Eladó Aprilia AF-1 replica 125.
1989-es RENDSZÁMOS. Donornak vagy talpra állítani, mindenképpen jó választás.
140ezer ft.
0630/6963423
(hétközbe csak délután 5 után vagyok elérhető)
Igy elég nehéz megmondani hogy a gépedre jó e egy nsr lábtartó
Bikepicsen kereshetsz képet szétszedett motorokról , ott esetleg látni , hogy hogyan van felfogatva a lábtartó a segédvázra , passzolnak e vagy sem... http://www.bikepics.com/aprili..." target="_blank">link a sintezihez http://www.bikepics.com/honda/..." target="_blank">link az nsr-hez
Gyertyacsere hozzá valóra, NGK B10EG (hézag 0,5), esetleg gyújtókábel, gyertyapipa. Légszűrő, karburátor tisztítás, beállítás. Szívó membrán ellenőrzése, tisztítása. Lehet trafó is. Így távolról elég nehéz megmondani.
Helló Valaki tudna nekem abba segíteni hogy apriliaAf1-sintesire más fajta hatsólábtartó is jó e már mint pl:egy nsr-ét is fellehet e rá rakni vagy csak kimondottan apriliáét ha van vaéakinek engem érdkelne.
Hali. Haverom vett egy '94-es Sport Prot. De van vele egy kis gond. Én ügye mivel a Sintesim nagy generál óta, hengercsere, hajtókar csere, szimeringek, dugócsere.... bejáratós, elkértem tőle hogy újra érezzem a "fílinget". A Motor viszont olat csinál hogy 7-8 ezerig nagyon jól húz, utána 7500-8000 körül kinyit a pówer, 9000 nél pedig mintha visszafognák a motort, nempörög jobban. érezhetően elkezd lassulni. vagyis olyan 8-8,5 ig jó, utána ... Én olvasgattam itt a fórumon és ebből gondolom hogy először gyertya, gyertyakábel csere, és utána hátha. A Jelenlegi gyertya B9EG. És érdekelne hogy ha nem változik mit érdemes még megnézni, amihez még nem feltétlen kell "SZAKEMBER" (légszűrő, karbi ?)
Szia! Köszi! Ennyire radikálisra nem gondoltam, de már látom hogy akkor itt lépni kell
Azt hittem ez a gyertya csak a 125ös AF1 kedvence =) Megnézem, de akkor membrán és gyertya
cserés az biztos, főtengelyszimmeringet hogy tudom megnézni hogy jó-e? vagy csak cseréljem aztán
kész? Tényleg lendkereket nem tudja valaki hogy lehet normálisan leszedni és visszatenni áfegyre?
Ja és CBr a 8-9 bar kompresszió nem jó? Én azt gondoltam az azért megfelelő kéne legyen
Szia,
Enyém a moci , csak már rég nem jártam forumon. Pestre megyek tanulni ezért árulom nem tudnám kihasználni.Motorról néhány info: jó a fogyasztása 5-6 liter, és 160-as polini henger miatt nyomatékosabb, szakszervízben volt csinálva Arizona motorba kecskeméten Gyöngyösi Robinál.
Helló!
Tunda nekem valaki segíteni aprillia Af1 sintesire keresek hátsó lábtartót és fékpedált Ha valaki esetlek tudna segíteni az írjon vissza vayg vegyen fel msn-re az adatlapomn megtaláljátok az email és az msn címemet is.
Hello. Adott egy Minarelli AM3-as blokk, 3 sebességes.(AF1-50)
Úgy tudom léteznek 6 sebességes minarelli am blokkok.
Lehet-e az am3-asba több sebességes tengelyt rakni?
Ha igen, milyen tipusú am blokkból szerezzek váltótengelyt?
Már tegnap akartam irni , de elaludtam Még jó mert az előttem szóló nagyjából hasonló problémával küzd , mint én .
