Hy all! Érdeklődnék h 50 es af1 emre hol tudnék dobot venni? Mer a rendszer arrow de valamelyik birka rárakott egy kokány dobot ezt szeretném lecserélni mer zavaro a kinézete! PLs ha valaki tud valami jo dobot pls írjon a forumra
hát azt nem tudom nem néztem de holnap meg lesem az ötödiket kihuzattam és úgy a 5 de vissza esett a fordulat és eredetileg is 38-as való rá. De az elsőt nem tudom mennyinek kellene lenni?
Nem tudom ki találkozott olyan problémával, hogy a blokk első felfogató csavar fölött 1 cm-el volt egy 3-4 luk és csöpögött a víz a motorból. Vágtam bele menetet és raktam bele 1 fejnélküli csavart és beragasztottam fémragasztóval és most rendben van minden. Ez a luk nem a fagyvédelemre van benne és golyónak kellene ott lenni csak el hagytam? Valaki nem találkozott ilyennel? Üdv. mocisok!
Gázbowden kopletten 10 e FT az italmondonál, szóval érdemes javítgatni, darabonként cserélni pl bicikli, vagy simson bowdenre (a simson kicsit vastag, biciklivel én nem próbáltam)
Az üzemanyagmérőd pedig.. Nos neked a régi típus van, amin mutatós a mérőke? Mindenesentre, ha emelgeett tanknál mér, érdemes megnézni az érzékelőjét, nem kell nagy dologra gondolni, biztosan csak egy úszó, lehet, hogy el van görbítve a szára, ezért nem mér... DE sose lesz pontos, persze mikor tele van, illik neki telit mutatni :D A hőfokmérő esetében sajnos a műszer szokott elszállni... Persze az a drágább, és nehezebben beszerezhető!
A moci a szerelőnél van viszont legjobb esetben is csak hétfőn jön vissza mert csak kkor lesz hozzá direktszűrő, mert a mostani nagyon szar és így nem tudják hozzáállítani a karbit
Viszont ha minden igaz utána már csak át kell fújnom a tankot....és go
Boci jó 5let a bringabowden...thx
Jó hétvégét és jó motorozást mindenkinek még a hétvégén én is meghajtom a kis 50-es Honda dj-met
Tömítést valamelyik csapágy boltban kérdezd meg...A bowden-t meg megtudod csinálni magadnak is bicikli bowdenből...Megforrasztva faszán nem lesz baj vele!És nem is kerül annyiba mintha vennél egyet.
ok köszi nektek! de van még baj sajnos az hogy nagyon szar a gázbovdenem valahol néha megfeszül és felpörög de el is van töredezve a gázbovdenem mindenhol ezt már fixre mondom hogy cserélnem kell :( valakinek nincs eladó? kompletten olyan kis elosztóval ami az olajszivattyút is emeli! ja meg egy olyan tömitést a hengerfejbe ami a gyertya körül van hogya gyertyán kivülre ne follyon a víz :( olyan kellene nekem! SOS be valaki jóáron nemtud ilyen cuccokat nekem? :( nemsokára mocis talim lessz és még mindig nem merek elindulni ezzel :S ja meg kellene nekem egy hőfokmérő mert az enyém beszart :S az üzemanyag jelzőm is fos! az se méri ha benzin van benne! ha megemelem a tankot akkor már mér :S de akkoris bosszantó ha van valakinek hasonló cuccai eladók akkor kérem jelezze már msn címem az adatlapomon van :(
Az 5Ah tényleg kevés ehhez. Én most vettem új akksit,mert azt hittem szar a régi,közben cserénél fedeztem fel,hogy nincs rendesen rögzítve a testvezeték a vázhoz,valószínűleg így nem volt rendes töltés sem. Feltöltöttem a régi akksit,most 3 napja áll,megnézem mennyit esett a feszültség,ha nem sokat 6ezrem bánta!
Az 5 AH kevés.. 9-es kell bele, eredetileg fordított polaritású, de a sima is jó, van annyi plussz vezeték, maximum ki kell bontani a gyorskötözőket ami nem engedi a vezetéket! Nekem is volt ilyen gond, új robesz akkuval adták, mikor vettem, sajnos nem bírta! Ennek ellenére mérd meg a töltésed, ez nem ügy, fogsz egy voltmérőt, ráteszed, elindítod, maximum 14 V +- 1 V -ot kell mérned emelt fordulaton is (pl 6 e nél) Alapjáraton persze kisebb. Ha nincs töltés, az baj, ha túl sok, azis! (azaz ha 13, és 15 V közé nem esik a mért érték)
Namost sajnos az új akkut nem spórolod meg, bár talán én várnék vele tavaszig, csak addig is mindíg legyen benn akku, még ha merült is, különben esetleg gond lesz az elektronikával! Valószínűleg ez az akkud kifeküdt már... Kipróbálni egyszerű, feltöltöd, félreteszed 1-2 napra, mire le szokott merülni, berakod a motorba, ha indít, nincs baja, ha nem, akkor kész!
Egyébként Tyt a vészleállító legalábbis az AF1 nél nem sokat csinál, csak a gyújtást veszi el, tulajdonképpen nem is el, hanem letesteli a trafó nem test végét is, így nincs szikra! Szóval ez kevés sajnos!
