Te olyan vahy mint a F*-om feje van de esze nincs.
Hányszor elpofáztam hogy nekem van egy AF1-esem rendszámos és olcsón adom de te egyszer sem kerestél meg, hogy legalább mire van szükséged hogy találjam ki az árárt.
Oké!Azt hiszem azt inkább mocisboltban veszem.:DA benzinkutas csaj először izzót akart nekem adni gyertya helyett mikor mondtam hogy nem épp erre gondoltam, elment a kolegához aztán elővett egy hatalmas dobozt a fiókból, amiben vegyesen volt mindenféle gyertya:DAztán további 10 perc múlva mikor már az összes fűnyírógyertyát meg rövidmenetest végigmutogatta, végre előkerült ez.Gondoltam jó lesz, de úgy tűnik mégse.
Hello!
Tegnap vettem egy 88 as aprilia af 1 replicát, még aznap meg is halt benne a gyertya.Ma vettem bele újat, de nem pörög 10000 fölé.A régi gyertya ngk bpr5eku volt, az új brisk l15yc.
Hát sokat állt összeálltak a lamellák....tedd be sebességbe és tologasd előre hátra,akkor szétjönnek a lamellák Nekem is ez volt picit én is meg ijedtem de ez csak az állás miatt van
Lehet nagy hülyeség, de sztem az új olaj,tapadnak lamellák, nekem télen csinálta ezt indításnál mikor "kicsit megdermed" az olaj. Vagy a kuplung bovdenen kell spanolni mert nem nyit szét rendesen a kuplung.
sziasztok!
Lenne hozzátok egy nagy kérdésem. rotax123-as blokk, elektromos power szelepnél nyomja kifele az olajat.... a szimering a bünös mert eléggé rossz állapotban van, ennek a méreteit szeretném megkérdezni mert sajnos azon már nem látszik.
Előre is köszönöm a segitségetek!
Szerintem ezzel most nem segítek semmit, de azért leirom h az egyik ismerösömnek volt ilyen problémája kawasaki kmx-szel, h letette télire max 2-3 hónapot állt(hetente 2x-3x beindítva, szal normálisan) és amikor berakta 1esbe lefulladt...de egymásután 5x akkor is...Hameg betolták akkor ment egyesben, ha behúzta a kuplungot és húzott gázt ugyanugy ment a motor..mintha nem lenne kuplung! Kuplunghiba nagy valséggel szerinte ahogy énis elnéztem szerintem is Sok sikert hozzá!
Nah megvan végre a "leszabályozás oka! Gyertyakábel, pipa, és gyertyacsere! És kiforog rendesen! Örülök neki h nem nagyobb baj lett! Csak nem a membrán volt...valószínű jól mondtam h hibátlan! Kontaktos volt a kábel a gyertya kormos a pipa régi szóval most ez hiányzott már szegény Futurámnak!
ha működik és megy a motor akkor annyira nagy baj nem lehet.. amúgy én úgyvettem észre a hogy a kuplung az rs-en de ezáltal gondolom az af1-en is buzi kényes dolog.. szerintem állíts rajta egy kicsit minimum annyra hogy ne fulladjon le 1-esbe dobásnál és lehessen tolni....
Hello. Lenne egy problémám. ' hónapig ált a motoa henger, hengerfej,és a dugó lett cserélve. Nos előző héten végre kész lett. Viszont van egy kis problémám. Mikor elsőnek inditiom pöpecen indul jó a hangja stb. Viszont húzom a kuplungot beteszem egyesbe, nekindul lefullad,és a kuplung végig bevan húzva. nemtudom mi lehet a baja, az okoskodást petig nem íroom, az előző Tyt vs Fórumozó tapasztalat alapján. Vagyis mivel abszolút nem értek hozzá ezért érdeklődnék, a kuplunghoz nem lett nyúlva, és azeleőtt nem csinált ilyet. Most viszont valamikor mikor húzom olyan mintha nem fogna 1 esbe berakom indulásnál és megáll, valamikor meg fasza. A másik hogy ha sebességbe van és húzom a kuplungot nem lehet tolni. Viszont én úgyérzem hogy fog a kuplung, mert váltásokkor jó, és mikor megyek és behúzom kicsit "rángatom" a gázt, akkor is olyan mintha jó lenne, de valamikor meg olyan mintha nem fogna :S
Sziasztok , Rotax 123 ra keresnék elektronikus power házat. (Csak az öntvény kéne a többi cucc nem...) ha van valakinek légyszi írjon már a Tuareg topikba...
előre is köszi
Ha bírsz rakj már fel 1 képet még a jobb oldali villáról ami a tengelyt szorítja csak hogy biztos lássam mert elég erősen gondolkozom rajta.
Mert az a motor itt, ott különbözik de nagyon kicsi dolgokban.
Köszi előre is.
Keresek AF1 -et, rendszámosat, lehetőleg keveset kelljen rá költeni, csere érdekel az Rs50 -emre.