125 szürkeblokkos a motor , eddig azt játszotta hogy ellvegősödött alapjárat környékén . Azóta lettek szimeringek cserélve . Aztán megint bekarburáltuk , de még igy sem jó . Ha szépen lassan mindig kissebb fordulaton adom a gázt ugy megtalálja az alapjáratot . De van amikor hallani h itt már nincs mit tenni és egyszerüen lefullad akárhogy rángatom a gázt. Ez elég kellemetlen a nagyobb kereszteződésekben Azt irtátok h a membrán lehet a ludas , elmondanátok h az mi ? Nem értek hozzá :D
A kompresszió az nem jó ha 8-9 bar! Gyertya: NGK B10 EG! Membrán ha kicsit is átereszti, kuka! És szerintem még főtengelyszimering is közre játszik! Szerelővel húzasd szét a blokkot, és akkor egyuttal nagygenerált is csináld meg!
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem, AF1 futura 50, RV6-AP .
2 gondom van a géppel, 1ik hogy ha megfelelően kis gázt adok akkor elkezd szaggatni a blokk, a másik hogy ha leveszem a gázt "motorfék" állapot, utánna újra visszaadom, tehát gázújrafelvétel, akkor majdnem 1 mp a reakcióidő. Kompresszió jó, 8-9 bar. Teljes gáznál jól gyorsul a motor, a részgázt viszont
mint írtam nem szereti. Szűrő gyári, karbi SHA 14/12B, gyári csonk, Leo Vinci kipuff, 50es henger.
Én keverem a benzint, 40es. Alapjárat 2100 körül, 2000 alatt leáll a motor, pedig a berugót
lenyomni nagyon nehéz. Membránba ha betöltöm a benzint már kifolyik belőle, de még nem nagyon vészes. Gázra szépen kipörög 13ezer körülig leforog, aztán vissza és 2100nál felveszi az alapjáratot.
Szerintetek mi okozza a problémát? Én membránra és gyújtásra gyanakodtam, gyertya Magneti CW7LP hosszúmenetes. Nem tudom hogy hozzá való-e. Volt aki szimmeringet is emlegetett.
Köszi előre is bárki bármit hozzá tudna tenni nagyon megköszönném, már nem tudom mihez
nyúljak
Van valakinek hátsó lánckerékagy futurához? (olyan, aki el is küldi!) SÜRGŐS, FONTOS stb.. akinek kell a pénzem, annak itt a számom 30/4371575 , vagy msn az adatlapon!
http://www.kepesmotor.hu/april... ez? Hümm.. Nemtudom sajnos.. Az index elvileg 10 W-os... A lámpa szeritnem sima H4 akár 55/60 W-os halogénnal is... Sajnos nem tudom.. ED ha a foglalat stimmel azzal, ami benn van, akkor valószínűleg jó.. Esetleg Muszahasit kérdezd meg (újabban az MZ-seknél található) neki volt egylámpás, talán tudja... De sajnos túl nagy fényerőt ne várj tőle... Egyiknek sem valami jó a fényszórója, talán a Futuráknak használható.... És milyen blokk van benn? fekete, vagy szürke? Bár elvileg a gyújtása ugyan az... És ennyit adtál érte? 200 e Ft-ot? Hümm háát... nem mondhatnám, hogy olcsón vetted... Mindegy, teljen sok örömed benne!
Kedves trakee. Köszi a gyors segitségedet, én kicsit béna vagyok a képfelrakáshoz, de megtalálod itt a sport motoron a gyorsasági,aprilia képes 3.oldalán lentről a második piros 200EFt.A moci szép,meg jó is. légyszi irjad meg az irányjelzök Watt számát is. Köszi.
Vagy kicsi az akku benn... Tegyél fel róla egy képet, úgy könyebb lenne segíteni, de sajnos ez elég régi, nem biztos, hogy megy hasból.... Elvileg 9 Ah-s akku kell bele, ha kisebb van, attól is lemerül... És ha kétkörlámpás, akkor elvileg 35/35 W-os zzók vannak mindkettőbe, és mindkettő világít is...
1989-es RENDSZÁMOS. Donornak vagy talpra állítani, mindenképpen jó választás.
140ezer ft.
0630/6963423
(hétközbe csak délután 5 után vagyok elérhető)