speciel velem is ez volt), és néz nagyokat hogy mennyivel többet elvisz egy ilyen vas. Hiába no, sokba kerül fenntartani. Még ha újan veszed akkor is. Aki olcsón fenntartható, megbízható gépet akar, vegyen sr125öt vagy valami hasonló 125ös 4t chopper féleséget.
Az más kérdés hogy az "új" RS-re inkább költök többet, ezt még viszonylag erkölcsileg kibírom.