AHA ez már nekem innen kínai hogy hőérték bocs de ebbe már nem tudok tanácsot adni! de ha töltesz bele olajat akkor mindenképp Full Sytetic 2T olajat vegyél!
időközben megkérdeztem, és mondta, hogy nem tudott elmenni benzinért és azért öntött bele egy kis keveréket(50), hogy ki tudjam próbálni, persze utána együtt már elmentünk benzinért és csak sima 95-öst öntöttünk bele, mondta, hogy ő is csak azt szokott...Tény, Én is hülye voltam , és csak ma reggel esett le, hogy ez lehet az egyik fő probléma.A srác most is esküdözött rá, hogy magával a motorral sosem volt semmi gondja csak kopó alkatrészeket cseréltetett...nemsokára úgy is kiderül, hogy megúsztam e ennyivel
Ok, köszönöm szépen, a kipufogóból nem folyik a víz, viszont a szűrőt megnézem...keveri magának az olajat, csak azt nem értem, hogy miért öntött bele keveréket?
Hello! előszöris sok probléma is felmerülhet! Rengeteg hiba lehetőség van! mondok pár alaphibát amit te magad is megtudsz csinálni!
1.- vedd ki a gyertyát tedd bele a pipába tedd a moci valamilyen fémes részéhez és önindítóz ha szép kék akkor a gyertya jó! ha piros akkor mehet a lecsóba!
2.- Pucold ki a karburátort! Kiveszed karbit és szétszeded ha értesz hozzá ha nem akkor kérj segítséget hozzáértő embertől!
3.- nézd meg hogy a kipufogóból folyik e a víz! nekem speciel ez volt a gond :)
4.- megnézheted hogy a tankodnál ha van benzincsap akkor azt szedd ki és nézd meg hogy a szűrője nincs e elkoszolódva! ha meg akkor is ezt csinálja akkor engedd le a benzint és tegyél bele tisztát! Elvileg magának kellene olajozni a benzint! vagyis keverni! Ha nem keveri akkor vagy nincs olaj a tartályba vagy akkor vehetsz új olajszivattyút!
Hát ha keveréket öntött bele akkor biztos hogy nem örült a dupla olajzásnak és azért is nem pörgött ki, beköpte a gyertyát sztem a dupla olajtól, de sztem takarítsd is ki a karbit az sose árt legalább tudod hogy tiszta.
Vagy a gyertyakábel a szar attól is szokott ijet de itt sztem tuti a keverék volt a probléma.
Tegnap vettem egy af150-est 90, és a következő problémáim voltak vele. 5000fölé csak akkor hajlandó menni ha csutkára meghúzom a gázt egyenletes gázadásnál 4000-től már rángat , egyébként 4-esben szépen ment 75-90-at. Kb.: 5 km után pedig elkezdett fulladozni a motor és alapból csak 4500ig pörgött, az ezt követő 5 km-en pedig már csak kettesben tudtam szinte menni mert nagyobb gázadásra fulladt. Én a karbira gondoltam, de ahogy olvasgatom a fórumot, látom hogy a gyertyával is szokott gond lenni. A gyertya tud ilyet produkálni? illetve mielőtt elhoztam mondta a srác hogy kevés benzin van benne és mivel nem tudott kútnál tankolni, valamilyen keveréket öntött bele, előfordulhat, hogy lerakódott a szennyeződés és nem kap elég benzint?
A válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Összeraktam a motort! végre jó a tömités nem folyik víz a hengerbe! viszont! valahol mégis folyik a víz gyanítom hogy a hűtőm is szar Nincs valakinek eladó 125-ös AF1 -re hűtő? akinek van jóáron és hibátlan azt megveszem! akinek van az a 06/70-401-66-40-es vagya skodasuperb@citromail.hu msn/emailcímen írhat! Előre is köszi!
teljesen rendben van. akkor te küldöd először vagy én? Nekem mind1. Címet cserélni kéne mert már nem tudom. Telón nem naon vok elérhető mert beszart a motorolám
Szóval forgalmi csak akkor kell új, ha betelt a régi? Köszi a segítséget.
Szerintetek mi lesz a vége ennek a 125/50 mizériának? Apriliákat erősen érinti.
