Hali. Elvittük egy hozzáértő szerelőhöz is az AF1 emet, megnézte, azt mondta lehet fúrni a hengert, csak mivel nicasilos, ezért ugye ha azt kifúrjuk,és utána a perselyezés, érdeklődött, és azt mondta hogy az ilyen fúrt hengerek, nagyon melegednek,és hamar szét mennek. Ezért amellett döntöttem hogy új henger, hengerfej, stb... Ezek meg is vannak, viszont dugót eddig nem találtam.
Szóval Aki esetleg tudna, vagy tud olyan helyet hol szerezhetek, gyári alapméretes Dugót kompletten minden dolgával, plussz felső tűgötgőket, létszi írjon, a kettőért max 25-28e FT vagyok hajlandó áldozni.
Elég rég nem írkáltam ide épp ideje már. Lenne egy szerintem elég nagy probléma annál egyszerűbb megoldással csak nem tudom azt és ezért kérdem tőletek. Tuti h érint még másokat is.
A helyzet a következő: ha felteszem a légszűrőt a motorra akkor légszomja van elég gyenge az alapjárata, üresben meg menet közben "letilt" oan 6-7 körül vagyis nem forog tovább. Viszont ha nyitottan hagyom a levegőt tehát leszedem a szűrőt akkor meg megy normálisan. Addig oké h szegényíteni kéne a keveréken me sok benzint kap de h? (vagyis szerintem)
Gyertya b10eg tuti jó. gyújtás jó.
Karbi beállítások (VHSB 34 LD) : főfúvóka 148
alapjárati fuvóka 30
síber tű K27
szivató fuvóka 60
levegő csavar 2 fordulat
légszűrő jelenleg nyitott
síber felülről az 1. állásban
Valaki meg tudná mondani hogy miért csinál olyat a motor mikor beinditom berakom egyesbe elkezdek menni és a blokba valami "morog"!
De alapjáraton is lehet halanni!
igen az az alátét azért van hogy ne tudjon beesni és ez szerintem nem is esett be csak ahogy eltört a gyűrű az ért a powernyelvbe, nekem is így nézett ki gyűrűtörés után. de ezt megtudod nézni , összerakod a motort hengerfej nélkül, a powernyelved berakod a helyére és látszik hogy beleér vagy nem, de sztem tuti nem fog. de ha biztosra akarsz menni akkor az alátétre hegessz 2 pici pontot és reszeld le, és akk már 1mmel távolabb van a dugótól
semmi nem lett vele csak generálozás, főtengely csapágyak szimeringek dugó stb. gondolom neked olyan powernyelved van amibe megy egy csavar és az kitud lazulni, én tuti vennék egy rsét
mert mi lett vele? (már ha az "épp ilyen állapotot" úgy érted, h roncs... )
Ha már itt tartunk, az enyém is igy néz ki éppen. Holnap feltesszük rá a frissen perselyezett hengert, új dugóval...
Tényleg...téged még nem kérdeztelek, mit csináljak szerinted a power-nyelvével, mert valószínűleg az ért bele a gyűrűmbe 4 hete?...
Szóval Aki esetleg tudna, vagy tud olyan helyet hol szerezhetek, gyári alapméretes Dugót kompletten minden dolgával, plussz felső tűgötgőket, létszi írjon, a kettőért max 25-28e FT vagyok hajlandó áldozni.
szöveg
Elég rég nem írkáltam ide épp ideje már. Lenne egy szerintem elég nagy probléma annál egyszerűbb megoldással csak nem tudom azt és ezért kérdem tőletek. Tuti h érint még másokat is.
A helyzet a következő: ha felteszem a légszűrőt a motorra akkor légszomja van elég gyenge az alapjárata, üresben meg menet közben "letilt" oan 6-7 körül vagyis nem forog tovább. Viszont ha nyitottan hagyom a levegőt tehát leszedem a szűrőt akkor meg megy normálisan. Addig oké h szegényíteni kéne a keveréken me sok benzint kap de h? (vagyis szerintem)
Gyertya b10eg tuti jó. gyújtás jó.
Karbi beállítások (VHSB 34 LD) : főfúvóka 148
alapjárati fuvóka 30
síber tű K27
szivató fuvóka 60
levegő csavar 2 fordulat
légszűrő jelenleg nyitott
síber felülről az 1. állásban
Légszii!
De alapjáraton is lehet halanni!
Ha már itt tartunk, az enyém is igy néz ki éppen. Holnap feltesszük rá a frissen perselyezett hengert, új dugóval...
Tényleg...téged még nem kérdeztelek, mit csináljak szerinted a power-nyelvével, mert valószínűleg az ért bele a gyűrűmbe 4 hete?...