ÜDV! Segítsetek pls! Kezdek megzakkanni.. több mint fél órán át kerestem az alváz és motorszámot a mocimon de sehol nem találom... egy (asszem) 82-es évjáratú Af1-em van! Szerintetek hova rejtették?
Amúgy szerintetek kb mit ér ez a moci? Af1 50, hátsó lánckerék cserés (kissé kopott szegény..), 2 ütemű vizes 4 sebességes... ööö... DellOrto karbi, Brembo tárcsafékek elől hátul... eddig 90-et mentem vele, többet nem mertem :D elég szépen néz ki a korához képest. Üdvi!
Hát szimering gyanu pedig kaját kap ha kiveszem a gyertyát, úgy néz ki de majd elválik. Melegen rosszabul megy mint hidegen meleg fülledt szikrázó napsutést nemszereti. 1 évet állt a motor amúgy de gyönyörűszépen beszél a motorja az apró rozsdaszemekre gyanakszom mert picit rozsdás a tank amit a szűrő nem szűr meg. Mekkora fúvokát szoktatok használni ezeknél a motoroknál amúgy most azthiszem 86 os vagy 85 ös van benne.
Azon hogy tudok javítani hogy alacsony tartományban kicsit fürgébb legyen? Meg valaki mondja már meg hogy az miért lehet hogy mikor reggel leges legelőször indítom nehezen indul de utánna bármikor mocskos könnyen indul. Előre is köszönöm.
köszi,keresgélek.
amúgy az elözmény az volt,hogy leszedtem a lendkereket mert zörgést hallotam,mondták,hogy lehet hogy beleér a gyújtás állórész a forgórészbe,de nem találtam semmit,egy darabig még jó volt azután kezdte csinálni hogy amikor beinditom a motort rendessen felpörög,de ha megyek vele akkor 6000-ig húz rendessen de utána mintha letiltana, a sebesség meg max 70.nem fulladozik,csak egyszerüen mintha az a fordulatszám lenne a vége, álitottam az álórészen utána már 8000-ig pörgött,de tovább sehogy nem akarja.
czeherattila
Mint irtam a gyújtás tekercset cseréltem a lendkerék alatt ki és máris ok lett a moci.
De még mindig van kis probléma mert a kipufot szétt kellene szednem.
Ki lett próbálva 1 másikkal és 10-15 el jobban megy azzal.
Üdv!kérdésem az lenne,hogy nekem egy rs125-ös motorom van ,és ugyanez a problémám,mintha valami leszabályozna ,nem megy 8-9000 fölé a fordulatszám,a sebesség meg 70 km/h a vége.
tudtad orvosolni a problémát?és ha igen mi volt a baj?köszi
Amúgy szerintetek kb mit ér ez a moci? Af1 50, hátsó lánckerék cserés (kissé kopott szegény..), 2 ütemű vizes 4 sebességes... ööö... DellOrto karbi, Brembo tárcsafékek elől hátul... eddig 90-et mentem vele, többet nem mertem :D elég szépen néz ki a korához képest. Üdvi!
Amúgy a rozsdás tank átok! Annál nagyobb zsvíás kevés vaN!
bontott af1(50-80ccm) alkatrészek eladók-henger,főtengely,lamellák,váltók...és még sok más
msn/email: v.adam1992@citromail.hu
amúgy az elözmény az volt,hogy leszedtem a lendkereket mert zörgést hallotam,mondták,hogy lehet hogy beleér a gyújtás állórész a forgórészbe,de nem találtam semmit,egy darabig még jó volt azután kezdte csinálni hogy amikor beinditom a motort rendessen felpörög,de ha megyek vele akkor 6000-ig húz rendessen de utána mintha letiltana, a sebesség meg max 70.nem fulladozik,csak egyszerüen mintha az a fordulatszám lenne a vége, álitottam az álórészen utána már 8000-ig pörgött,de tovább sehogy nem akarja.
Mint irtam a gyújtás tekercset cseréltem a lendkerék alatt ki és máris ok lett a moci.
De még mindig van kis probléma mert a kipufot szétt kellene szednem.
Ki lett próbálva 1 másikkal és 10-15 el jobban megy azzal.
tudtad orvosolni a problémát?és ha igen mi volt a baj?köszi
kipufogo több féle van=10-15ig
blok,henger,karbik,gyujtás,kipufogó,felnik,telok,
váz,idom szettek,stbb
érd:705377495