Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah akkor Te hozzáértő versenyző felvilágosítalak hogy a fúvókát sem én mondtam hanem olyan aki a CBR600 blokkját összerakja és egy autó váltót, turbót, hengerfejet motorcserét egyedül végzi...szóval én magamtól semmire sem gondoltam! Én csak a szerelőm gondolatait irtam ide ...de hiába nem is irok ide mert csak faszoskodnak a HOZZÁÉRTŐK! Nah jó motorozást a továbbiakban!
huh ismét egy új versenyző, aki nem ért hozzá, de remek meggyőződései vannak, mindjárt fúvókára gondol.
Nos komám nézd meg az egyszerűbbeket:
-LÉGSZŰRŐ TISZTÍTÁS! alaposan. Nekem koszos légszűrővel nem pörgött a futurám sehova
-gyertyacsere, próba cseresznye. Gyertyapipa-gyertyakábel csere. Honnan látod a kábelen hogy szar? Kicseréled :) Idióta kérdés, nem fogod látni menet közben hogy a kábel máshova adja a szikrát netán
- biztos megy a power? A helyedben leellenőrizném inkább, én is meg voltam győződve hogy megy a power (nem pörgött az RS 9500fölé), közben végig csukva volt.
Eléggé hozzáértő mondta el és mutatta meg h mégis mi az a membrán a motoromban kiszedte és mondta h jó...nem megvan és jó a membrán ...igy azé nem szoktam meggyőződni a dolgokról bocs

A gyertyakábelen hogyan látom h kontaktos? Mert még nem volt dolgom olyannal:S sajnos
Havernak is volt ilyen, nekem is... Neki membrán, nekem főtengelyszimmering gondja volt.. És ez a megmutatták, megvan a membrán, hibátlan... Ehh... És azt hogy látod meg, hogy esetleg el van lágyulva? Max ha már alapból sem zár rendesen.... És átlátsz a végénél...
bocs a 445-en. mind1
Olykor a legegyszerűbb dolgok a megoldások,ez nem csak ebben van így ,nem kell egyből nagy dolgokra gondolni,hanem szépen sorban mindent
Van az a "leszabályzós" videó amit ide linkeltek! 454. oldalon asszem ottkörül! Nekem ugyanaz a baj! Nincs más hátra...gyertyaellenőrzés...:(
A membrán jó azt tudom, láttam, megmutatták és jó állapotban van, ugy működik ahogy kell, szal OK! A forgattyúsház az mit takar? Lehet hülye kérdés de merre keressem:DDDD? De szerintem karbi hiba azértis:DD Mivel ha lejjebb engedem a súbert, előbb kezd kb 7000nél meg megállogatni v 8nál... ezt vettem észre még. Volt ilyen gondja még vkinek itt a fórumon és ő azt irta h légszűrő nélkül neki jó lett légszűrővel nem ment csak 6ezerig...légszomja volt a motorjának. De rájött h úszószint v vmi ilyesmi....
Helló! Holnap elutazok nyaralni kép meg most nincs róla a gépemen szóval egy hét mulva rakok be! A blokk hibátlan a baleset elött kerek 100mutatott a műszer végsebességnek szóval eléggé ment. Az első idom még jó. A hátulja KO. Egy hét mulva dobok képet, addig is pá
Ilyen nincs, hogy 2 fordulatra kcisavarva jó! Nem kellene igazából eltekerni.. de ha már megtetted.. alapjáraton (stabil legyen, inkább picit magas, minthogy majdnem leáll) tekerd úgy, hogy a lehető legegyenletesebben járjon, és ha mondjuk egy fél fordulaton át kb ugyan olyan, akkor kijebb legyen lehetőleg. No ekkor hirtelen gázra vennie kell a fordulatot egyből... Hogy nem forog ki, az sezritnem nem karbi gond... Pláne, hogy szépen lassan mászott le idáig... Persze lehet, de csak akkor, ha a forgattyúsház tömítettsége, membrán, minden tökéletes... És valószínűbb hogy arra nincs minden rendben...
Helló!

Engem érdekelne. Tökmind1 mennyire törött, csak a blokk működjön. Képeket dobhatnál a mailemre (fepi3[kukac]freemail[pont]hu) és akkor megbeszélnénk a továbbiakat.

Üdv: Pisti
Sziasztok! Szeretnék minden kedves fórumozót meghívni a 2008. évi 125 ccm motoros találkozóra! Időpont 2008.augusztus. 16-17, Helyszín Szelidi tó! Ha valakit érdekel a buli az mindenképpen vegyen fel msn-re és megbeszéljük a részleteket! Gyertek minél többen! Msn: andras.david@hotmail.com
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy aprilia af1 sintesi 125 ccm es motorba milyen méretű telószimmering van? Meg hogy csapágy-szimering boltban lehet e külön kapni? Válaszokat előre is köszönöm! Vagy netről hol tudok rendelni porvédővel? Köszike!
Köszönöm a tanácsot a fúvókát csak irtam hátha még az...de ahogy szétszedtem a karbit nem láttam rajta "behatolás nyomot" sztem gyári van benne! A súbert visszateszem lenntebbre...

Még 1 kérdés! Ha a levegőcsavart tekerem kifelé akkor nőni kellene a fordulatszámnak alapjáraton ugye? 2 fordulat a normális tudom de ha utána még tekerem nőnie kéne...sztem kb 1 fordulatig nő! Akkor légszűrő vagy úszószint demár nemtom! Mindenestre köszi!
Sziasztok! Szeretnék minden kedves fórumozót meghívni a 2008. évi 125 ccm motoros találkozóra! Időpont 2008.augusztus. 16-17, Helyszín Szelidi tó! Ha valakit érdekel a buli az mindenképpen vegyen fel msn-re és megbeszéljük a részleteket! Gyertek minél többen! Msn: andras.david@hotmail.com
Mennyire törött? esetleg kép róla?
A tűhelyzet a középtartományt befolyásolja.. Ráadásul szélső helyzetbe tenni a mi időjárásunk mellett elég nagy merészség.. Ha a legfelsőbe van, akkor a leglejjebb van a tű ugye? No akkor rendesen elszegényítetted, ne csodálkozz, ha esetleg megszorul... Fúvókát akarsz cserélgetni? de minek? Ha még nem jutott ez a hülyeség az eszébe senkinek, akkor gyári, azzal pedig be kell tudni karburálni.... Persze ha már más is próbálta piszkálni, akkor a következmények beláthatatlanok...
Sziasztok!
Szeretném a tanácsotokat kérni, hogy milyen olajat használjak a váltóba.
Keresek 125-ös sport pro-hoz olajtartály kupakot.
Előre is köszi.
Üdv. Képeket küldenél róla a következő email címre: gacsusz@gmail.com
Köszi.
jah a kép lemaradt
Első teló,kiflikel,kormánnyal
ára:10eft
érd:email,msn vagy telón
Eladó egy kitünő állapotú fékrendszer. fékmunkahenger+fém fék cső+féknyereg jó fékbetétekkel. ára:10eft postán is, 125ccm-es aprilia af1-en volt
Ne kéregessetek...menjetek el dolgozni!
Halihó Aki tud af1-t 125 öst akár idomsérülten kivülröl mind1 hogy néz ki csak motorozható legyen!60-70 ezer körül az hívjon fel a 06304431571 es telefonszámon!
helló a km csigát nem adod el külön a motorról?