Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hümm azért feltételezésekre alapozni... Tudod mennyiért dobálják a blokkokat ehhez? 50-60 e Ft minimum gyújtás, karbi nélkül! Namost egy feltételezés miatt ezt meglépni....

PLáne, hogy az AF1 speciális helyzetben van, mivel a forgattyúsház elött, blokkban alakították ki a vízpumpát, amely innen felnyomja a hengerbe a vizet. Amennyiben a hengertalp tömítés tönkrement, vagy a blokkfelek tömítése, könnyen befolyhat oda direkt is a víz... Ráadásul ha el is repedt a blokk, aluhegesztővel, vagy jó minőségű fémragasztóval javítható, a repedés mértékétől függően! És akkor mondjuk 10-15 e Ft a szétszerelés, meg 4-5 e a javítás.... Ez a tömítéskészlet dolog... PApírtömítésekről beszélünk nagyrészt, ezeket mindenképpen cserélni kell, de ügyes ember kisollóval megoldja... Az O gyűrűk pedig beszerezhetőek csapágyboltban.... És akkor nem beszéltünk arról, aki maga javítja....
szerintem is csak tömités probléma az egész, nem kell megijedni hogy blokk csere... huzd le a hengert aztán ird meg hogy mit tapasztalsz.
ha szar a talptömítés akkor befolyik a forgattyúsházba, ha a hengerfejnél az O gyűrű szar akkor is szintén ez van. szóval ennyi baja lesz csak.
Felesleges most találgatni mert látatlanban nem könnyű megmondani mi is a baja...Húzd le a hengert,cseréld ki a tömítéseket,ha nem jó akkor jöhet a többi lehetőség....Amúgy Athena tömítésszett 4100Ft körül van,minden tömítéssel ami a blokkhoz szükséges...Sok szerencsét a melóhoz!
de srácok rendesen a forgattyús házból jön fel a víz onnan dolgozza fel! az meg lehetetlen hogy oda víz menjen! ha tömités lenne akkor a váltóműbe menne nem?
Hello. Azt a 10.000et hengerfej tömitésnek, nem lehet hogy elirtad egy nullával? Mert az inkább ilyen 1000Ft.
Plusz a henger talp tömités. De van ilyen tömités szett 2000 körül. Ezért blokkot cserélni őrültség.
Szerbusz. Nagyon szép ez az AF1. Érdemes kicsit foglalkozni vele, ha kész lesz nagyon nagy élményt fog nyujtani.
És javitás alatt persze énse blokk cserére gondolok Mint már többen is irták, le kéne venni a hengert és kicserélni a tömitéseket, télleg nem egy vészes összeg.
Hy! na csak felteszek vmi képet erröl a lelkisérült AF-emröl! olyan mint a Csokítő kivül finom belül ronda csak egy inkább szép! de belül olyan hogy legszivesebben belehánynék!
nehogy új blokkot vegyél már... magától meg nem reped el a blokk, csak ha belefagy a víz. szedd le a hengert, tegyél új talptömítést fbsel együtt, a hengerfejhez meg veszel egy 63,5X2es O gyűrűt 80 forintért.

Ha meg mégis repedve van a blokk akkor meg meghegeszteted. ennyi
Köszi! imádom is Brutál a gép
sziasztok! a szerelő akihez vittem a mocit az azt mondta hogy elvan repedve vagyis azt feltételezi! Na most ez is kérdőjeles! de ha szét akarom kapni a komplett mocit valami főtengely vagy milyen lehuzót mondtak nekem! szal olyanom az persze nincs meg volt egy ismerősömnek olyan feltételezése hogy hengerfej tömítés az állítólag egy 10-es a többi ahogy ti mondjátok már csak filléres dolog! szal sok a hiba lehetőségének az oka de azért tud valaki neten eladó blokkot?
Hogyha érdekel akkor nekem van bontottan kitünö állapotú láncszettem, korrekt áron.
A többit email:patvaros87@gmail.com
Üdv:Zoli
Kösz!Trakee,kb ilyen árkategóriába gondolkodtam!Ha a karbimat/Dellorto 28/kiveszem abbol a gumibol ami a hengerre csatlakozik abba nem kéne hogy legyen 2 membrán vagy valami mert az istenért nem akar menni a motorom 80-nál többet/sport pro 125cc/ és ha a power nyit fullad az egész 3.-tól az összes sebességbe!Meg milyen hosszunak kell lenni a gyári dellorto 28-as karbi tünek mert én arra gyanakszom hogy ez hosszab mint a 28-asé és k.... sokat kap a henger azért fullad!Elöre is köszi!Moon.
Hi, kétlem hogy egész blokkcsere kéne neked, először is ha elreped a henger akkor helló van a motornak akkor nemhogy gyengén húz el se indul. Valahol a tömítéseknél keresném a hibát, meg megnézném a henger falát hogy az milyen állapotban van. Egy egész blokk kicserélése nemcsak hogy nagyon is drága de elég fölösleges is mert valószínűleg egy sokkal kevesebből megúszod a javítást. Mindenképpen érdemes volna leszedni a hengert és megnézni hogy mi a helyzet vele. Még legrosszabb esetben is egy teljes motorgenerál (henger fúrással meg mindennel 40-50eFt alatt van) és akkor kb ugyanoda jutsz mintha vennél egy egész blokkot, de azért mégis olcsóbb. Viszont lehet hogy azis megoldja a problémád ha kicseréled a tömítéseket azmeg tényleg filléres dolog, még mielőtt itt kicserélnéd az egész motort Jegyezd meg, mindig a legolcsóbban javítható hibalehetőségeket nézd át legelőször Mert hányszor volt már hogy az ember széttépte az egész blokkot szívott vele napokat pedig csak a gyertya rohadt meg vagy a gyujtás állítódott el...
Jaja..megvan már! Köszi azért! Csak "buzisan" (gyengén) nyúltam hozzá
hali
a Motorex olajak milyenek?jok?
Szia! Ha a forgattyúsházba víz jut akkor a hengerrel lehet szerintem a probléma , vagy a hengerfejjel vagy ilyesmi. ( Elrepedt a fala és bengedi a vizet )Azért még ne vegyél egy komplett blokkot annyi pénzből vegély rá valahol inkább egy tuning hengert ha a henger a baj.