Az 5 Ah nagyon kevés. De nem biztos, hogy az akkumlátorral van a gond. De nagyon egyszerű, mérd meg este mennyi feszültség van benne, és mennyi reggel. Ha reggel kevesebb van akkor zárlatos, ha nem akkor kicsi.
sziasztok! az mér van hogy folyton lemerül egy este alatt az aksim? :( pedig vatta új 2 hetes! :( reggel mindig toligálni kell h beinduljon megyek vele egy keveset visszatölt akkor jó de este leteszem alukálni és reggelre már megse bírja tekerni! 5A szerintetek gyenge? ja és savas!
Hali mindenkinek !
Kérdeznék egy olyat kinek van a power szelepnek az a része amiben a tolattyú mozog vagyis ami fel van csavarozva a hengerhez ugyan is úgy fel csavaroztam, hogy eltört az a spiater dolog és most falsot szív egy kicsit. Na meg még azt is kérdezném a power elektró mágnes szelep nekem meleg használat közben ez rendes dolog vagy nem de olyan meleg hogy süt rendesen! Ma is szép nap volt a mocizáshoz remélem sokáig ilyen lesz még!
Köszi a csomagról a papírt megkaptam de még nem mentem el érte mert mire hazaérek melóból addigra bezár a posta majd holnap elküldök vkit. Nem fogok hazudni neked mert rendes srác vagy ezért megmondom neked őszintén h én még nem tudtam feladni a csomagot mert Balmazújvárosban van a motor fényezőnél/szerelőnél ( én debreceni vagyok) és minden motoros cókmókot kivittem neki dobozba a spirállal együtt
Holnap vagyis pénteken estefele megyek a motorért mert kész van. Remélem megérted és ne haragudj! Amint elhoztam adom is fel postára a pénzzel együtt. Ne aggódj. Csak szóltam mert így a fer
köszi csáo
(ha netán vmi probléma lenne akkor hívjál fel elvileg tudod a számom )
Húú kösz a válaszokat srácok
Fúvóka variálás lesz, lementem itt a környéken a szerelőhöz és mondta,hogy megcsinálja..aztán meglátjuk mi lesz..remélem más bibi nem jön elő
Tudna nekem valaki segíteni vanm egy cső a karbin ami a benzincső mellett van egy kis vékony átlátszó annak hová kell mennie a másik végének?
Előre is kösz üdv Norbi
jah és tényleg nincs valakinek eladó gázbovden rá?
Az üzemanyagmérőd pedig.. Nos neked a régi típus van, amin mutatós a mérőke? Mindenesentre, ha emelgeett tanknál mér, érdemes megnézni az érzékelőjét, nem kell nagy dologra gondolni, biztosan csak egy úszó, lehet, hogy el van görbítve a szára, ezért nem mér... DE sose lesz pontos, persze mikor tele van, illik neki telit mutatni :D A hőfokmérő esetében sajnos a műszer szokott elszállni... Persze az a drágább, és nehezebben beszerezhető!
A moci a szerelőnél van viszont legjobb esetben is csak hétfőn jön vissza mert csak kkor lesz hozzá direktszűrő, mert a mostani nagyon szar és így nem tudják hozzáállítani a karbit
Viszont ha minden igaz utána már csak át kell fújnom a tankot....és go
Boci jó 5let a bringabowden...thx
Jó hétvégét és jó motorozást mindenkinek még a hétvégén én is meghajtom a kis 50-es Honda dj-met
Namost sajnos az új akkut nem spórolod meg, bár talán én várnék vele tavaszig, csak addig is mindíg legyen benn akku, még ha merült is, különben esetleg gond lesz az elektronikával! Valószínűleg ez az akkud kifeküdt már... Kipróbálni egyszerű, feltöltöd, félreteszed 1-2 napra, mire le szokott merülni, berakod a motorba, ha indít, nincs baja, ha nem, akkor kész!
Egyébként Tyt a vészleállító legalábbis az AF1 nél nem sokat csinál, csak a gyújtást veszi el, tulajdonképpen nem is el, hanem letesteli a trafó nem test végét is, így nincs szikra! Szóval ez kevés sajnos!
Amúgymeg éjjelre a vészleállítót kapcsold offra, és akkor véletlen se szívja le semmi.
Kérdeznék egy olyat kinek van a power szelepnek az a része amiben a tolattyú mozog vagyis ami fel van csavarozva a hengerhez ugyan is úgy fel csavaroztam, hogy eltört az a spiater dolog és most falsot szív egy kicsit. Na meg még azt is kérdezném a power elektró mágnes szelep nekem meleg használat közben ez rendes dolog vagy nem de olyan meleg hogy süt rendesen! Ma is szép nap volt a mocizáshoz remélem sokáig ilyen lesz még!
Köszi a csomagról a papírt megkaptam de még nem mentem el érte mert mire hazaérek melóból addigra bezár a posta majd holnap elküldök vkit. Nem fogok hazudni neked mert rendes srác vagy ezért megmondom neked őszintén h én még nem tudtam feladni a csomagot mert Balmazújvárosban van a motor fényezőnél/szerelőnél ( én debreceni vagyok) és minden motoros cókmókot kivittem neki dobozba a spirállal együtt
Holnap vagyis pénteken estefele megyek a motorért mert kész van. Remélem megérted és ne haragudj! Amint elhoztam adom is fel postára a pénzzel együtt. Ne aggódj. Csak szóltam mert így a fer
köszi csáo
(ha netán vmi probléma lenne akkor hívjál fel elvileg tudod a számom )
Fúvóka variálás lesz, lementem itt a környéken a szerelőhöz és mondta,hogy megcsinálja..aztán meglátjuk mi lesz..remélem más bibi nem jön elő