Ácsi! Légy óvatos, mert csak műszakis motort lehet átiratni! Ha lejárt, előbb le kell műszakiztatni, ez nem ügy, azonban ha betelt a forgalmi, akkor az is 6 e Ft lehet.. Kérdezd meg!
Más! Ha műszakiztatni kell, jobban jársz, ha átnézed, és valamely közlekedési főfelügyelethez viszed! Persze vannak fifikásak, pl szombathely... De ha rendben van a gép, nem lóg a kormánycsapágy, nem fossa az olajat mindenhol, működik minden lámpa, féklámpa mindkét fékre, és biztonságos vele a közleedés, nem lesz baj, és ilyen helyen kb 4-5 e Ft a műszakiztatás! Mindjárt megspróoltál 10 e Ft-ot, még ha menni is kell vele kicsit, azért csak jobban jársz!
Úgy van, de sajnos ezeket el kell játszani, és mostmár nem lesz megoldás 50es motort venni, mert csak adásvételi és biztosítás, hanem rájött az állam, hogy ebből is akaszthat sok pénzt, ezért az 50esekre is megy a rendszám! Szerintem ezért kell azokra is, nem azért mert sok az 50es szabálysértés....
125/50 ként használod?
Remélem más baja nem lett tőle és ha ki lesz pucolva akkor minden működni fog...
Üdv,
1.- vedd ki a gyertyát tedd bele a pipába tedd a moci valamilyen fémes részéhez és önindítóz ha szép kék akkor a gyertya jó! ha piros akkor mehet a lecsóba!
2.- Pucold ki a karburátort! Kiveszed karbit és szétszeded ha értesz hozzá ha nem akkor kérj segítséget hozzáértő embertől!
3.- nézd meg hogy a kipufogóból folyik e a víz! nekem speciel ez volt a gond :)
4.- megnézheted hogy a tankodnál ha van benzincsap akkor azt szedd ki és nézd meg hogy a szűrője nincs e elkoszolódva! ha meg akkor is ezt csinálja akkor engedd le a benzint és tegyél bele tisztát! Elvileg magának kellene olajozni a benzint! vagyis keverni! Ha nem keveri akkor vagy nincs olaj a tartályba vagy akkor vehetsz új olajszivattyút!
Hát hirtelen ezeket tudom mondani!
További kellemes hétvégét Mindenkinek.
Vagy a gyertyakábel a szar attól is szokott ijet de itt sztem tuti a keverék volt a probléma.
Tegnap vettem egy af150-est 90, és a következő problémáim voltak vele. 5000fölé csak akkor hajlandó menni ha csutkára meghúzom a gázt egyenletes gázadásnál 4000-től már rángat , egyébként 4-esben szépen ment 75-90-at. Kb.: 5 km után pedig elkezdett fulladozni a motor és alapból csak 4500ig pörgött, az ezt követő 5 km-en pedig már csak kettesben tudtam szinte menni mert nagyobb gázadásra fulladt. Én a karbira gondoltam, de ahogy olvasgatom a fórumot, látom hogy a gyertyával is szokott gond lenni. A gyertya tud ilyet produkálni? illetve mielőtt elhoztam mondta a srác hogy kevés benzin van benne és mivel nem tudott kútnál tankolni, valamilyen keveréket öntött bele, előfordulhat, hogy lerakódott a szennyeződés és nem kap elég benzint?
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv,
Szerintetek mi lesz a vége ennek a 125/50 mizériának? Apriliákat erősen érinti.
Ha esetleg árat is adnál meg talán
Más! Ha műszakiztatni kell, jobban jársz, ha átnézed, és valamely közlekedési főfelügyelethez viszed! Persze vannak fifikásak, pl szombathely... De ha rendben van a gép, nem lóg a kormánycsapágy, nem fossa az olajat mindenhol, működik minden lámpa, féklámpa mindkét fékre, és biztonságos vele a közleedés, nem lesz baj, és ilyen helyen kb 4-5 e Ft a műszakiztatás! Mindjárt megspróoltál 10 e Ft-ot, még ha menni is kell vele kicsit, azért csak jobban jársz!