Az a helyzet, hogy ennek nem az a normális, hogy 11 fölé pörögjön... Igazából 10 nél kellene a maxot adnia, és még picit megy... Szóval jól lehet beállítva mégiscsak, szeritnem! A légszűrőnek meg olaj! Lehet 2T olaj, motorolaj, azért na túl sűrű, de olaj! nem kell sok, cask nedves legyen az egész tőle!
Hát igen, csak nekem azért vannak ekkora elvárásaim, mert tavaly a Budapesti túrán kontaktos gyertyakábellel kipörgött 11000ig hatosban, és még pörgött is volna tovább, csak akkor már visszadadogott a kontakthiba miatt. Meg kettesben ha megtéptem a gázt, a hátsó ülés fogott meg, most ilyen nincs. Azóta meg max 200 km-t mentem vele. A karbi nem lehet a gond? Mert télen volt szerelőnél, az meg rossz gyertyával meg kontaktos kábellel állította be. (bár mondjuk nem sok köze lehet hozzá)
A légszűrőre szilikonspray jó lesz?
Vonyarcvashegy tényleg nincs messze Bkeresztúrtól, lehet majd elugrok hozzád, mert amint látom, eléggé értesz az AF1-ekhez. Füstöl, meg picit zörög, de nem tudom, hogy ez a normális határon belül van-e még, meg akkor ki is próbálhatnád, hátha akkor meg tudod mondani, miért nem megy úgy, ahogy kéne. Telszámodat küldd el a hamblo(kukac)freemail(pont)hu-ra!
HEllo! Valahogy eltört a fordulatszám mérő mutatatója , meg akrom ragasztani vagy valamit csinálni vele mert az óra az jó, hogy tudom szétszedni? Előre is köszi!
Szerintem ezen ne csodálkozz hogy elveszti az erejét, 5-6. ban ilyen fordulatnál már tényleg 150 körüli tempóról van szó, nekem sem pörög 5.-6. ban 10 ezer fölé, de szerintem ez természetes...
Hát lehet elfogy az ereje, nem? Hiszen itt már igencsak 140-150 körüli tempóról van szó...
Az, hogy légszűrő sprayd nincs, egy dolog.. De mindenképpen kell valami a szivacsra, önmagában semmit nem ér, mivel a benne lévő olaj köti meg a port!
DE Nem kell nagy dologra gondolni! Kiveszed, kimososd, aztán beolajozod vékonyan! A spraybe is olaj van, akármit állítanak, hogy ilyen speciális, olyan speciális.... A lényeg, hogy az egész vékonyan olajos legyen! Persze ha sok megy rá, hamar megeszi a felesleget, az nem érdekes :D
eEgyébként kerezstúr itt van egy köpésre... de ez a találkozózás nem az én világom...
A fékeddel mi van? Azért légy vele óvatos! Ha nincs ötleted, és erre jársz (Vonyarcvashegy) én szívesen ránézek neked!
Annak mi lehet az oka, hogy 5-6-ban nem akar 10000 fölé pörögni? Nem dadog, csak elveszti az erejét. A fordulatot kisebb gázon is simán tartja, ha ráhúzom a gázt akkor csak a hangja más egy kicsit. Powert, kupuffot, légszűrőt holnap kitisztítom. Ha a légszűrő kitisztítása után nem fújom be ilyen légszűrőre való sprayre, az gond? (nincs nekem)
Meg tegnap elszállt a hátsó fékem is De nem baj, a találkozóra már elmegyek.
Hello azt szeretném megkérdezni hogy vajon jó-e erre a motorra a hátsó ülés fedele?Mert elhagytam és nem találok sehol olyat ami jó erre.Előre is köszi válaszod.
mondjuk ugy szaki vagyok csak nem ezekben a kis kéttékben de havernak lesz gondoltam tudtok valami kiindulópontot adni legalább a gyári méretről nah mindegy majd megszakrétem valahogy
Szevasztok lenne egy két kérdésem. Haver most vett egy AF1 Replicát 80-as hengerszettel, de a volt tulaj aztmondta hogy a karbihoz nem nyultak szal nagyobb fuvoka kellene bele ki tud erről valamit? a Gyári ami benne van mekkora és mekkorát érdemes venni bele vagy esetleg meg tudjuk csinálni azt is hogy ezt dörzsárral megnagyobítjuk csak akkor mekkora méret legyen?
http://www.hasznaltauto.hu/1989294_aprilia_af1_1991
M
A légszűrőre szilikonspray jó lesz?
Vonyarcvashegy tényleg nincs messze Bkeresztúrtól, lehet majd elugrok hozzád, mert amint látom, eléggé értesz az AF1-ekhez. Füstöl, meg picit zörög, de nem tudom, hogy ez a normális határon belül van-e még, meg akkor ki is próbálhatnád, hátha akkor meg tudod mondani, miért nem megy úgy, ahogy kéne. Telszámodat küldd el a hamblo(kukac)freemail(pont)hu-ra!
Az, hogy légszűrő sprayd nincs, egy dolog.. De mindenképpen kell valami a szivacsra, önmagában semmit nem ér, mivel a benne lévő olaj köti meg a port!
DE Nem kell nagy dologra gondolni! Kiveszed, kimososd, aztán beolajozod vékonyan! A spraybe is olaj van, akármit állítanak, hogy ilyen speciális, olyan speciális.... A lényeg, hogy az egész vékonyan olajos legyen! Persze ha sok megy rá, hamar megeszi a felesleget, az nem érdekes :D
eEgyébként kerezstúr itt van egy köpésre... de ez a találkozózás nem az én világom...
A fékeddel mi van? Azért légy vele óvatos! Ha nincs ötleted, és erre jársz (Vonyarcvashegy) én szívesen ránézek neked!
Meg tegnap elszállt a hátsó fékem is De nem baj, a találkozóra már elmegyek.
http://www.hasznaltauto.hu/2200920_aprilia_rs_2004
vagy
h
ttp://www.kepesmotor.hu/aprilia/i?p=99207&c=2460
Érdeklő
dni telefonon, itt a fórumon, vagy az adatlapomon megtalálható e-mail címen.
ktmktm@freemail.hu
érd:705377495