Ez csak egy tipp, majd meg mondják mások is biztos hogy pontosan mi van én a 125-öst nem ismerem teljesen.
Sziasztok! SOS valaki segítsen nekem valaki tud nekem AF1 125 1988-as kiadásu motorhoz KOmplett blokkot? vagy valami? msn-em skodasuperb@citromail.hu Sűrgős lenne nagyon kellene a motoromba vízmegy azt mondja a szerellő elvan valahol repedve és a forgattyús házba folyik a víz és emiatt nem megy a mocim Kérlek segítsetek!
Nah üdv újra. Tudom h csak 1-2 havonta írogatok ide de el vok foglalva naon. Fejlemény annyi történt h végre hál istennek 2 év elteltével sikerült lefestettni a mocit meg úgy tényleg faxán egyedire megcsinálni és felújítani. Ma jöttek meg a matricák is szóval ezen a héten lakkozzuk és ako már szinte fullra kéx lesz. Holnap este teszek fel képet a jelenlegi állapotról és videót ha már 100%os lesz most oan 95%os. Naon tip top lett a gép .

Üdv mindenkinek és továbbra is sok sok ezer balesetmentes kilómétert kívánok

misoc : nem tudom h emléxel-e még rám de még mindig meg van a fordulatszám mérő spirál amit küldtél és nem volt jó. Szeretném ha küldenél nekem egy olyat ami nekem jó tehát a hosszabbik fajtát meg egy szivatókart(eltörtem ) ajánlottba ne utánvétellel. És én meg elküldöm neked szintén ajánlottba a régi spirált meg mellé a megegyezés szerinti különbözetet. Így nem kell postadíj senkinek és mindenki jól jár. Mit szólsz hozzá?
(Ha nem bíznál meg bennem akkor elküldöm én először és lefotózom a bizonylatot de szerintem ez felesleges)

Várom a választ
Amit biztos nem javaslok: JT erősített lánc Pinkmotorsnál volt 6900 másfél éve de 7000km után megnyúlt.
Háát... Mennyire mély a zsebed? Ha tényleg jó szeretnél, és relatíve kedvező áron, akkor JT lánckerkek (pinkmotorsnál, vagy nagyvason kb reális áóáron vannak első 2400, hátsó 6900 Ft gyári méret esetén, speciel más méret 1-200 Ft-al olcsóbb) láncot pedig én CZ -t javaslok, méghozzá O gyűrűset, ez ugye 520 -as méret, jelenleg nagyvason 14200-14800 Ft között van ez nagyon jó minőségű, és gyűrűsként az egyik legolcsóbb lánc ebben a méretben! (erősebb a DID nél, és 5-6 e Ft-al olcsóbb! )Így kb 23-24 e Ft a szett, de egy nagyon jó minőségű, alapos ápolás melett 30-40 e km-t biztosan elfutó szett lesz rajta!
Hali!Abba érdeklödnék milyen láncszettet érdemes venni sport pro-ra ami jó de nem üríti ki a zsebem?
Ahogy RSAta mondta! CSupán ki kell húzni, két O gyűrű van rajta, azért jön nehezen!
Háát laza? Az relatív... Mikor nem húz be, akkor eléggé! Pláne, hogy ki tudod húzni a vasmagot az eletromágnesből a bowdennel! Beállítani úgy kell, hogy a vasmagon lévő alátét, és az elektromágnes között, amivel ütközik, 7,5-8,5 mm távolság legyen! Ezt nálam a tank felhajtásával lehet megtalálni, szerintem a tiednél is!
250 2T Jó vasad van haver