Az a power így jó! Kb 2500 alatt nyitva, és 7800 fölött megint! (most 1-200 fordulat/perc jobbra/balra mindegy)
Amúgy én ezeket azért javaslom, mert csupán tökéletes műszaki állapotú motortól várható tökéletes teljesítmény.. És elég gyakran elkopik ez -az apróság, esetleg elhanyagolják egy esetleges felújításnál... Pl főtengelyszimmeringet én ha szétszedek egy motort, akkor tuti cserélek! Egyébként még sokminden előfordulhat.. Akár az is, hogy 1 gyűrűs dugattyú van benn, ami csak nagy fordulaton él...
Bátran! Ugyan állandóan elfoglalt vagyok, de az ne zavarjon, ha megtalálsz :)
A kuplungbowdent ahogy Zotya mondta! Én úgy szoktam, fönn kiakasztom, aztán lenn a bowdenházat kihúzom a blokkból, persze a bele bennmarad, de így lazább, és akkor amennyire tudom, a belét betolom a blokkba, majd próbálom minél jobban a végét a blokkház fele mozgatni! Ugyanis ott lenn be van akasztva egy villába! Visszafele kisujjal akasztom be mindig!
Ahogy Pityu írta! És a helyzet az, hogy azért én kicsit az ár%/érték arányt is nézem... Mert míg egy 10W-40 es olaj kb 1200 Ft-tól van, 2 e körül meg teljesen műárkás, jó datrabok, addig pl az RS 125 újabba előírt 75W-90 -es váltóolaj, ami az első blikkre sűrűnek tűnő számo ellenére meglehetősen híg, még nem túl márkás olajban is 1700-2000 Ft, márkásban könnyen 4-5 e... Ugyan ez vonyatkozik ezekre a széles viszkozításuakra, mint a 10W-50, 10W-60.. Könnyen lehet, hogy jó, de nem annyival, mint amennyivel drágább! Ráadásul ha esetleg túl híg, zajos lehet tőle a motor! (négyüteműek gyakran eszik a "vékony" olajokat... Szóval sima 10W-40, nem kell cifrázni! Az eddig mindenkinél bevált!
Nem feltétlenül. Az utolsó két szám a melegtűrési viszkozitása. Az első kettő a hidegé. Általában a fullsynt olajok a leghígabbak (5W-30, 5W40, 5W-50, 0W-30...), de azok lényegesen drágábbak.
szia!
Igen van kompletten, 18eft, pont ma hirdettem meg itt a sport motoron-is. ha érdekel akkor nézd meg a hirdetések között ,a többit pedig emailon vagy személyesen
olajugyben már kérdeztelek régebben.az érdekelne,hogy ajánlottad az ELF 10w40-et és azt irtad minél higabb legyen az olaj.a 10w50 vagy 10w60-as nem higabb?
Tudna nekem valaki olyanba segíteni, hogy normális hangú kipufit keresek mert ami gyárilag rajta van elég szúnyogos én inkább halkabb és mélyebb hangot viselnék el jobban. Ha valakinek van ilyen eladó kérem jelentkezzen. Előre is köszi.
125 -ös futurában alul a kuplung bovdent hogyan kell kiakasztani? le kell szedni a a blokk oldalát? Valaki nem tudja? Elszakadt a kurva bovden, én meg nem merem szétbontani a gépet....
Szia!
Igen 34-es a karbi, a membránt meg néztem hibátlan nincs le törve elégve a sarka szinte új állapotban van. Viszont a szimmering jó ötlet az lesz a következő gondoltam rá de, elég könnyedén be indul és nagy fordulaton is jó és abba bíztam ezzel nem lehet gond de, most ha már Te is erre gondoltál meg nézem hátha szerencsém lesz. Nem tudom hogy az elektronika nem csinál ilyet ennél a mocinál? A tökéletes power hogy működik? Nekem azt csinálja alapon behúzva van ha kicsi gázt adok ki kapcs és ha oda rántom neki 7-től kb. be kapcs megint valahogy így. Jól be is csípte az ujjam mikor meg néztem kicsit rossz helyre nyúltam és hát így jártam. :) :) A powernél patent pontosra kell állítani a bowdent mert az enyém lötyög egy kicsit mondjuk.
Háát Italmondo tud küldeni... De tekintettel arra, hogy vas megyei vagy... Egy kicsit drága móka lenne... A celldömölkiek pedig hirdetik, hogy bármilyen bowdent utángyártanak minta alapján, 3 e Ft -ért. Vagy a másik lehetőség, ha a bowden háza rendben van, hogy csak a belét cseréled, ez megoldható otthon is, bár kis gyakorlat szükséges a diók forrasztásához! Általában simson bowdenek közül amelyik elég vastag, és elég hosszú, annak a bele megfelel! VAgy ETZ pl.. Cserélni nem nagy ügy, persze a balos oldalidomot le kell venni, meg ehhez se árt némi gyakorlat!
Amúgy én ezeket azért javaslom, mert csupán tökéletes műszaki állapotú motortól várható tökéletes teljesítmény.. És elég gyakran elkopik ez -az apróság, esetleg elhanyagolják egy esetleges felújításnál... Pl főtengelyszimmeringet én ha szétszedek egy motort, akkor tuti cserélek! Egyébként még sokminden előfordulhat.. Akár az is, hogy 1 gyűrűs dugattyú van benn, ami csak nagy fordulaton él...