üdv. eladnám vagy cserélném a karbimat 26os dellorto,21esre lenne szükségem. akinek lehetséges hogy van 21es dellortoja elado vagy cserélne írjon ide forumra, af1 50 replicához kellene amugy.
Urak! Egy kis segítség kellene! Ma tettem bele a motorba az 1000. km-ert!
Hazafelé viszont elszakadt a kuplungbovdenem. Italmondo tud nekem küldeni ilyet, vagy más forrás után kell néznem? Van egy másodlagos kérdésem is....mennyi idő cserélni a bovdent a futurába?
Síktolattyús? Hümm akkor jól sejtem, hogy Dellorto VHSB 34 LD porlasztó van rajta? Merthát ugye 26-34 ig minden volt, de a legelterjedtem a 28-as, és a 34-es... Megjegyzem, ha sokat kap, előfordulhat, hogy amiatt nincs ereje kis fordulaton. Érdemes lenne nem csak a fúvókák számát ellenőrizni, hanem ilyen kalibrálóval az átmérőt is, mivel elég gyakori, hogy feldörzsárazzák a fúvókákat! Esetleg szeritnem a membránra is érdemes ránézni, sőt, a forgattyúsház tömítetlensége is okozhat kis fordulaton erőtlenséget, így esetleg egy főtengelyszimmering csere is érdemes lehet... Egyébként a körlámpás műszakilag nem olyan sokban különbözik, kb ugyan úgy megy mindkettő jó állapot esetében! Sőt meglepő, de pár első szériás, mechanikus poweres nagyon tud menni...
Szia!
Működik rendesen szépen be is van állítva úgy ahogy kell ezért nem értem mi gondja erre én is gondoltam de, sajna nem ez . Ha van még ötleted akkor írj. Olyan kérdésem lenne ezen a gépen lehet elő vagy utó gyújtást állítani mert azt még nem néztem már arra is gondoltam hogy kicsit nagy az elő gyújtás és a kis fordulaton azért babrál ki velem.
Hali!
Köszi a tanácsot ez remek, hogy van aki segít a gondokban és a tapasztalatát meg ossza. Igen én is fel figyeltem, hogy nem sűrűn látni ilyen motort a dupla lámpásból elég sok van, pont ilyet még nem láttam. A gondomhoz még az is hozzá tartozik, hogy ha teljes gázt húzok neki szinte vissza fullad és ha vissza engedem a markolatot kb. félig akkor meg meg indul gondolok valami karbi gondra is először a síktolattyú tű beállítása a legalsóba volt állítva és akkor meg még jobban csinálta most felülről a másodikba van itt a legjobb de még itt is bolondozik, a fúvókák mind rendesen méret . Az inditás meg komolyan kezdőnek tűnök vele mert nagyon gyatra kuplungolgatok mint a hülye gyerek. A power működik meg néztem sőt koromtalanítva is van a gyertya új bele való. Szóval tanácstalan vagyok mit lessek rajta .
Először is gratula hozzá! Egyébként ez igazából nem is pontosan futura, hanem inkább Futura Replica, ami gyakorlatilag műszakilag Sport pro.. 40 mm-es első teleszkóppal (az RS-é) hátul más lengővillával, hogy beférjen a 140-es gumi, elöl 110 gumival, kicsit más idomok (pl első sárvédő) És amit kifogásolsz.. Én javaslom, próbáltasd ki olyannal, akinek volt ilyen motorja, unyanis egy 750-es GPZ hez képest biztos, hogy alul gyenge, ráadásul 2500 alatt kinyitja a kipuffszelepét, pláne nem csináél semmit.. Az pedig, hogy 5.-6. ban gaykorlatilag csak utazni lehet, ebben a kategóriában nem ritka...
Sziasztok!
Nem tudom ki tudna segíteni nekem de, ha valaki igen kérem írjon. Nem rég vettem egy af1 futura mocit minden tökjó rajta de, az nem tetszik, hogy olyan nehézkesen indul szinte kuplungolgatni kell ha el éri a 3-4000 fordulatot ott már jól megy és 10- 11 ig simán ki pörög de ezt már 5.és 6.-ban már nem teszi szinte vissza esik a fordulat is egy idő után a motornak szép hangja van működik a power is 7,5-től be is kapcsol . Nekem még nem volt ilyen mocim egy kawa 750 gpz-ről száltam át mert annak nagy volt a befizetni valói ez meg olcsóbb. Ha segítene valaki azt meg köszönném! Sziasztok!
Sziasztok!
Zolko87 köszi mindent tök jó sőt már mér is az órám hála neked, a lábtartó is tuti, majd ha kell még valami majd kereslek köszönöm még egyszer!
Hello! A futurámban valami nyikorog, mikor egyenletlen úton megyek! (ÉÉS nem a teleszkópok!)
Mintha a motorblokktól jönne, vagy nem tudom, de nagyon idegesít. Valakinek nem volt ilyesmi gondja?
Szia! Épp most csinált az enyém is ilyet nemrég csak az 4000 -ret pörgött max takarítsd ki a karbit, meg csaréld ki a csujtáskábelt, én hogy kicseréltem azóta szinte sokkal jobban megy. Ha nem jó nagyon vissza tudja fogni a gépet.
Nekem van gyujtásom, ha érdekel keress meg
msn:patvaros87@freemail.hu
email:patvaros87@gmail.
com