Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De az azért már kicsit sem alap :D Szerintem itt azért nincs ennyire drasztikus módosításról szó....
Havernak is az volt rajta.... AZthiszem talán 85 öst szerzett bele, azzal kb normális lett! múgy a gyári 80-asra asszem 21-es, meg talán van 19-es? Talán inkább ez, és van a fojtottra kisebb. DE megmondom őszintén, én nem kezdenék keresgetni a helyedben... Az ára bontottan is 15-20 e Ft, és az egy ilyen értékű motornál már jelentős! Szóval próbálj beéle fúvókát... Itt a környéken tudnék boltot, de máshol nem sajnos... Vedd ki, és hézalj vele ilyen alkatrészboltokban, ahol pl simsont, robeszt is árulnak, hogy van -e ilyen menettel kisebb! HJa, és amelyik fúvókával variálnod kéne, az a mi alul az úszóházat fogja, abba a csavarba van benn! PErsze valószínűleg az alapjárati is nagy neki... De ez nehéz játék....
egy komolyabban tuningolt, módosított 70esre szoktak még 28ast is
Tudom, nekem is ez a bajom.....nem én raktam rá Azért kérdem, hogy jó e a 24-es dellorto?
26os karbi egy 80ccre?
A 125ös RSemen van 28as...
Sziasztok!
Af1 50-re 80ccm-s tuninghengerre jó a 24-es dellorto karbi? Vagy ha 26-os akkor milyen fúvókával tudom megoldani, hogy ne fulladozzon?
Igen,38 fogas a hátsó lánckerék gyárilag.
Sziasztok!
Érdeklődnék ha valaki tudna segíteni nekem a hátsó fogaskerekem 36 fogas és igazából nem tudom használni a hatodikat mert nem pörög fel valószínű sok neki negyedikbe megy 140-et simán de a hatodikba vissza esik a fordulat több helyen néztem már, hogy 38-as van mindenhol írva lehet ez lenne az eredeti?
de nekem nem a csavar van elkopva! hanem maga a karbiba az a kis foglalat amin csuszik a csavar nem emel meg! a gázon meg már maxra van spanolva
Sziasztok!
Dellorto 24 phbl 80ccm Af1-re jó elvileg?

Üdv,
rendelsz hozzá egy alapjárati csavart a karbi tipusához megegyezően ami 1-2EFt vagy egy kókány módszerrel amit nem ajánlok h a gázkaron spanoljál annyit h egy picit minidg húzva legyen. De ismétlem ez oan ideiglenes megoldásnak jó.
sziasztok! az miért van hogy nincs alapjáratom? megy a moci meg minden csak nincs alapjárat hiába állítok az alapjárati csavaron már csatakra be van tekerve de semmi belül már elvan kopva az a kis akármi a csavarnál sztem nem emel már ki nem emeli meg a síbertűt :( hogy tudom ezt orvosolni karbicserenélkül?
úúúr isten itt vmi nagy félreértés van! Ácsi én imádom az Apriliámat ako mé szaroznám le?! És egyáltalán nem szidtam az olasz mérnököket és nem is szaroztam, másold be ha netán igen de szenilis nem vaok (még).
ha jól emléxem csak viccből mondtam h majd lesz vele cumizás.
És az én motorom nem ment tönkre csak betartottam azt amit előírt a gyártó ugyebár... És ha valakitől ako hát tőlem az amit mindent megkapott. Ezt jelzi a motorba fektetett pénz mennyisége ami már fél millió forintra rúgott. Jah és 125 2T-től örözzön meg az isten mégegyszer. Ha már muszály lenne ako megint apriliát vennék nem TZRt...
Szal volt félreértés rendesen remélem tisztáztuk a dolgot
Üdv,

Trakee igazad volt, megnéztem a karbit és PHBH26-os..... , akkor szerinted főfúvókával lehet orovosolni a dolgot? Egyébként akkor ezen mekkora karbinak kéne lenni 24?
Ezek szerint akkor kéne egy két dolog a géphez....fúvóka, légszűrő, gázbowden, meg benzinszűrő, tudtok valahol jó helyet ahonnan érdemes venni?
Előre is köszi...
Igen amikor elolvastam ,hogy mit is írtam akkor jöttem rá ,hogy nagyon nagy baromság Előfordul ez is
Ráadásul ugye a futóműre, fékekre vázra kinek van panasza? :) A motor meg osztrák....
Vagyis bocsi a rotax az osztrák....ha jól tudom igaz?De akkor is a motor váz,fékek futómű....nah igy helyesebb asszem
Én is ezen a véleményen vagyok mint te!Sokan szidják az olaszokat pedig 90 elött volt már rotax blokk....Akkor ha még most is van csak nem szar technika....Én imádom....
Szidod Az olasz mérnököket, meg az olasz motort? Miért is? Ő megmondták, hogy 10 e -enként cseréj dugattyút, 20 e -enként hajtókart, főtengelycsapágyakat! Szóval magad szidhatod, ha nem tartottad be, és tönkrement! Merthát ugye jó magyar szokás, hogy az olasz az szar! Persze karban nem kell tartani, mert az hülyeség... Valamit valamiért... Lehet TZR-t keresni, tök jó, tartós, de 25 LE... Vagy Aprilia, kényes, szervízigényes, és 32 LE..... (az RS már 34 ugye...)
az ábrák azért lettek fehérek h kiszúrják az ember szemét a másik meg hogy fehér mind2 ülésen a huzat és úgy passzol
Ehhez csak annyit fűznék hozzá ,hogy a télen én ugye generáloztam:Full motorgenerál,láncszett,fékbetétek,teleszkóp javítás,apróbb festések...kerékagycsapágy....tényleg sok munka volt vele,meg nem kevés pénzbe van,de lekopogom KOPP KOPP nincs vele semmi baj Nagyon szeretem,indul akármikor,és megy mint a malac Szerintem ha foglalkozol vele és megadod neki azt amit igényel,akkor nagy meglepetés nem nagyon érhet
Oks, holnap megkubizom és írok, remélem minél hamarabb megoldódik mert szeretnék már mocizni
Köszi a segítséget,....

Üdv,
Nekem tetszik a szín is meg a festés minősége is jónak tűnik. Viszont az ábrákat nem raktam volna bele, vagy legalábbis nem fehérrel.
Hy all! Érdeklődni szeretnék h hol tudnék jo kipufot venni 50 es af1 emre csak dob kéne! lécci segítsetek!